Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introvertit, rauhalliset, hitaat työnhakijat

Vierailija
04.07.2018 |

Mikä työ siis sopii ihmiselle joka on introvertti mutta kuitenkin tulee toimeen ihmisten kanssa normaalisti, on hieman hiljainen mutta mukava ja muita kunnioittava, rauhallinen, mietiskelevä ja tunnollinen. En jaksa jatkuvaa kiirettä ja se yhdistettynä johonkin fyysiseen asiakaspalvelu työhön esim. ison kaupan myyjä niin en jaksa sellaista työtä. Olen kuitenkin vielä nuori alle 30v. Mikä työ sopisi luovalle nuorelle ihmiselle? Tuntuu että nykyään aina kaikessa pitää olla ripeä ja todella sosiaalinen. Minä nyt en vaan taivu ja kykene muuttumaan sellaiseksi. Onko täällä ihmisiä jotka ovat saaneet rauhallisen työn jossa tulevat hyvin toimeen eikä jatkuvasti tarvitse sosialisoida?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, hidas ihminen täällä kanssa. Töitä olen saanut kerran, olen 20v. Töitä tehdessä kuitenkin innostun kovasti, kun saa tehdä ja sitten olenkin nopea ja kekseliäs ongelmanratkaisija. Small talkia en osaa ollenkaan, joten sellainen hiljaisen puurtajan homma olisikin minulle parasta. Olen opiskelemassa suunnittelualalle ja siellä ei tarvitsekkaan muusta puhua, kuin asiasta. Sillä alalla huomaa jo opiskeluissa, että turhien läpisijöiden taidot suunnitteluohjelmistojen kanssa, ei riitä. Saati sitten oikeasti kädentaidot puu-, ja metallipajoissa. Eivät puhumiseltaan kerkeä opettelemaan ja hakemaan tietoa.

Ongelma työnhaussa on juuri ne haastattelut. Rekrytoija ei kuuntele sitä rauhallista tyyppiä ollenkaan ja tuomitsee tämän jo ensinäkemältä. Sitten parin kk päästä hyperaktiivisen hölöttäjän palkkaamisesta onkin taas paikka auki.

Vierailija
22/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja

Jos saa hyvän paikan, joo, mutta ne on yhä harvemmassa. Monessa paikkaa pitää siivouskin nykyään tehdä nopeasti huitaisten, niin että tunnollisempaa harmittaa.

Vierailija
24/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kassalla, eikä mulla ole koskaan kiire...asiakkailla se kiire ja stressi tuntuu olevan.

Työaika on 7.5 tuntia ja sitten lähden kotiin.

Vierailija
25/25 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen tehdasalueiden yövartija. Istuskelet yksin valvomossa selaten nettiä ja silloin tällöin kierrät aluetta kävellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi