Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.

Vierailija
02.07.2018 |

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Kommentit (253)

Vierailija
181/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Let's get rid of the dogs kirjoitti:

Koirat ovat kamalia ja inhottavia elukoita, kaikista lemmikeistä (sick!) vastenmielisimpiä. Ne ovat täynnä sontaa ja ne kommunikoivatkin keskenään ruikkimalla ureaa pitkin talojen seiniä, jalkakäytäviä ja rappukäytäviä sekä nuuhkimalla toinen toistensa virtsa- ja ulostusreikiä.

Koirat levittävät joka paikkaan karvoja, mätää hajua, mätänevää solukkoa, hikeä, ulostetta, virtsaa ja uroskoirat myös spermaa. Koirissa asuu kapi, kirppuja, tuhoelukoita, kaikenmaailman loisia, matoja ym. taudinaiheuttajia.

Koiranomistajat ovat mielisairaita ja epävakaita ihmisiä. Ehkä ne ovat saaneet niiden elukoittensa sonnasta joitain aivosairauksia aiheuttavia bakteereja.

Jotkut pikku fifit vielä juuri ja juuri ehkä menettelisivät, mutta kaikki keskikokoiset ja isot koirat pitäisi kieltää.

Ollaanpa noista ns. "aavikkokulttuureista" muuten mitä mieltä tahansa, niin kyllä meidän tässä asiassa, noihin saastaisiin koiriin suhtautumisessa, pitäisi ottaa aavikkokulttuureista esimerkkiä.

Sinä olet mielisairas, täysin arvoton sontaläjä. Kukaan ei tykkää sinusta eikä halua nähdä sinua. Olet täysin tyhjää kaikille. Olet täysin turha.

Miten kukaan pystyy sanomaan toiselle ihmiselle näin? En ymmärrä millainen on ihminen, joka toiselle näin puhuu..

182/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen koiranomistajien haukkumaketju tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

No ihan oikeesti ihmiset joilla on edes yksikin koira on helvetin itsekkäitä. Niitten elämä pyörii vaan oman itsen ja hurtan ympärillä muilla ei ole mitään väliä. Koirien annetaan täysin estotta häiritä muita,ne saastuttaa, paskoo kaikki paikat täyteen ja yksi tai kaksi kymmenestä koiranomistajasta vaivautuu korjaamaan niitten läjät pois. Taloyhtiöissä annetaan kuseskella taloyhtiön alueella missä lapset leikkii.

Luin miten koiranomistajat ovat usuttaneet koiriaan hanhien kimppuun. Erittäin tyypillistä koiranomistajille, täysiä egoisteja kaikki, hyi hitto!

Vierailija
184/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(

Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.

Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.

Minulle se olisi turn off. Olen aikoinaan treffaillut koira- ja kissaihmisiä ja asunnot ovat aina kamalassa kunnossa. Sitten vielä ne pitää aina ottaa mukaan kun lähdetään matkalle tai viedä hoitoon. Treffasin kerran yhtä tytsyä jolla oli saksanpaimenkoira. Ei ollut koulutettu vaan haukkui kaikki mennen tullen. Kun nainen tuli minun luokseni tuli myös koira mukana ja sen mukana kauhee siivo.

En oikein jaksaisi tuollaista enää.

Vierailija
185/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin kans jättäny tapaamatta. Tosin olen elukoille allerginen mut vaikka

en olis niin ihan pari pikku juttua mitkä olen kavereiden kautta laittanu merkille.

-koirat kuolaa ja haukkuu

-niistä huolehtimen siirtyy miehen tehtäväksi vaikka kuinka nainen vannottaa hoitavansa

koiransa

-kolme koiraa on kennelin alku

-et voi olla pois kotoa paljoakaan päälle 8h ku ne eläimet pitää päästää ulos

-em. syystä matkalle lähtö on melko mielenkiintoinen taistelu

Tuossa heti pari syytä jonka takia karttaisin koirallista naista vaikka en olis allerginen 

Vierailija
186/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies joka ei halua kolmea koiraa naisen mukana, on ihan järkevä. Mies varmaan haluaa mieluummin lapsia. Nykyään naisilla on koiria, ei lapsia. Lässyttelevät koirilleen kuin ihmislapselle.

Rappiota.

Vierailija
187/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valittavana olisi pienen lapsen yh tai nainen jolla on koira, niin muiden tekijöiden ollessa tasan, valinta kohdistuisi yh-äitiin. Alla muutamia perusteluja:

- Lapsen voi ottaa helpommin mukaan matkalle.

- Lapsen voi jossain vaiheessa totuttaa nukkumaan omassa sängyssään. Pikku fifin tapauksessa se olisi naisen mielestä todennäköisesti eläinrääkkäystä.

- Parilla tapailemallani koiranaisella oli tapana kohdistaa koiraan kaikki hellät tunteet ja mies sai osakseen sitten naisen valituksen, vitutuksen ja muut negatiiviset tunteet, koska ei niitä voi koiralle purkaa, kun ei se ymmärrä. Ei kiinnosta enää toimia kolmantena pyöränä ja likasankona.

188/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35 kirjoitti:

No ihan oikeesti ihmiset joilla on edes yksikin koira on helvetin itsekkäitä. Niitten elämä pyörii vaan oman itsen ja hurtan ympärillä muilla ei ole mitään väliä. Koirien annetaan täysin estotta häiritä muita,ne saastuttaa, paskoo kaikki paikat täyteen ja yksi tai kaksi kymmenestä koiranomistajasta vaivautuu korjaamaan niitten läjät pois. Taloyhtiöissä annetaan kuseskella taloyhtiön alueella missä lapset leikkii.

Luin miten koiranomistajat ovat usuttaneet koiriaan hanhien kimppuun. Erittäin tyypillistä koiranomistajille, täysiä egoisteja kaikki, hyi hitto!

Itsellä on koira ja ei pysty kyllä samaistumaan mihinkään mitä täällä väitetään. Kerään aina jätökset, jos ei nyt sitten jonnekkin pusikkoon satu tekemään. En myöskään ole koskaan antanut koiran tehdä jätöksiään taloyhtiön pihalle ja jos on vahinko käynyt niin kerännyt aina pois. Mun koti on myös siisti eikä haise yms. toki rotukin on pieni.

Väitän että välinpitämätön vähemmistö aiheuttaa sen, että miellätte kaikkien olevan samanlaisia omistajia.

No selvispä samalla kuitenkin miksei mullakaan ole vientiä sinkkumarkkinoilla :D

Vierailija
189/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi koiraa on jo kenneli. Yhdenkin ison koiran kanssa saa puurtaa kylliksi ihan perusulkoilut ja asunnon siistinäpitämisen kanssa. Olen koirarakas mutta meillä se raja on yksi koira kerrallaan.

t. Isäntä

Eli koira ei saa kotona lajitoverinsa seuraa eli ts kärsii siitä.

Harvalle koiralle riittää laumaksi ihmiset.

Aina koiralle koirakaveri ja on myös seuraa toisilleen kun asunto on muuten tyhjä.

Vierailija
190/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat ei haittaa mutta kissat on kyllä turn off itsellä ja lähes kaikilla ystävillänikin. Kerran aloin seurustelemaan kissaihmisen kanssa ja yhteenmuuton ehto oli Viiru piikille. Näin myös kävi. No ero tuli muista syistä myöhemmin.

Sen verran oli iso työmaa saada se kissa hävitettyä että nykyisin on vaan helpompi kysyä onko kissaa ja sen mukaan päättää jatkosta. Koirat ei haittaa ollenkaan.

Siis ihan oikeasti kissa vietiin piikille ennen yhteenmuuttoa. Miten joku idiootti laittaa kissansa piikille toisen pynnöstä ja voi seurustella ihmisen kanssa, joka ei välitä paskaakaan mikä on toiselle tärkeää. 

Olisi edes etsitty uusi koti. Ihme porukkaa. 

Vierailija
191/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat ei haittaa mutta kissat on kyllä turn off itsellä ja lähes kaikilla ystävillänikin. Kerran aloin seurustelemaan kissaihmisen kanssa ja yhteenmuuton ehto oli Viiru piikille. Näin myös kävi. No ero tuli muista syistä myöhemmin.

Sen verran oli iso työmaa saada se kissa hävitettyä että nykyisin on vaan helpompi kysyä onko kissaa ja sen mukaan päättää jatkosta. Koirat ei haittaa ollenkaan.

Siis ihan oikeasti kissa vietiin piikille ennen yhteenmuuttoa. Miten joku idiootti laittaa kissansa piikille toisen pynnöstä ja voi seurustella ihmisen kanssa, joka ei välitä paskaakaan mikä on toiselle tärkeää. 

Olisi edes etsitty uusi koti. Ihme porukkaa. 

Tuo on minustakin liikaa. Ei vaikken tykkäsi eläimistä niin en voisi pyytää toista lopettamaan lemmikkiään vain minun takiani. Ennemmin sitten siedän kissaa.

