Vähä oli kauhee loppu tossa Paranormal Activyssä! Ehkä kauhein dokumentti mitä oon nähny :D
Joo no kirjotan aina vähän miten sattuu :D ei se mun mielest ollu huono ja kauhee Ku be tyypit kuoli
Kommentit (8)
"dokumentti"
Ei kai sitä kukaan tosissaan luule tositapahtumaksi?
Activyssä :D mun mielestä ehkä maailman huonoin elokuva kun siinä ei oo mitään järkeä. Kuvataan vaan yhtä huonetta ja huudetaan..on se ehkä vähän karmiva mut nii...
Vierailija kirjoitti:
Activyssä :D mun mielestä ehkä maailman huonoin elokuva kun siinä ei oo mitään järkeä. Kuvataan vaan yhtä huonetta ja huudetaan..on se ehkä vähän karmiva mut nii...
No on se ku oikeesti tapahtunut :D mutta sehä ei oo elokuva vaan dokumentti ni siks tollanen :D mutta mielipiteet kaikilla erit :) ap
Vierailija kirjoitti:
"dokumentti"
Ei kai sitä kukaan tosissaan luule tositapahtumaksi?
Ei kai kukaan tosissaan luule, ettei ap ole provo?
Mun mielestä kauhea dokumentti oli Titanic. En tosin ymmärrä, että miten niillä oli silloin 1910-luvulla jo niin hyvät kamerat, että saivat hienosti filmattua päähenkilöiden traagisen kohtalon. Toisaalta en olis itse pystynyt edes filmaamaan sitä dokkaria, koska olisi tullut kiusaus puuttua tapahtumien kulkuun. Se Jack oli aika söpö, joten olisin varmaan ottanut sen siihen veneeseen, mistä hänen hukkumistaan kuvattiin.
Entäs Hereditary? Olis kamalaa lentää ilman päätä!
Ai oot sä doku?