Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerä mustasukkainen olo yhden naisen takia

Vierailija
05.07.2018 |

Olen vasta alkanut tapailla erästä miestä, joka sattuu vielä olemaan työkaverini. Olemme molemmat tahoillamme eronneet hiljattain ja olemme saaneet tukea toisistamme. Olemme hyviä ystäviä, kävi miten kävi.

Meillä on todella mukavaa ja hauskaa yhdessä. Mies on aivan ihana ja työkuviot sujuvat hyvin - on helppoa tehdä töitä läheisen ihmisen kanssa!

Etenemme suhteessa rauhallisesti enkä halua kuuluttaa kaikille tätä uutta onneamme, en ainakaan vielä. Mutta monet tietävät ja alkaahan se ehkä näkyä vähitellen.

Valitettavasti mieheni on hurmaava tyyppi monen muun silmissä. Itse tiedän, että hän on ollut hankalassa liitossa ja kipuillut asiaa. Tämä on näkynyt käytöksessä työpaikan naisia kohtaan. Hän on ollut työpaikan hurmuri ja pelinpyörittäjä.

Käytös ei minua haittaa. Se on osa häntä ja suhteemme aikana käytös on muuttunut.

Ainoastaan yhden naisen kohdalla tunnen epävarmuutta, enkä edes ymmärrä miksi. Hän on pari vuotta miestäni vanhempi, lyhyt, hiukan tukevahko ja ennen kaikkea naimisissa ja hänellä on käsittääkseni kaksi lasta.

He ovat tehneet mieheni kanssa yhteistyötä ennen kuin tulin samaan yhtiöön. Heillä nähtävästi synkkaa jollain tasolla. Sain myös kuulla, että ovat pikkujouluissa viihtyneet tiiviisti yhdessä ja jossakin muualla illanvietoissa.

Onhan tämä nainen ihan nätti ja hänellä on kurvit toisin kuin minulla. Hän on vaalea ja sellainen ärsyttävä tekopirteä bimbo. Tiedän että mieheni tykkää minun tyyppisestäni naisesta, joten siksi ärsyttääkin kuulla että hän olisi ollut tämän naisen kimpussa.

He ovat kuulemma vain hyviä ystäviä ja ilmeisesti tämä nainen on jotenkin heikko ja huono itsetuntoinen, joten mieheni haluaa tukea häntä. Jotakin tällaista.

Mutta tiedän, että mieheni tuntee jotakin vetoa tähän naiseen ja se raivostuttaa.

Miten voisin sanoa miehelleni, että eivät enää olisi ainakaan kahdestaan tämän naisen kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... taitaa joku toinenkin olla heikko ja huonoitsetuntoinen tässä kuviossa.

Mitenkö voit sanoa? Ihan suomeksi (oletan, että miehesi ymmärtää suomea ja ehkä on suomalainen peräti), että en halua, että olet kaksin Pirjon kanssa. Olen mustasukkainen ja pelkään, että teillä on jotain enemmän kuin kaveruutta.

Vierailija
2/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompaa tunnustaa itsellesi, että ihastuit pelimieheen ja olet hänelle vain yksi monista. Kuulostaa, että kielkät totuuden itseltäsi ja se on pitkä ja kivinen tie.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei, ei, millon naiset oppii.

Yksikin tuttava muuttanu jo suomen perälle asti 2kk siitä kun tapasi miehen.

Siellä nyt yksin ruikuttaa ku mies ei hänestä niin paljoa piitannutkaan.

Vierailija
4/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hänelle sanonut, että tunnen oloni hieman oudoksi, jos he viihtyvät jatkossakin yhdessä. Mutta mies ei takuulla ymmärrä, miksi tuntisin oloni mustasukkaiseksi. :D ap

Vierailija
5/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo tiiviisti yhdessä olo pikkujouluissa oli. Fyysistä vai keskenään jutustelua. Itse olen ollut töissä tilanteessa, että vain synkkasi yhden miehen kanssa. Ja nämä tunneasiat ovat aika jänniä. Hänkin oli oikein kuuluisa naismaustaan, johon kategoriaan itse en todellakaan kuulu. Toisaalta kuitenkin aina välillä oli kehumassa, kuinka hyvännäköinen olen. Mietin silloin, että kai jos joku on omasta mielestä mukava, niin se alkaa tuntua ulkoisestikin hyvältä. Mutta siis miehesi tunteisiin et voi vaikuttaa. Katso, mihin asiat etenevät. Onko hän sinulle kuitenkin kertonut olevansa suhteenne suhteen tosissaan? Silloin olet hänen valintansa. Jos asia häiritsee, etsi uusi mies.

Vierailija
6/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuit hurmuriin, mutta nyt haluat kahlita hänet joksikin muuksi.

Sinut hän on valinnut, luota siihen tai päästä mies menemään. Et voi omaa epävarmuuttasi alkaa kahditsemaan häntä.

Itse olen hieman samankaltaisessa tilanteessa. Ihastunut työkaveriin jonka kanssa olen nyt hetken tapaillut.

Juuri siihen hurmaavuuteen ihastuinkin, flirttiin ja hymyyn. Edelleen hän flirttailee muille, mutta minua tuo ei haittaa. Juuri siihen ihastuinkin!!!

Tilannetta kyllä helpottaa paljon se, että olen itsekin mahdoton flirtti muille ja työpaikalla tilanteet on tasan.

Olen kuitenkin luonteeltani uskollinen, joten flirtti on vain flirttiä.

Meihin molempiin ihastuneita työpaikkalla on muutomia, mutta eipä meillä ole muuta vaihtoehtoa kuin miettiä että emme tapaile toisiamme syyttä.

