Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini löysi seksileluni kaapistani - muilla urkkivia vanhempia?

Vierailija
03.07.2018 |

Äiti oli sitten penkonut kaappeja ja ties mitä muuta kun oli käynyt luonani kun olin eilen töissä. Kävi ihan luvalla kun haki yhden tuolin, mutta kaappeja tonki luvatta.

Oli sitten löytänyt seksileluni kaapista laatikosta. Hieman nolottaa kun äiti ne löysi, vaikka siellä ei mitään jätti jortikkaa tms suurta kokoelmaa ole. Soitin äidille eri asiasta ja ja oli todella nolona kun oli kuulemma etsinyt yhtä huiviaan, (jonka olen jo palauttanut hänelle) vaatekaapistani ja laatikko oli kuulemma pudonnut lattialle ja auennut ja "yksityisiä tavaroita" pudonnut.
Laatikko on sijoitettu kaapin takaseinää vasten joten se ei ole voinut pudota sieltä ja sitä ei edes näe ellei kunnolla tongi kaappia.
Nolompaahan tämä äidilleni on kun varmasti tajuaa että jäi kiinni tavaroiden penkomisesta, mikä ei ole kyllä uutta.

Onko teillä äiti, isä, anoppi tai joku muu tuttu löytänyt seksilelujanne tai yllättänyt teitä kesken kaiken puuhista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini painostus jälkikasvun tekoon loppui, kun oli vessankaappeja penkoessa löytänyt lapsettomuushoitolääkkeitä.

Vierailija
2/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ensikerralla muistaa olla penkomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa toki myös jos vanhempanne tai joku tuttu on jäänyt kiinni tavaroidenne/kaappienne tutkimisesta.

Tai jos olette jotain ansoja viritellyt moisille tonkijoille?

Molemmat vanhempani ovat hirveitä kyyliä ja tutkivat jopa roskiksetkin silloin kun kotona asuin.

Ap

Vierailija
4/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa toki myös jos vanhempanne tai joku tuttu on jäänyt kiinni tavaroidenne/kaappienne tutkimisesta.

Tai jos olette jotain ansoja viritellyt moisille tonkijoille?

Molemmat vanhempani ovat hirveitä kyyliä ja tutkivat jopa roskiksetkin silloin kun kotona asuin.

Ap

Pyydät palauttamaan kotiavaimesi.

Vierailija
5/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Äidillä oli tapana penkoa tavarani ja lukea päiväkirjani kun vielä asuin kotona. Selaili myös kouluvihkojani ja reppuani, en tiedä mitä edes toivoi löytävänsä? Vei huoneestani esimerkiksi valokuvia joita olin ottanut ystävieni kanssa koska "ovat paremmassa tallessa hänellä" ja muutenkin koki jostain syystä tarvetta "säilöä" puolestani useita tavaroita. Eivät nuo nyt toki niin vakavia asioita olleet ja muuten sain kuitenkin mennä ja tulla itsenäisesti. Mutta jonkinlainen luottamuksen puute on silti jäänyt ja nyt aikuisiällä en avaudu äidille yksityisasioistani juuri ollenkaan, josta jaksaa toistuvasti syyllistää

Vierailija
6/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kyyläysviettiä hyväksenne. Laittakaa seuraavan kerran jotain feikkijuttuja sopivasti löydettäväksi. Esimerkiksi osallistumistodistuksia 10000 hengen orgioihin tms.

Vierailija
7/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ku muutin omaan kämppään kun aloitin opiskelun, niin annoin vara-avaimen äidille VIRHE!!!!!!! ÄLKÄÄ TEHKÖ SITÄ!!!! Pölähti paikalle mitään ilmoittamatta "aattelin tulla kattoo ootko kotona ja jos et niin juompahan kahvit" ja vaikka kuinka sano, että ilmoita jos meinaat tulla niin "en kehannut siinä ruveta soittelemaan kun olin ihan vieressä" Ei saa enää ikinä avaimia minun asuntoon! Maksan mielelläni sen 20-50€ oven avauksesta.

Vierailija
8/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini luki ihan selvästikin päiväkirjaani, koska hänen puheissaan alkoi vilahtelemaan sellaiset sanat ja asiat (esim. kansallisuudet), joihin olin tutustunut ja joista hän ei tiennyt, eli en ollut kertonut. Esim. "kannattaisi alkaa opiskelemaan uutta kieltä kun olet vielä nuori, vaikkapa kiinaa..!"   (Mistä vit*sta se repi just ton kiinan..... mun päiväkirjasta tietenkin)  tai alkoi aina haukkumaan juuri sitä "Kiinaa", että "Kiina on niin paska maa" tai "kiinalainen ruoka on niin hyvää, uusia makuelämyksiä....".  Päivänselvä asia, että luki mun päiväkirjaa. Ihme ettei aborttiani ole kommentoinut.

Vierailija
9/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ku muutin omaan kämppään kun aloitin opiskelun, niin annoin vara-avaimen äidille VIRHE!!!!!!! ÄLKÄÄ TEHKÖ SITÄ!!!! Pölähti paikalle mitään ilmoittamatta "aattelin tulla kattoo ootko kotona ja jos et niin juompahan kahvit" ja vaikka kuinka sano, että ilmoita jos meinaat tulla niin "en kehannut siinä ruveta soittelemaan kun olin ihan vieressä" Ei saa enää ikinä avaimia minun asuntoon! Maksan mielelläni sen 20-50€ oven avauksesta.

Tähän vielä lisätäkseni kun aloitin seurustelemaan, että nyt voisi todellakin ilmoittaa, jos tulee niin ei auttanut sekään tai soitti ovikelloa ja avasi heti sen jälkeen oven. Ei kyllä onneksi yllättänyt kertaakaan meitä tositoimissa.

Vierailija
10/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini äiti on myös tuollainen muoden asioista liian kiinnostunut henkilö.

Ei ikinä suoraan sanonut vaan vihjaili ja alkoi käyttämään tiettyjä sanoja mitä muuten ei käyttänyt tai puhumaan tietyistä asioista mitä ei muuten voisi tietää ellei olisi penkonut.

Kaverini päätti tekaista kaalimadon tms tilauslistan (vai mikä onkaan) missä näkyy mitä tilannut. Laittoi siihen mm. Kaikkein isoimmat dildot mitä kaupassa oli ja muuta vaataavaa ja tietysti pienet kuvat niistä.

Jätti sen osittain näkyville kotinsa työpöydällemuiden paperian alla.

Tietysti hänen äitinsä sen löysi sieltä.

Vierailija
11/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ala-asteella minulla oli tamagotchi piilossa patjan alla, ettei nuoremmat sisarukseni sitä kärkkyisi. Yhden kaverini ollessa kylässä kävin vessassa ja enköhän pari päivää sen jälkeen kuulu toiselta kaverilta että "Noora (nimi muutettu) sanoi että sulla on tamagotchi patjan alla". Tietysti kielsin asian ja samalla mietin että mitä hittoa se kaverini patjan alusiani tutkii.

Molemmat ovat syystäkin nykyään entisiä kavereita.

Vierailija
12/12 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitseeko tämä jotenkin automaattisesti alueen mille menee vai sanan perusteella?

Valikoin alueeksi yleinen keskustelu, mutta tämä on alueella seksi. Onko sana seksilelu syy tähän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan