Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on, kelpaisiko +40v duunarimies puolisoksi ja tulevien lastesi isäksi?

Leilaliina
05.07.2018 |

Henkilö: reilusti jo +40v, tyypiltään urheileva ja vahva maalaishärkämäinen - ja maalaisuus varmaan muutenkin vähän huokuu hänestä, vaikka kaupungissa asuukin. On puhelias, komeakin, sielultaan herkkä, puolisona olisi 100% varmasti huolehtiva ja sanansa pitävä - niin mistä hemmetistä tuollainen äijä löytäisi kivan puolison, joka haluaa lapsia?
Kyseessä on vanha ystäväni ja tuntuu, että kaikki tämän miehen deitit ovat joko alle 30v bilemuijia, joita ei vielä kiinnosta perheen perustaminen - tai sitten ovat miehen itsensä ikäisiä naisia, jotka tekevät samantien selväksi, etteivät halua ( eivätkä enää vaan jaksaisi tai voi edes saadakaan ) lapsia. Ystävälläni alkaa mielestäni ikäkin jo vähän painaa ja on tosi surullista katsoa sivusta, kun hyvä mies menee ihan hukkaan. Siinä olis niin ihana isä lapsille. Ongelmaksi on osoittautunut myös se, että pitkälle ( ainakin pidemmälle ) opiskelleet naiset kokevat ns. duunarimiehen statustaan alentavaksi, eivätkä siksi jatka suhdetta perheen perustamiseen saakka. Mutta tossa nyt vaan olis vaan niin hyvä mies jollekin hauskalle ja ihanalle tyypille. Mutta mistä hemmetistä mä sen ihanan hänelle löydän? Auttakaa mua vähän?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanha enää isäksi.

Olen kyllä itsekin jo liian vanha hankkimaan lapsia, mutta ei 40+ niin enää tarvitse vauvaa väkertää.

Vierailija
22/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohis: Itseäni häiritsee se, että miehelle on sosiaalisesti sallittua haaveilla perheenlisäyksestä yli nelikymppisenä. Naiselle se on ehdoton nou-nou. Tämä siitä huolimatta, että naiset elävät tilastollisesti miehiä pidempään. Nainen on todennäköisemmin elossa, kun iäkkäänä saatu lapsi tulee täysi-ikäiseksi. Nainen ehtii miestä todennäköisemmin tavata omia lapsenlapsiaankin, vaikka olisi oman lapsensa saanut varttuneemmalla iällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reippaaasti yli nelikymppisen miehen on kyllä vaikea löytää naista, joka haluaisi hänet tulevien lastnsa isäksi. Ne parikymppiset eivät etsi isää lapsilleen, vaan sugardaddyä, joka maksaa lystinpidon. 25-35- vuotiaan olisivat perheenperustamisiässä, mutta niille nelivitonen on vanha, ja lisäksi herää aina se kysymys, että minkä vian takia on sinkku noin vanhana. Sit kun nainen on siinä iässä, että on halukas hyväksymään nelivitosen miehen joienkin vikojen kanssakin - koska kuka meidtä olisi täydellinen - , on mahdolliset lapset yleensä jo olevia eikä tulevia.

Suosittelen ”kaverillesi” toisella kierroksella olevien yhteishuoltajien katselua, jos perheen haluaa. Lasten ei tarvitse olla biologisesti omia, jotta heille voi välittää oman sosiaalisen perintönsä ja arvomaailmansa ja jotta heitä voi rakastaa.

Ja voi olla että yh innostuu pyöräyttämään toisen satsin.

Vierailija
24/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ohis: Itseäni häiritsee se, että miehelle on sosiaalisesti sallittua haaveilla perheenlisäyksestä yli nelikymppisenä. Naiselle se on ehdoton nou-nou. Tämä siitä huolimatta, että naiset elävät tilastollisesti miehiä pidempään. Nainen on todennäköisemmin elossa, kun iäkkäänä saatu lapsi tulee täysi-ikäiseksi. Nainen ehtii miestä todennäköisemmin tavata omia lapsenlapsiaankin, vaikka olisi oman lapsensa saanut varttuneemmalla iällä.

Miten niin on nou nou? Ei se ole minulta pois jos nainen tekee lapsia nelikymppisenä tai vanhempana. Onhan siinä enemmän riskejä mutta elämä on.

Vierailija
25/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v nainen, joka ei poissulje mahdollisuuttaa saada vielä lapsi. Tosin minulla on jo 2 kouluikäistä ihanaa tytärtä.

Luettuani tekstisi, herää kysymys tämän miehen alkoholinkäytöstä. Ikäiseni hyvät naiset eivät juurikaan juo tai ottavat harvoin ja kohtuudella, ja ovat jo oppineet, etteivät tee bilettävällä miehellä yhtään mitään.

Toinen kysymys, onko mies pinnallinen? Tunnen paljon tuon ikäisiä miehiä, mutta monikaan ei rupeaisi deittailemaan enää parikymppisiä. Mitä hän näkee parikymppisissä naisissa muuta kuin hehkeän ulkonäön?

Herää epäilys, että mies ei arvosta viisautta ja elämänkokemusta ja kykyä nähdä omaa napaa pidemmälle, ja tämä taas olisi itselleni ehdoton hyi.

Vierailija
26/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 30 kaveri joka on mukava ja hauska duunari. Naisten kanssa aivan täysin onneton ja voin jo nyt ennustaa että vielä 10 vuodenkin päästä voi vaan haaveilla naisesta joka tekisi kanssaan lapsia. Odottaa vielä että naiset tekis aloitteen. Jotkut vaan on sellasia. Jollei joku tuu ja vedä korvasta synnärille asti niin tuskin haaveet toteutuu.

Vierailija
27/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen akateeminen, hoikka ja nätti ja imillani toimeentukeva helsinkiläinen nainen ja otin yli nelikymppisenä SAMANIKÄISEN nelikymppisen vähemmän koulutetun, hoikan ja todella komean, maalta kotoisin olevan köyhän duunarimiehen puolisoksi. En kuitenkaan halua lapsia. Eli ihmiset yleensä pariutuvat samanikäisten kanssa ja harva nelikymppinen nainen haluaa lapsia, miehen kylläkin seksikumppaniksi.

Vierailija
28/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35v nainen, joka ei poissulje mahdollisuuttaa saada vielä lapsi. Tosin minulla on jo 2 kouluikäistä ihanaa tytärtä.

Luettuani tekstisi, herää kysymys tämän miehen alkoholinkäytöstä. Ikäiseni hyvät naiset eivät juurikaan juo tai ottavat harvoin ja kohtuudella, ja ovat jo oppineet, etteivät tee bilettävällä miehellä yhtään mitään.

Toinen kysymys, onko mies pinnallinen? Tunnen paljon tuon ikäisiä miehiä, mutta monikaan ei rupeaisi deittailemaan enää parikymppisiä. Mitä hän näkee parikymppisissä naisissa muuta kuin hehkeän ulkonäön?

Herää epäilys, että mies ei arvosta viisautta ja elämänkokemusta ja kykyä nähdä omaa napaa pidemmälle, ja tämä taas olisi itselleni ehdoton hyi.

Nämä asiat minullekin tulivat mieleen ja syntyi kuva epäkypsästä pinnallisesta miehestä. Jos hän tavoittelisi tosissaan perhettä, ei tapailisi nuoria baaribimboja.

Vierailija
29/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni yli nelikymppinen mies nimenomaan haaveilee lapsista ja luulee, että on helppo napata itselleen nuorempi nainen. Monet miehet tuudittautuvat ajatukseen siitä, että voivat tulla isäksi milloin vain. Toki kaikki on mahdollista, mutta tilastollisesti on todennäköistä, ettei 43-vuotta täyttänyt mies enää tule isäksi, jos hänellä ei ole ennestään lapsia.

Vierailija
30/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mielikuvamarkkinointi ei ole tuossa välttämättä ihan kohdallaan. "Duunari" on myös haukkumasana joissakin piireissä kuten esim."néèkeri" tummaihoisesta, vaikka voi käyttää myös deskriptiivisessä merkityksessä. Ihminen on paljon muutakin kuin työpaikka.

Ei kannata ainakaan tietoisesti lähteä alentamaan itseään tai määrittelemään itseään altavastaajan aseman tuovien kuvausten kautta.

Olen tohtorinainen, joka on lähtöisin niin yläluokkaisista piireistä kuin Suomessa voi olla ja minulla on duunarimies. Duunari ei ole minulle mikään haukkumasana. Tosin minun ei koskaan elämässäni ole tarvinnut esittää yhtäön mitään.

Tuossa onkin ehkä juuri se juttu, että ne naiset, jotka eivät ole yläluokkaisista piireistä ja ovat esimerkiksi "vain" jonkun "pehmeän alan" maistereita ovat epävarmoja omasta statuksestaan ja sen takia suurempi tarve tehdä hajurakoa ns.duunarimieheen, kun itseluottamus ei ole niin vakaalla pohjalla.

Vierailija
31/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa monille 30+ naisille joilla on perhe mielessä.

Vierailija
32/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa ja haluaisin itsekin ainakin yhden lapsen.

N41

Vierailija
33/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ulkomailta?

Valitettavasti en voi itse auttaa, sillä en halua lapsia enkä miestäkään, ja lastenhankintaan olen liian vanhakin jo. Miehen duunaritausta ei olisi ollut mikään este, vaikka itse olenkin niitä pidemmälle opiskelleita.

Vierailija
34/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kaverisi kävisi vaikka Thaimaassa? Siellä saattaisi olla montakin kivaa morsmaikkua.

Saa alapeukuttaa ihan vapaasti.

Nyt on ihan pakko kysyä. Miksi ihmeessä kukaan ottaisi (huolisi) thaimaalaisen jos saa suomalaisen?

Vierailija
35/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leilaliina kirjoitti:

Henkilö: reilusti jo +40v, tyypiltään urheileva ja vahva maalaishärkämäinen - ja maalaisuus varmaan muutenkin vähän huokuu hänestä

Millä tavoin huokuu?

Vierailija
36/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kaverisi kävisi vaikka Thaimaassa? Siellä saattaisi olla montakin kivaa morsmaikkua.

Saa alapeukuttaa ihan vapaasti.

Nyt on ihan pakko kysyä. Miksi ihmeessä kukaan ottaisi (huolisi) thaimaalaisen jos saa suomalaisen?

Eikös aloittajan kaverin ongelma ollut juuri se, ettei ole suomalaista saanut? 

Ja kai se thaimaalainen voi olla ihan yhtä hyvä.

Vierailija
37/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä tarkoittaa "reilusti jo 40+"?

Oletan, että menee pikemminkin jo 45 - 50 välille, eikö niin?

En nyt usko, että kovinkaan monelle naiselle kaverisi on se ensimmäinen ehdokas, jonka kanssa lähtisi lasta tekemään ihan vaan tuon iän puolesta. 30-40-vuotiaat naiset yleensä kuitenkin haluavat, että tuleva isä olisi suht samaa ikäluokkaa kuin hekin. Toki poikkeuksiakin varmasti on...

Mihin ihmeeseen kaverisi on nuoruutensa hukannut, kun ei silloin ole löytänyt puolisoa jonka kanssa olisi tehnyt lapset? Onko sitä silloinkin juostu nuorten/hyvin nuorten pimujen perässä, joilla ei ole aikomustakaan asettautua aloilleen? Hieman luulen, että kaverillasi on 3-sivuinen lista siitä minkälainen naisen pitäisi olla ja osa kriteereistä on tietenkin joltain toiselta planeetalta.

Tuli mieleen, kun eilen katselin Ensitreffit Australia -ohjelmaa ja siinä n. 30-vuotiaalla miehellä oli just kaikenmaailman epärealistisia toiveita mitä tulevassa vaimossa pitää olla. Mm. pienet korvannipukat ja pitää sopeutua miehen fitness elämäntyyliin. Tää mies ei oikein muuta tee kuin treenaa ja syö tyyliin 'kanaa ja rahkaa' valmisaterioina. Kaikenlaiset hauskanpidot no no. Hohhoijaa...

Vierailija
38/38 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja "sielultaan herkkä" lähes viisikymppinen mies, joka deittailee alle kolmekymppisiä bilehileitä eli maksaa heidän juomat ja ostelee kivoja juttuja? Aika harva tuon ikäinen etsii vanhasta miehestä puolisoa ja lasten isää. Miten ystäväsi ylipäätään herää siihen perheen perustamiseen iässä, jossa osa saa jo lapsenlapsia? Kyllä riski saada sairas lapsi nousee merkittävästi nelikymppisillä äideillä ja suurin osa naisistakin varmasti tietää sen. Tässä iässä sinkut naiset on usein toisella kierroksella ja ne lapset on jo tehty. 

Ikävää jos aidosti hyvä mies on antanut junan ajaa tuolla tavalla ohitseen. Toisaalta taas, et voi tietää millainen ystäväsi on parisuhteessa vaikka hän ystävänä olisikin kelpo mies. Hyvä parisuhde kelpaisi minullekkin, mutta tosi asia on että en etenisi enää kovin nopeasti, saati lähtisi yli nelikymppisenä enää kovin kevyin mielin lapsentekoon, varsinkaan jos isäehdokas olisi minua useamman vuoden vanhempi. Ja minusta se on ihan viisasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän