Paula Vesala ja Samuli Edelmann - romanssi!
Huom. Tämä keskustelu EI ole -official-
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807052201054374_vd.shtml
Kommentit (366)
Eivät sovi toisilleen pätkääkään.
Paula on jäätävä diiva, ja jos Samulilla alkais vaik ura olla laskusuunnassa niin lemppais Samulin varmaan heti.
ei ole niin hyvä kroppa että.. ks.Tuntematon sotilas.
Meni Samulin pisteet täysin mun silmissä. Vesala ei oo mun suosikki, mun silmiin aivan liian leuhka ja teennäinen, Samuli taas ihan toista maata. Tai luulin ainakin niin. Tuolla joku vertaili Paulaa Anna Puuhun ja mulla tulee molemmista sama ällö fiilis, mutta miehet näköjään tykkää.
Hiukan yllättävä pari.
Mutta johtuuko sitten Samulista mutta melkein hyväksyn tässä kohtaa jotenkin tuon Vesalankin. Outoa.
Olen kyllä pitänyt Vesalaa aikamoisena pintakiitäjänä mutta ehkä sitten olen ollut väärässä.
Tai sitten Samuli onkin vain tyypillinen mies joka on helpon naisen perään. Tai kumpikaan ei pidä paikkaansa.
Samuli ja Nelli Matula olisi hyvä pari.
Mikä siinä Samulissa muka on jotenkin erilaista etteikö voisi olla ihan tyypillinen mies, joka ei vaadi suuria tunteita että voisi harrastaa seksiä jonkun kanssa.. yleensä juuri ne joita pidetään "herkkinä ja erilaisina" mutta komeina ja karismaattisina on pahimpia naistenmiehiä, koska kaikki luulee olevansa jotenkin erityisiä sellaisen seurassa.
Samuli on pienimunainen mies. Miten Paula Vesala voi olla hänestä kiinnostunut?
Nakuilut Louhimiehen elokuvissa yhdistivät!
Samuli on Vesku Loirin lehtolapsi.
Edelmannille sopis paljon paremmin joku tumma kaunotar. Vaikka Minna Turunen. Heillä olisi varmasti paljon yhteistä, Samulihan on myös käynyt pohjalla.
Edelman=yök! En kyllä Vesalastakaan liiemmin pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samuli muuttaa jenkkeihin ja pian heistä tulee uusi supercouple bradgelina, jota koko maailma seuraa.
Paulasta ja Samulista tulee Pamuli.
Ihana!! :DDDD
Suomen oma superpariskunta!
Vierailija kirjoitti:
Edelmannille sopis paljon paremmin joku tumma kaunotar. Vaikka Minna Turunen. Heillä olisi varmasti paljon yhteistä, Samulihan on myös käynyt pohjalla.
Ainakin meren pohjalla.
t Ruotsinlaiva
Mikäs siinä, molemmat aikuisia vapaita ihmisiä. Vesalasta tullut palstajuorujen perusteella huono mielikuva, Samulia taas pidän sympaattisena, mutta enpä sinänsä tiedä kummastakaan mitään. Vesalan saamaa hurjaa hehkutusta lahjakkuudestaan en kyllä ymmärrä, ehkä sen sanoitukset ei vaan aukea mulle tai jotain mut oon tykänny paljon enemmän sen Miran soolokappaleista kuin tuon.
Ihmettelen aina miten nää parit uskaltaa liikkua Ullanlinnan alueella ja vielä pussailla julkisesti. Seiskan toimitus on samassa kaupunginosassa ja tuntuu, että nappaavat siellä juuri kohulööpit.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina miten nää parit uskaltaa liikkua Ullanlinnan alueella ja vielä pussailla julkisesti. Seiskan toimitus on samassa kaupunginosassa ja tuntuu, että nappaavat siellä juuri kohulööpit.
Jos he haluavat tuoda suhteensa julki tolla tavalla?
Ihmettelin suuresti iltapäivälehden kommentointia, jossa järjestään hehkutettiin, miten "kaksi vapaata ihmistä" ovat löytäneet toisensa. Eiköhän tämä Vesalan ja Edelmanin suhde ole ollut olemassa jo todella kauan, ovat vain onnistuneet pitämään suhteensa salassa lehdistöltä.
Ei kukaan mies lähde 19 vuoden jälkeen liitosta ellei ole jo uusi nainen odottamassa.
Söpö ja pieni uppoaa miehiin kuin häkä...