Paula Vesala ja Samuli Edelmann - romanssi!
Huom. Tämä keskustelu EI ole -official-
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807052201054374_vd.shtml
Kommentit (366)
Eli oliko Paula Vesala Edelmannin eron syy?
No on sitten niiin tylsä pariskunta. Vähän niinkuin Meghan ja Harry. Ennen yhteenmenoa olivat yksilöinä kiinnostavia, jopa kuumia mutta pariskuntana kuin pari lapasia. Not interesting.
Oi, olen kateellinen. Samuli on hot.
Vierailija kirjoitti:
Ääh, ennenkaikkea jotenkin tylsä romanssi. Vesalasta ja Edelmannista tulee molemmista taiteilijoina aika konservatiivinen fiilis: ovat taitavia, mutta tekevät sellaista mikä ei haasta mitään siinä omassa lajissa. Varmuudella tietää, että kriitikot tykkäävät siis. No, näköjään ihmissuhteet samalla periaatteella: tuttua turvallista maailmaa.
"Jos kuitenkin sä hylkäät niin hirtän itseni patteriin.." kuulostaa kyllä todella mainstream -sanoitukselta. Olen kanssasi samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2014 Vain elämää
2016 Paula Vesala Lauri Tähkä ero
2018 Samuli Edelmann ero
2018 Seiska: Paula Vesala ja Samuli Edelmann romanssi
Uups siis Paula Vesala ja Lauri Ylönen ero
En seuraa juorulehtiä, ehdin silti ajatella että tuollainen Vesala & Tähkä suhde ja ero on mennyt ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän me jo tiedettiinkin!
T.Ärrän täti :)
Kävivätkö tupakkia ostamassa?
Varmaan kortsuja...
Onko koosta tietoa?
Jossain ketjussa tääl oli joku lehtikuvaki et aikas pieni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kortsuja...
Onko koosta tietoa?
Jossain ketjussa tääl oli joku lehtikuvaki et aikas pieni..
Teleskooppipampulla se poliisikin pamputtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääh, ennenkaikkea jotenkin tylsä romanssi. Vesalasta ja Edelmannista tulee molemmista taiteilijoina aika konservatiivinen fiilis: ovat taitavia, mutta tekevät sellaista mikä ei haasta mitään siinä omassa lajissa. Varmuudella tietää, että kriitikot tykkäävät siis. No, näköjään ihmissuhteet samalla periaatteella: tuttua turvallista maailmaa.
"Jos kuitenkin sä hylkäät niin hirtän itseni patteriin.." kuulostaa kyllä todella mainstream -sanoitukselta. Olen kanssasi samaa mieltä.
Sanoin, että ovat taitavia. Vesala on taitava sanoittaja. Edelmann taitava näyttelijä. Mutta taiteilijoina konservatiivisia. Manitsemasi lause on juuri selainen että kriitikot hymisevät yhdessä: juuri noin. Eli ei haasta mitään mitä naiset eivät olisi sanoneet runoudessa viimeisen sadan vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoin, että ovat taitavia. Vesala on taitava sanoittaja. Edelmann taitava näyttelijä. Mutta taiteilijoina konservatiivisia. Manitsemasi lause on juuri selainen että kriitikot hymisevät yhdessä: juuri noin. Eli ei haasta mitään mitä naiset eivät olisi sanoneet runoudessa viimeisen sadan vuoden aikana.
Kerro naisartisti/miesartisti, joka haastaa kuulijoita/kriitikoita 'omassa lajissaan?'
Ei oo totta. Ovat vain hyviä ystäviä.
Vaihtoivatko molemmat "lennosta"?
Vierailija kirjoitti:
Nehän oli Vain elämässä vuonna 2014.
Onkohan niillä ollut suhde näin kauan?
No, mikäs siinä, söpö parihan he ovat.
Onnea heille!
Paula Vesala ei ole söpö.
Kaksi mun suosikkiartistia :) ihana uutinen
:( Luulin, että Samuli on sinkku ja ajattelin mennä Hyvinkään keikalle Red Carpetiin. Paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun Ärrän täti whoever vuoti kannen tänne julki jo eilen klo 7.
Ihan oikeassa maailmassa sitten taas ne lehdet saapuu tänne ärrällekin vasta tänään eli vuotaja oli eilen joku muu, joku ennen lehtien myyntipistettä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro naisartisti/miesartisti, joka haastaa kuulijoita/kriitikoita 'omassa lajissaan?'
Ne, jotka uskaltavat ottaa riskejä siten, että välillä tulee hutejakin, eivätkä seuraa ja toteuta juuri sitä mitä odotetaan. "Jos sä kuitenkin hylkäät niin hirtän itseni patteriin" on tarkemmin ajateltuna tosi tylsä mieli- ja kielikuva. Minusta tuntuu, että suurin osa ei ole paljoakaan lukenut biisin sanoja eikä varsinkaan runoutta viimeisen sadan vuoden ajalta. Siis jos tuo on jotenkin "rankkaa".
Flegmaattinen, aneeminen Samuli ja ylimielinen minä olen maailman napa-Paula.
Eikö Vesalan pitänyt heilastella sitä jotain nuorta näyttelijäpoikaa?