Vierailija
192/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset on kyllä outoja. Varsinkin se lemmikin inhimillistäminen. Se on koira, ei ihminen.

Kaupungissa koiran pitäminen on julmaa - se joutuu olemaan yksin liikaa eikä pääse tarpeilleen silloin kun haluaa, ja reviiri on auttamatta liian pieni. Ainoa paikka koiralle on maaseutu, missä sillä on oma reviiri, aitaus ja juoksulanka, sekä mahdollisuus toteuttaa rotuominaisuuksiaan ja luontaisia viettejään. Oikeesti ottaa päähän kun oma porttikongi on aina kuseskeltu keltaiseksi, kun piskiparan on pakko heti ulospäästessään päästää virtsa ulos.

Sitten nää idiootit, jotka ottaa työkoiria lemmikeiksi. Metsästyskoirien kanssa pitää metsästää, paimenkoirien kanssa pitää joko paimentaa tai harrastaa jotain muuta aktiivista, jäljestäjäkoirien kanssa jäljestää jne.

Kyllä ihmettelen, kun tulee helsingin kantakaupungissa vastaan samojedejä, huskyjä, isoja bernejä, saksanpaimenkoiria, lintukoiria. Ei ne kuulu kaupunkiin, vaikka kuinka haluaisitte. Tiedän yhden sinkkunaisen, jolla on erittäin vaativa ja aktiivinen rotu, koska se on "valkoinen ja söpö". Ihan on pulassa sen kanssa, eikä tee mieli kyllä käydä kylässä tai mennä yhdessä mihinkään, mihin se piski on pakko raahata. Sitten suuttuu kun koiraa komentaa, kun ei itse osaa pitää hurtastaan huolta.

Ja isot koirat (ja pienetkin) nyt vaan haisee, varsinkin jos joutuvat olemaan paljon sisällä eikä niitä pestä saati lenkitetä tarpeeksi. Ja syötetään sitä viljaisinta halvinta ruokaa. Olen käynyt asunnossa, missä oli 2xtanskandoggi, labbis, joku minikokoinen pyrpelöpiski ja vielä pari kattia siihen päälle. Hyi.

En ikinä seurustelisi henkilön kanssa, jolla on lemmikkejä. Ne sitovat elämää ja haisevat pahalta. Käärmeestä kissaan ja kaikki siltä väliltä.

Mutta ottakaa vaan elukoita miniyksiöihinne, eipä se ole multa pois. Harmittaa vaan elukkien puolesta.

Vierailija
193/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun on koiraihmisiä, niin voisiko joku kertoa mistä se haju tulee, joka on monessa taloudessa jossa useita isoja koiria.

Kun tälläisessä taloudessa vierailee niin se haju tarttuu vaatteisiin eikä lähde kuin pesussa. Se haju on todella voimakas ja pistävä, tulee mieleen märkä koira,märkä koiranruoka tms.

Se on siis niin voimakas ja kamala haju että julkisilla paikoillakin ihmisestä haistaa jos tällä on kotonaan useampia isoja koiria. Ja ei siis kaikkien koti/koirat ei haise mutta useiden ja se on se sama haju aina. Oon miettiny tätä usein että mistä se johtuu? :D

Mä luulen, etteivät koiranomistajat huomaa tällaista hajua kun ovat siihen niin tottuneet. Itse koirattomana haistan heti koirakodin.

Vierailija
194/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen nainen mutta en haluaisi miestä, jolla on kolme koiraa. Yksikin ollut jo ihan tarpeeksi. Miehellä oli siis koira tavatessamme ja se koira asuu nyt meidän kanssa. Minä olen kasvanut koko lapsuuteeni koirien kanssa mutta en ole ikinä aikuisiällä koirasta haaveillut. Jos asuisin maalla niin sitten, mutta kaupungissa en koiraa tahtoisi pitää. En vaan jaksa sitä lenkittämisrumbaa lenkkipoluilla, jotka muistuttavat toisinaan paskamerta.

Kolme koiraa jättää jo melkoisesti sotkua jälkeensä. Lisäksi ovat hyvin sitovia, mihinkään ei voi lähteä koska koirat/koira. Lapsetkaan ei sido niin paljon kuin koirat. Lisäksi lapset kasvaa mut koirat pysyy aina hoidettavana.

Vierailija
195/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustin paikka on pihalla kopissa.

Vierailija
196/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkulasten kodeissa lemuaa ja vanhemmat haisee.

Lapset kasvavat isoiksi ja lakkaavat haisemasta. Koirat haisevat alusta loppuun.

Vierailija
197/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloituksen tapauksen täydellisesti! Itse naisena en ikinä tapailisi miestä, jolla olisi koira. En ole kotona hengailevaa tyyppiä vaan tykkään viettää aikani kaupungilla töiden jälkeen (leffassa, museossa, kahvilla, jne) ja jotkin koiran ulkoilutusaikataulut olisi ihan mahdoton juttu yhdistää tällaisen elämäntyylin kanssa. Myös ex tempore -reissut saisi unohtaa, ja ihan ylipäätäänkin kaikki matkustelu olisi sitten aina koiran hoitopaikan löytymisen varassa... Ja aina olisi pakko yöpyä just miehen asunnossa. Enkä suoraan sanottuna oikein välitä koirasta eläimenä, se tuijottaa koko ajan kuin jokin vajaaälyinen.

Kissa sen sijaan on pelkkää plussaa! ❤️

Ai kissalle ei tarvitse hoitajaa? Muuten ei kyllä kannata edes yrittää tutustua koiraihmiseen, jos on noin erinlaiset elämäntyylit. 

Kissan voi jättää vaikkapa viinkonlopuksi yksin, kunhan on siisti laatikko ja tarpeeksi ruokaa ja juomaa. Pidemmällä reissulla voi joku käydä välillä täydentämässä, eikä tarvitse 24/7 viettää sen elukan kanssa.

Vierailija
198/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissat ällöttää.. ne haisee paskalta ja vaikka ois just siivonnu kissanhiekkalaatikon nii 10min päästä haisee uudelleen pska.

No ei kyllä haise. Olin kaverin kissaa hoitamassa viikon niin ei kyllä haissut. Se on sitten eri asia, jos on 100 kissaa.

No ei niin. Laatikko tietysti voi haista jos siellä on paljon tavaraa. Pihakissoilla ei ole sitäkään ongelmaa.

Vierailija
199/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Let's get rid of the dogs kirjoitti:

Koirat ovat kamalia ja inhottavia elukoita, kaikista lemmikeistä (sick!) vastenmielisimpiä. Ne ovat täynnä sontaa ja ne kommunikoivatkin keskenään ruikkimalla ureaa pitkin talojen seiniä, jalkakäytäviä ja rappukäytäviä sekä nuuhkimalla toinen toistensa virtsa- ja ulostusreikiä.

Koirat levittävät joka paikkaan karvoja, mätää hajua, mätänevää solukkoa, hikeä, ulostetta, virtsaa ja uroskoirat myös spermaa. Koirissa asuu kapi, kirppuja, tuhoelukoita, kaikenmaailman loisia, matoja ym. taudinaiheuttajia.

Koiranomistajat ovat mielisairaita ja epävakaita ihmisiä. Ehkä ne ovat saaneet niiden elukoittensa sonnasta joitain aivosairauksia aiheuttavia bakteereja.

Jotkut pikku fifit vielä juuri ja juuri ehkä menettelisivät, mutta kaikki keskikokoiset ja isot koirat pitäisi kieltää.

Ollaanpa noista ns. "aavikkokulttuureista" muuten mitä mieltä tahansa, niin kyllä meidän tässä asiassa, noihin saastaisiin koiriin suhtautumisessa, pitäisi ottaa aavikkokulttuureista esimerkkiä.

Sinä olet mielisairas, täysin arvoton sontaläjä. Kukaan ei tykkää sinusta eikä halua nähdä sinua. Olet täysin tyhjää kaikille. Olet täysin turha.

Miten kukaan pystyy sanomaan toiselle ihmiselle näin? En ymmärrä millainen on ihminen, joka toiselle näin puhuu..

Tyypillinen koiriin hurahtanut ja ihmisistä vieraantunut hörhö.

Vierailija
200/253 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, ei koiria. Mitään ylimääräisiä hoitosuhteita en kaipaa kun etsin seuraa. Lapset ovat ok, niistä saa ajan kuluessa koko ajan enemmän irti mutta koirien kanssa on päinvastoin, se on loputtomaan lapsenhoitoon verrattavissa olevaa touhua.

Tindriä kun olen selaillut niin siellä valehtelematta kahdeksalla kymmenestä naisesta on koira. Siitä on aika helppo vetää johtopäätökset. Harmi vain, kun joutuu kaikki pyyhkimään ohi.

Nuori nainen, kun siitä nykyisestä mustista aika jättää niin harkitse tarkkaan että lähdetkö enää uudestaan sitoutumaan 15 vuodeksi, vai haluatko miehen ja perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi