Onko tää nyt keskenmeno, menkat vai jotain muuta?
Plussasin toissapäivänä. Ennen plussaa kovat raskausoireet.
Eilen oireet loppuivat kuin seinään, tänään alkoi menkkamainen verinen vuoto (niukka, mutta kuitenkin) joka loppui kuitenkin heti alkuunsa. Vuotoon ei liity lainkaan kipua, mikä tuntuu todella oudolta. Mun menkkakivut on ihan rampauttavaa luokkaa, samoin keskenmenon kokeneena ei tää siltäkään tunnu. Ei siis minkäänlaisia tuntemuksia, outoa niukkaa vuotoa vaan.
Kohdunsuu tuntui olevan ihan piilossa.
Onko mitään mahkuja, että alkio nyt pysyisi tuolla eikä menisi kesken? :(
Kommentit (8)
Älä hyvä ihminen mene tuossa tilanteessa kohdunsuuta ronkkimaan. Seuraile vuotoa, jos yltyy niin yhteys lääkäriin.
Minulla on mennyt tuolla tavalla kaikki kolme raskautta. Alkuvaiheessa olen vuotanut vähän, ekalla kerralla olin varma että tulee km.
Jos olisi km, olisi sulla myös kipuja ja runsaampaa vuotoa.
Ihan normaalia kai runsaampikin ja pidempään kestävä vuoto alkuraskaudesta niihin aikoihin milloin sulla olisi normaalisti menkat. Seuraile. KM on kyllä sen verran kivulias tapahtuma, että tuskin olosi täysin kivuton.
Ei tuollaisenaan ole kyse keskenmenosta. Seuraile vuotoa ja kipuja. Oman mielenrauhan vuoksi kannattaa varmaan soitella huomenna neuvolaan.
Ekana, sormet pois sieltä kohdunsuusta! Haloo nainen.
Mee lääkäriin, tosin noin varhaisessa vaiheessa et erota keskeytymistä menkoista
Ei tuo keskenmenolta kuulosta.