Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Radiohiljaisuus

Vierailija
05.07.2018 |

N54 naimisissa 10 vuotta, ei omia lapsia. Ihmettelen: sisko, veli, veljen vaimo ja 3 pitkäaikaista ystävää. Olen heidän lapsiensa kummi ja täti. Hoitanut lapsia, muistanut synttärit, ripit, valmistumiset, häät, harrastukset. Käynyt kaikissa juhlissa, viimeiset 12 v mies mukana suurimmassa osassa.

Miehelläni on kaksi lasta, joista toiseen etäiset ok-välit ja toiseen samanlaiset kuin kummi/sukulaislapsiin.

Kun mainitsen lapsista vaikka jotain arkista, viestiketjut katkeavat. Kutsuimme heidät poikapuoleni (läheisempi) lakkiaisiin.

1. tekstari muuta menoa, 2. ihmettely miten tää meitä koskee 3. facessa onnea teille kaikille hirrrveesti, komeat miehet sulla. 4. ei vastausta 5. onnittelukortti postissa (ainut, jossa ei ollut rahaa/lahjakorttia mukana)

Olen lapsellisesti loukkaantunut. Okei, ymmärrän, että heille ei poika ole läheinen, niin kuin heidän lapset ovat minulle. Silti odotin arvostusta itselleni juhlien järjestäjänä ja vastavuoroisuutta kun olen muistanut heidän lapsiaan. Naapurit, harrastuskaverit ja työkaverit muistivat. Paitsi työkavereista veljen vaimo.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi