Laskeeko ylipaino naisella pariutumishalukkuutta?
Lähes kaikki tapaamani normaalipainoiset nuoret ja nuorehkot naiset ovat vakaissa parisuhteissa. Ylipainoisista suurin osa on sinkkuja. Pariutumisikäisiä miehiä on Suomessa huomattavasti naisia enemmän, joten jokaiselle naiselle olisi joku. Silti ylipainoiset valitsevat olla yksin. Onko syynä ylipainon aiheuttamat hormonaaliset tekijät?
Kommentit (13)
Minä taas olen huomannut että katukuvassa mitä läskimpi nainen, sitä varmemmin on mies käsikynkässä.
Minä en ole valinnut olla yksin, saan pakkeja laihduuden vuoksi vaikka olen reippaasti normaalipainon puolella. Onko suomalaiset miehet vallannut jokin läskifetismi?
En mä ole valinnut olla yksin. En tosin ole nuorikaan enää, mutta en nuorenakaan ollut yksin omasta valinnastani.
Oikeampi kysymys on miksi nämä pariutumishaluiset miehet on halunneet pariutua hoikan/normipainoisen naisen kanssa? Miksi nämä ei ole kelpuuttaneet ylipainoista naista itselleen?
Vierailija kirjoitti:
En mä ole valinnut olla yksin. En tosin ole nuorikaan enää, mutta en nuorenakaan ollut yksin omasta valinnastani.
Läskit myös masentuvat useammin kuin normaalipainoiset. Mikähän ihme siihen on syynä.
Minun havaintojeni mukaan hoikat ja normaalipainoiset naiset ovat useimmin sinkkuja kuin lihavat naiset. Moni nainen lihoo parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit myös masentuvat useammin kuin normaalipainoiset. Mikähän ihme siihen on syynä.
Meitä vainotaan ja kiusataan ku oltais jotain hirviöitä. Kutsutaan eläimeks (valaaks, lehmäks, porsaaks) ja kohdellaan kun meillä ei olis ihmisarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeampi kysymys on miksi nämä pariutumishaluiset miehet on halunneet pariutua hoikan/normipainoisen naisen kanssa? Miksi nämä ei ole kelpuuttaneet ylipainoista naista itselleen?
Koska ylipaino on rumaa, eikä komea ja hyvin menestyvä mies tahdo ottaa rumaa naista, jos löytyy vaihtoehtoja. Samalla tavalla ylipainoiset naiset eivät suostu olemaan rumien miesten kanssa, vaikka nämä kelpuuttaisivatkin ruman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä vainotaan ja kiusataan ku oltais jotain hirviöitä. Kutsutaan eläimeks (valaaks, lehmäks, porsaaks) ja kohdellaan kun meillä ei olis ihmisarvoa.
Ja kummasti ihmisarvo nousee kun laihtuu sen 20kg. Oon joutunut huomaamaan tämän kun olen jojo painoni suhteen, mutta itse melko sinut sen kanssa. Ympäristö ei voi sen sijaan sietää liikakilojani.
Siitä se varmaan juuri johtuu, Sherlock.
Se laskee monen miehen pariutumishalukkuutta, heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ylipaino on rumaa, eikä komea ja hyvin menestyvä mies tahdo ottaa rumaa naista, jos löytyy vaihtoehtoja. Samalla tavalla ylipainoiset naiset eivät suostu olemaan rumien miesten kanssa, vaikka nämä kelpuuttaisivatkin ruman naisen.
Onko ruma nainen yhtä kuin lihava, vaikka pitäisi muuten huolta itsestään ja ulkonäöstään?
Ylipainoiset haluavat olla mieluummin yksin kuin ottaisivat jonkun noista jämämiehistä.