Joten anna hänen olla hurmaava itsensä ja kukkia. Uskon että se maksaa sinulle vaivan takaisin.

Vierailija
7/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hänelle sanonut, että tunnen oloni hieman oudoksi, jos he viihtyvät jatkossakin yhdessä. Mutta mies ei takuulla ymmärrä, miksi tuntisin oloni mustasukkaiseksi. :D ap

Takuulla ymmärtää, sillä he ovat säännöllisessä sukupuoliyhteydessä. Valinta on sinun: joko sanot asiasta ja he alkavat tapailla salaa sinulle kertomatta, tai annat asian olla.

Vierailija
8/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnin, fiksusti aloitettu teksti muuttuikin heikkoitsetuntoisen ulinaksi.

"Sillä on muodot, se on bimbo..." :'D

Ei kannata ryhtyä leikkiin, jos miehesi ei olekaan vain sinun. Toisaalta, jos sinua ei hänen pelimiesmaineensa haittaa (eikä mahdolliset lisäseuraukset maineen pohjilta), anna mennä.

Vierailija
9/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo tiiviisti yhdessä olo pikkujouluissa oli. Fyysistä vai keskenään jutustelua. Itse olen ollut töissä tilanteessa, että vain synkkasi yhden miehen kanssa. Ja nämä tunneasiat ovat aika jänniä. Hänkin oli oikein kuuluisa naismaustaan, johon kategoriaan itse en todellakaan kuulu. Toisaalta kuitenkin aina välillä oli kehumassa, kuinka hyvännäköinen olen. Mietin silloin, että kai jos joku on omasta mielestä mukava, niin se alkaa tuntua ulkoisestikin hyvältä. Mutta siis miehesi tunteisiin et voi vaikuttaa. Katso, mihin asiat etenevät. Onko hän sinulle kuitenkin kertonut olevansa suhteenne suhteen tosissaan? Silloin olet hänen valintansa. Jos asia häiritsee, etsi uusi mies.

En ole ollut itse paikalla todistamassa, mutta eräs luotettava kaverini on kertonut, että mieheni olisi bileissä hakenut naista tanssimaan, tarjoillut juotavaa ja saattanut taksiin yms. Ei mitään kummempaa, mutta olisi kohdellut naista kuin silmäteräänsä.

Minun aikanani tällaista ei ole tapahtunut ja minä olen selkeästi tärkein.

Mustasukkaisuus herää paremminkin tunteesta, että juuri tämä nainen on jotenkin erityinen miehen silmissä.

Se vain näkyy ja se on ärsyttävää monella tavalla. Erityisesti, jos muutkin näkevät siinä jotakin!

Hän on vakavissaan minun kanssani kyllä, tiedän sen.

Vierailija
10/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että alkaa mennä metsään jo heti alusta, jos pitää alkaa yrittää hallita toisen tekemisiä ja tunteita. Luota mieheen, kunnes ei ole syytä luottaa ja sitten osannet tehdä ratkaisusi.

Vierailija
11/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut itse paikalla todistamassa, mutta eräs luotettava kaverini on kertonut, että mieheni olisi bileissä hakenut naista tanssimaan, tarjoillut juotavaa ja saattanut taksiin yms. Ei mitään kummempaa, mutta olisi kohdellut naista kuin silmäteräänsä.

Minun aikanani tällaista ei ole tapahtunut ja minä olen selkeästi tärkein.

Mustasukkaisuus herää paremminkin tunteesta, että juuri tämä nainen on jotenkin erityinen miehen silmissä.

Se vain näkyy ja se on ärsyttävää monella tavalla. Erityisesti, jos muutkin näkevät siinä jotakin!

Hän on vakavissaan minun kanssani kyllä, tiedän sen.

Edelleen sanon sinulle, jos toedät että hän on vakavissaan kanssasi, niin luota siihen!!

Ihmisillä on kovin naivi käsitys pelimiehistä/naisista.

Kyllä hekin osaavat rakastua ja olla uskollisia kun oikea tyyppi osuu kohdalle.

Pelit sekä flirtti on vain hauskanpitoa.

Sanoit itsekin, että hän ei enää kohtele samalla tavalla tätä naista, jolloin ongelmaa ei pitäisi olla.

Älä pilaa suhteenne alkua takertumalla menneeseen ja siihen mitä on tapahtunut ennen teitä!!

Flirttailevan tyypin saa pidettyä itsellä vain luottamalla häneen täysin. Tämän tosin väitän vain itseeni pohjaten.

Jos et luota minuun, en jaksa olla uskollinenkaan, mutta jos uskot, en voisi ikinä rikkoa sitä luottamusta. Hän saattaa tuntea vetoa tähän toiseen naiseen, mutta ilmeisesti paljon ennemmän sinuun!!

Vierailija
12/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja mies eivät ole edes julkisesti yhdessä. Miehellä voi hyvin olla samanlaisia salaisia "suhteita" vaikka kuinka monen kanssa.

Kiinnitti huomiota tuo, että mies kertoi "tukeneensa" sitä blondia vaikeiksissa. Onkohan jossain joku oppikirja, josta pettävät pelimiehet omaksuvat nämä yleisesti käyttämänsä termit? Nimim. Kokemusta on

Vierailija
13/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette ole julkisesti yhdessä? Aloittaisin kysymällä mieheltä sitä ja ehdottaisin suhteen virallistamista.

Vierailija
14/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ku sait sen miehen. Ei sitä muut huolisi. Joten älä ole mustasukkainen.

Vierailija
15/15 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kysyisin myös että miksi ette ole julkisesti yhdessä?

Tietääkö tämä ”Pirjo” että olette yhdessä? Jos hän on miehellesi erityisen hyvä frendi, niin kyllähän hänen soisi tietävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme