Miten saada nainen puhumaan?
Olen ollut tinderissä ja jonkun aikaa (olen mies) ja saanut kuukaudessa hyvän määrän mätsejä. Mutta aina kun aloitan keskustelun niin en saa mitään vastausta tai vastaukset ovat vain lyhyitä "joo", "ok", "emt" ja keskustelu on hyvin yksipuolista tenttaamista. Kuitenkaan eivät poista mätseistä eivätkä sano ettei kiinnosta.
Ilmeisesti teen jotain väärin. Mitkä olisivat mielenkiintoisia juttelunaiheita joka saisi naisen kiinnostumaan? Olisi kiva jos nainenkin puhuisi jotain.
Kommentit (3)
Kerrotko viesteissä vain itsestäsi, tekemisistäsi, etkä osoita kiinnostusta naisen suuntaan?
Liika viestittely alkuvaiheessa ja liika "turhan" tiedon jakaminenkin voi johtaa tuohon. Itsellä kokemusta toista kautta puolitutusta miehestä (entisten töiden kautta), jonka tyhmyyksissäni hyväksyin facebook-kaveriksi. Aloitti jatkuvan viestipommituksen: oltiin niiiin samiksia, jee, jee, ja just samat harrastusket ja kiinnostuksen kohteet, ja heti aateltiin ihan samalla tavalla kaikesta ja oli niin ihanan hienoa miten samiksia me oltiin (kuka aikuinen mies edes käyttää sanaa"samis"???), vaikkei siis kertaakaan oltu tavattu oikeasti, vaan puhtaasti työn merkeissä ja työasioista puhuen vuosia sitten. Lisäksi päivittäin tuli viestiä siitä, miten nyt oon salilla, nyt oon lähdössä työreissulla Ranualle, nyt oon Ranualla, nyt oon pyöräilemässä, olipa kiva iltalenkki, nyt istutan kukkia, täällä paistaa aurinko, elämä on ihanaa, jepujee... Yritin sanoa, ettei ole kiitos tarpeen viestitellä monta kertaa päivässä, kun ei edes olla tavattu ja jos ei lopeta, niin en haluakaan tavata. Ei mennyt perille, vaan parin päivän tauon jälkeen sama meno jatkui.
Eli liika viestittely ja ihan liika jakaminenkin on melkoinen turn off. Pari viestiä, jossa kerrot itsestäsi ja kysyt normaaleja asioita toisesta (etkä heti tee johtopäätöksiä, miten ootte just luodut toisillenne) ja sitten ehdotat tapaamista, jos vaikuttaa potentiaalilta. Jos ei kiinnostu, eikä kuukauteen edes yritä tavata sinua, unohda ja siirry eteenpäin.
Pyydä ulos ajoissa, kysy mistä pitää. Katsokaa jos löytyy yhteisiäielenkiinnon kohteita. Jos nainen ei kuukauden aikana löydä aikaa sinulle, poista hänet itse matcheista.