Vaadin mieheltä 500€ lapsensa hoidosta perjantai-iltana
Kohtuullinen hinta omasta menetetystä ajasta, kun ei suostu jättämään työpaikkansa ryyppäjäisiä ja sihteerin haarovälin esittelyä väliin.
Kommentit (22)
Blaablaablaablaa.
Meinasitko noilla rahoilla sitten teettää ne rakennekynnet ja ripsienpidennykset ja värjäyttää tukkasi shokkiväreillä?
Olet kyllä oikeasti valkoroskaa.
"Oman ajan menetyksestä". Sähän makaat kotona muutenkin ja notkut av-palstalla.
Lastenhoitajan saa n. 8 e/h MLL:ltä. Jos miesystäväsi tilaa sellaisen niin saat somettaa rauhassa kun hän on juhlimassa.
Annas miehelle kunnolla niin ei enää sihteerit kiinnosta.
Niinpä niin. Täytyyhän sinunkin jollain tienata, kun ei miestä enää seksikään kiinnosta kanssasi. Tosin halvempiakin lastenvahteja löytyy, varo vähän, ettei mene viimeinenkin homma.
Jotta olisi varaa sille kakaralle ostaa kebabbia sun muuta roskaa
AP
Jos on ne kekkerit joiksi luulen, niin kyseinen sihteeri on jo arponut kenen kulliin tarttuu seuraavaksi. Kuten pikkujouluissa. Mahtaa olla hyvä liitto muikkelilla kun työpaikkansa ukkomiehiä vikittelee joka juhlissa.
Enää en ihmettele miksi puolisoita ei koskaan kutsuta niihin aveckeina.
Kirjaa kun sulla AP on 6kk vauva tuollasen ukon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Jotta olisi varaa sille kakaralle ostaa kebabbia sun muuta roskaa
AP
Aika kalliita kebabeja teidän kylillä.
Normaalistikin ne maksaa ehkä 8 euroa kappaleelta.
No, pian saat elareita 157€/kk ja olla yksin lapsesi kanssa 24/7/365. Tai ehkä mies kerran kuussa suostuu tapaamaan lasta. Sillä välin mies ratsastaa sihteerin kanssa auringonlaskuun.
Hyvä. Miehen pitäisi ottaa vastuu äpärästään eikä sysätä sitä muiden kontolle.
Aika luottavainen mies kun olettaa APN olevan lastaan vastassa kotona kun itse on hurvittelemassa.
Jälkiviisauttahan tämä, mutta kannattaa katsoa kenen kanssa lyöttäytyy yhteen.
Ei oo edes paha vaatimus. Jotainhan on äijän hyvitettävä kun nakittaa vastuunsa toiselle.
Mä vaatisin kyllä matkan - yksin - ja monta tonnia käyttörahaa.
Hellyyden ehdoilla.