Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka aloittaa meikkaamisen harrastaminen?

Vierailija
06.07.2018 |

Minkälaiset perusvälineet kannattaisi hankkia? Mitä EI kannata hankkia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sain tetralysal-kuurin just akneen ja skinoren-voiteen. Paha alkaa harrastaa meikkaamista, kun meikkipohja on tämä näköinen :(

Älä huoli, ei ole maailmanloppu meikkaamisen kanalta :) esim. Stephanie Langella on hyviä videoita aknen peittämiseen. Sitä paitsi, eihän sitä ole pakko peittää! Voi keskittyä muuhun meikkiin, jos meikkaaminen oikeasti kiinnostaa. Itsellänikin oli paha akne ja sen jälkeen pintakuivuus, ennen kuin löysin sopivan rutiinin ja sopivat tuotteet. Harrastin silti meikkaamista, opettelin esimerkiksi tekemään erilaisia silmämeikkejä, jotka sopivat minun roikkuville luomilleni.

En pysty, mielestäni akne on niin oksettavan näköinen meikattunakin. Hyi että.

Pidän enemmän semmosesta kuulaasta leikistä ja silmissä vaan ripsari, et esim ripset kulmat ja iho on se a ja o.

Se on paha tällä iholla. En koe vahvaa silmämeikkiä omakseni paitsi iltameikissä.

Ikävä kuulla, eihän se ole mukava jos haluaisi harrastaa mutta oma keho estää. Kokeile katsoa juupatuupasta niitä Stephanie Langen videoita, hän muistaakseni kärsii myös aknesta. Aknen ei ole pakko estää kuulaan näköistä meikkiä, sitä kuulautta voi onneksi saada aikaan myös "huijaamalla" :D

Ja ainakin omalla kohdallani akneihon meikkaamista vaikeutti huomattavasti pintakuivuus näppylöiden ympärillä, johon ei kukaan huomannut ehdottaa ratkaisua. Meikki tarttui kuiviin ihonkappaleisiin ja vain korosti epätasaisuutta. Jos sulla on samaa ongelmaa, koeta hoitaa myös sitä jollain vesipohjaisella superkosteutustuotteella, ja katso vaikuttaako mitenkään.

Joo, mulla just näin kanssa. :D

Jos kaipaat suosituksia, mulla auttoi hyaluronihappo + Bioderman sebium-linjan kostetusvoide rasvaiselle mutta pintakuivalle iholle. Myös Bioderman kuivalle iholle tarkoitettu kosteuttaja teki ihmeitä (Bioderma Hydrabio Serum Moisturising Concentrate), ja on vieläkin mun lempituote. Biodermaa saa ainakin FeelUnique.comista, ja niillä on aika usein 3 for 2 -tarjouksia.

Vierailija
22/22 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis ihana meikata, mut kun niin likinäköinen, et saa olla naama kiinni peilissä, vaikka olis suurentava peili. Piilaireita ei pysty käyttämään. Pari kertaa vuodessa käyn meikattava, jos on joku tärkeempi meno, muuten vaan vähän luomeen lilaa ja menoksi.

Minulla -4,5 ja lisäksi hajataitto ja piilokarsastus. Hyvin onnistuu, mutta pitää tosiaan olla peili nokassa kiinni. Voin kuvitella meikkaavani taskupeilin avulla vieläkin huonompinäköisenä ihan hyvin. Kuinka huono näkö pitää olla, ettei onnistu ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi