Mikseivät naiset aloita keskustelua deittipalstalla?
Olen ollut nyt pari viikkoa deittipalstalla ja kaksi naista on tykännyt profiilistani, toinen vieraillut useamman kerran. Kumpikaan ei ole kirjoittanut MITÄÄN. Oletin, että eivät ole kiinnostuneita kun eivät viestiä laita. Pitääkö miehen aina aloittaa keskustelu?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla naisilla ei ole yksinkertaisesti aikaa tehdä aloitteita miehille. He saavat jopa kymmeniä viestejä päivässä. Ja kaikentasoisilta ja ikäisiltä miehiltä.
Jos nainen erehtyy tekemään aloitteen, siihen ei saa vastakaikua.
Koska mies haluaa metsästää.
t. Kaunis nettideittailija.
Saatat olla kaunis, mutta samalla myös tyhmä ja ennakkoluuloinen. Yllättävän usein nuo ominaisuudet kulkevat käsi kädessä.
Mä näin että mun profiilissa oli käynyt yksi puoleensavetävän näköinen mies, ja laitoin hänelle itse eka viestin. Hän vastasi, ja siitä seurasi treffit, ja treffeistä seurustelu.
Yleensä en enää tee aloitetta, ketjussa mainituista syistä, niistä ei naiselle pääosin seuraa mitään erityistä hyvää. Olen kokeillut ja todennut. Mutta onneksi tässä tapauksessa en vain pystynyt olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on puhuttu jo monesti... Vaikka sanovat toista, niin miehet eivät oikeasti pidä aloitteellisista naisista. Siitä tulee heille epätoivoinen ja outo kuva. Minä saan jopa liikaa viestejä, mutta omiin (myös persoonallisiin ja mietittyihin) aloituksiini en saa koskaan vastausta. En koskaan. Eli se naisen aloitteellisuus vain pilaa koko homman, paljon parempi odottaa miehen viestiä - he kyllä viestivät, jos oikeasti kiinnostaa.
Paskapuhetta. Minä (miehenä) ainakin tykkäisin, jos joku aloittaisi keskustelun. Ja toi vastaamattomuus ei riippune sukupuolesta millään tavalla. Ihan samalla tavalla naisetkin ovat mitään vastaamatta (Ei edes "Ei kiitos" -viestiä) ja tuntuu ihan yhtä turhauttavalta lähettää niitä aloitusviestejä toiseenkin suuntaan.
Joskus katselin jotain Tinderin tilastoa, niin taisi olla niin, että miehet "tykkäävät" 90% naisista, kun taas naiset tykkäävät vain 10% miehistä - eli siis naisilla lienee (muillakin treffipalstoilla) noin 10 kertaa todennäköisempää saada vastaus lähettämäänsä viestiin kuin miehillä, mutta silti ensiviestiä odotetaan miehiltä - miksi?
Päinvastoinhan sinun arviosi menee. Miehet laittavat oikealle melkein kaikki, naiset taas vain ne, jotka oikeasti kiinnostavat. Siksi naisen antama like on paljon todenmukaisempi kuin miehen, jotka tässäkin ketjussa sanovat pyyhkivänsä oikealle myös niitä joista eivät tykkää.
Heti kun nainen aloittaa keskustelun mies ajattelee helpoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on puhuttu jo monesti... Vaikka sanovat toista, niin miehet eivät oikeasti pidä aloitteellisista naisista. Siitä tulee heille epätoivoinen ja outo kuva. Minä saan jopa liikaa viestejä, mutta omiin (myös persoonallisiin ja mietittyihin) aloituksiini en saa koskaan vastausta. En koskaan. Eli se naisen aloitteellisuus vain pilaa koko homman, paljon parempi odottaa miehen viestiä - he kyllä viestivät, jos oikeasti kiinnostaa.
Paskapuhetta. Minä (miehenä) ainakin tykkäisin, jos joku aloittaisi keskustelun. Ja toi vastaamattomuus ei riippune sukupuolesta millään tavalla. Ihan samalla tavalla naisetkin ovat mitään vastaamatta (Ei edes "Ei kiitos" -viestiä) ja tuntuu ihan yhtä turhauttavalta lähettää niitä aloitusviestejä toiseenkin suuntaan.
Joskus katselin jotain Tinderin tilastoa, niin taisi olla niin, että miehet "tykkäävät" 90% naisista, kun taas naiset tykkäävät vain 10% miehistä - eli siis naisilla lienee (muillakin treffipalstoilla) noin 10 kertaa todennäköisempää saada vastaus lähettämäänsä viestiin kuin miehillä, mutta silti ensiviestiä odotetaan miehiltä - miksi?
Juuri siksi, että naiset tietävät, ettei miehen ’tykkäys’ tarkoita yhtään mitään, joten kannattaa odottaa viestiä. Se kertoo edes alueellisesta kiinnostuksesta. Kun taas naisen tykkäys on jo selvä merkki jostain.
Vierailija kirjoitti:
"Halusin miehen jota voisin katsoa ylöspäin"
Mutta miksi se mies haluaisi alempitasoisen naisen.
Ei sen tarvitse halutakaan, koska hyvässä parisuhteessa molemmat voivat "katsoa toisiaan ylöspäin" eli arvostaa, ihailla, haluta, olla ylpeitä toisistaan. Minulle mieheni on mielettömän haluttava; en väsy ihan vain katselemaan häntä niin vaatteet päällä kuin ilman. Ja kun liikumme muiden ihmisten parissa, olen ylpeä hänestä; hän on komea, hauska, älykäs, sosiaalinen, sellainen jonka kanssa on mukava olla. Mutta tiedän, että yhtä lailla minussa on asioita, joita hän haluaa ja arvostaa ja että hän on ylpeä voidessaan liikkua minun kanssani.