Miksi jotkut kuvittelevat että asiat vaan tapahtuu heti kun niin haluaa?
Minulle sanotaan vähän väliä kuinka kannattaisi jo vaihtaa työpaikkaa, että miksi nyt olet sinne jämähtänyt kun et kerta edes tykkää siitä työstäsi. Tänäänkin samassa yrityksessä työskentelevä sanoi mulle, että eikö kannattaisi jo vähän katella muutakin, koulutuskin vanhenee ajan kanssa ja taidot unohtuu.. niin, sitähän mä tässä pelkäänkin. Tilanne huononee vuosi vuodelta saada oman alan töitä. Olen yrittäny vaihtaa työpaikkaa jo kolme vuotta, mihinkään en pääse. Miten ihmiset kuvittelevat että se on niin helppoa, että voi vaan vaihtaa kun siltä tuntuu? Ainakaan itellä asia ei ole niin, ehkä olen sitten vaan paska kun en muualle kelpaa korkeakoulutuksesta huolimatta.
Uskon, että samankaltaisia fiiliksiä voi tulla lapsettomuudesta kärsiville, joille kommentoidaan että "no eikö olisi teidänkin aika jo miettiä sitä perheenlisäystä, et tuosta enää nuoremmaksi muutu.." Tietysti tämä asia on varmasti paljon kipeämpi, mutta miten ihmiset olettaa että kaikki on aina vain omasta halusta kiinni?
Kommentit (2)
No mitä tuohon voi sanoa? Ihmiset nyt vaan on moukkia ja kommentoi usein typerästi.
Eikö kellään ole tähän mitään sanottavaa? :( AP