Mies ei halunnut treffeille kuultuaan koiristani.
Muuten niin ihanan oloinen mies menetti kiinnostuksen kun kerroin sille koiristani :(
Hän sanoi ettei halua seurustella "kennel-ihmisen" kanssa.
Onko se niin iso turn off jos omistaa kolme koiraa? Eikä mulla ole mitään kenneliä.
Kommentit (253)
Tuttu juttu,tapailin yhtä naista jonka kanssa meni ihan hyvin siihen asti kun menin käymään sen kotona.Siellähän se luppakorva veteli hirsiä päiväpeiton päällä ja karvoja joka paikassa.Ekaksi tuli sellainen vähän tunkkainen eläimen haju ja pakko myöntää että kyllä toiset koirat haisee jotenkin ja se haju leijuu niin katoissa ja muussa tekstiileissä puhumattakaan ummehtuneesta ilmasta..Koiran omistajat ei tietenkään sitä itse haista kun ovat vuosikausia tottuneet siihen.Yksi koira jotenkin menee mutta kaksi tai kolme on jo kenneli ja yleensä se haukku on niin tärkeä että mies jää kakkoseksi useinkin jos valittaa esim allergiastaan.On myös koiria jotka ei aiheuta mitään oireita tai hajua,varmaan rotukohtainen ominaisuus tuo hygienia..Ja mihinkään ei pääse kun koirat riesana kuljetella sinne tänne ja kuolaavat joka paikan ja karvoittaa auton.Monenmoista riesaa ja päälle jatkuvat eläinlääkäri käynnit jotka ei ole ilmaisia..Turha ihmetellä jos joku ei tykkää,ne vaan tajuaa ettet ole yksin ollenkaan..Yritä siinä sitten yhteistä aikaa viettää kun mustasukkaset karvapallot terrorisoi huomiota jatkuvasti.Naiset voisi olla naisia eikä aina raahata jotain laumaa mukanaan.Hirveä riesa jos ei seurustelu onnistu ilman jatkuvaa metsässä juoksemista muutaman tunnin välein.
En ihan ymmärrä mistä tämä kaikki tunnepuuska tähän keskusteluketjuun tulee?
Asiahan on ihan selvä. Aloittajalla on kolme koiraa, miesystäväehdokas perääntyi tämän tajuttuaan. Ei todellakaan ihme. Minultakin jäisi treffeille lähtemättä: olen allerginen enkä erityisen innostuvainen koirista (vaikka kaikkien koirat jostain syystä tykkäävät minusta valtavasti mistä syystä moni tuttavani kuvittelee minun olevan varsinainen koirakuiskaaja - saan koirat rauhoittumaan ja tottelemaan. Kunhan saan astmani ensin piiputettua ja allergialääkkeet otettua tripla-annoksina.)
Muuten ihana mies ei sitten ollut tässä asiassa niin aloittajalle sopiva ja näinpä tässä nyt kävi että tämä juttu oli valmiiksi taputeltu. Ja joo, ei-koiraihmiselle kolme koiraa on yhtä iso turnoff kuin jollekin koiraihmiselle koira-allergikko kumppanikandidaatti.
Ei tässä pitäisi olla mitään tohkaamista?
Vierailija kirjoitti:
No itse pyrin kaikessa mahdollisimman ympäristöystävälliseen elämäntapaan ja siihen eivät koirat kuulu. Koirat kuluttavat luonnonvaroja paljon, etenkin 3 koiraa. Ja varmasti monelle taas tämä asenteeni on turn-off, mutta kotiini haluan samat arvot omaavan imhisen ja sellaisen olen saanutkin.
P.S: Täältä voi lukea vinkklejä, miten vähentää koiriensa kulutusta: http://kuono.fi/taltuta-ekologinen-tassunjalki-vinkit-ymparistoystavall…
Jo se että kirjoitat tänne kumoaa väitteesi. Jos sinua kiinnostaisi ympäristö niin et olisi koskaan edes hankkinut välinettä millä voit tänne kirjoittaa ja jos olisi t sellaisen saanut niin et käyttäisi energiaa tänne kirjoittamisessa.
Lemmikki on ihmisen vanki.
Lapsi on riippuvainen synnyttäjästä ainakin 13 vuotiaaksi, eikä kyseenalaista synnyttäjä/ruokkijaa.
Eläin on ruokkijastaan riippuvainen.
Lemmikit pitäisi kieltää lailla
Olen älyllisesti hieman idioottia ylempi
Minulla on pilu ja tisiot.
Synnytän lapsen, ostan koiran , otan ilmaiskissan.
Miltäs kuulostaa
HUOM! TARINA ON TOTTA!!!!!!!
Omat koirakokemukset: Useamman koiran omistajat ovat yleensä HC-harrastajia, joita on jo vaikea saada koko illan treffeille, saati sitten viikonlopun retkelle. Lisäksi heidän kalenterinsa ovat varsinkin kesällä jo täynnä erilaisia koiratapahtumia. Yhden kanssa koitin tapaamista Tinderistä, niin olis löytynyt vapaa tapaamisaika yli kuukauden päähän...
Lisäksi oudoin juttu. Hekin yllättävän usein vieroksuvat miestä, jolla on useita koiria. "Kun ei sitten tiedä miten ne tulee juttuun ja nää ei oo mitään seurakoiria ja ja ja..."
Let's get rid of the dogs kirjoitti:
Koirat ovat kamalia ja inhottavia elukoita, kaikista lemmikeistä (sick!) vastenmielisimpiä. Ne ovat täynnä sontaa ja ne kommunikoivatkin keskenään ruikkimalla ureaa pitkin talojen seiniä, jalkakäytäviä ja rappukäytäviä sekä nuuhkimalla toinen toistensa virtsa- ja ulostusreikiä.
Koirat levittävät joka paikkaan karvoja, mätää hajua, mätänevää solukkoa, hikeä, ulostetta, virtsaa ja uroskoirat myös spermaa. Koirissa asuu kapi, kirppuja, tuhoelukoita, kaikenmaailman loisia, matoja ym. taudinaiheuttajia.
Koiranomistajat ovat mielisairaita ja epävakaita ihmisiä. Ehkä ne ovat saaneet niiden elukoittensa sonnasta joitain aivosairauksia aiheuttavia bakteereja.
Jotkut pikku fifit vielä juuri ja juuri ehkä menettelisivät, mutta kaikki keskikokoiset ja isot koirat pitäisi kieltää.
Ollaanpa noista ns. "aavikkokulttuureista" muuten mitä mieltä tahansa, niin kyllä meidän tässä asiassa, noihin saastaisiin koiriin suhtautumisessa, pitäisi ottaa aavikkokulttuureista esimerkkiä.
viittaatko aavikkokulttuurilla i..s..la...miin?
Ymmärrän täysin että ei halua elämäänsä kolmea koiraa. Siinä on hirveesti hommaa, rajoittavat matkustelua jne. ja lisäksi vievät pirusti rahaa. Ei kaikkien tarvitse olla eläinten ystäviä, ja minulta mies saa pisteet suoraselkäisyydestä. Turha juttua on jatkaa pidemmälle, jos alussa tulee ilmi sellainen kynnyskysymys, joka on itselle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Let's get rid of the dogs kirjoitti:
Koirat ovat kamalia ja inhottavia elukoita, kaikista lemmikeistä (sick!) vastenmielisimpiä. Ne ovat täynnä sontaa ja ne kommunikoivatkin keskenään ruikkimalla ureaa pitkin talojen seiniä, jalkakäytäviä ja rappukäytäviä sekä nuuhkimalla toinen toistensa virtsa- ja ulostusreikiä.
Koirat levittävät joka paikkaan karvoja, mätää hajua, mätänevää solukkoa, hikeä, ulostetta, virtsaa ja uroskoirat myös spermaa. Koirissa asuu kapi, kirppuja, tuhoelukoita, kaikenmaailman loisia, matoja ym. taudinaiheuttajia.
Koiranomistajat ovat mielisairaita ja epävakaita ihmisiä. Ehkä ne ovat saaneet niiden elukoittensa sonnasta joitain aivosairauksia aiheuttavia bakteereja.
Jotkut pikku fifit vielä juuri ja juuri ehkä menettelisivät, mutta kaikki keskikokoiset ja isot koirat pitäisi kieltää.
Ollaanpa noista ns. "aavikkokulttuureista" muuten mitä mieltä tahansa, niin kyllä meidän tässä asiassa, noihin saastaisiin koiriin suhtautumisessa, pitäisi ottaa aavikkokulttuureista esimerkkiä.
viittaatko aavikkokulttuurilla i..s..la...miin?
Juuri siihen. Tässä koira-asiassa me voisimme ottaa oppia heiltä (mutta emme missään muussa).
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi pyörii kokonaan hurttien ehdoilla. Taitavat olla jonkinlaisia miehenkorvikkeita sinulle. Tuossa on melko varmasti suuri osa totta..olen aina ihmetellyt yksin asuvaa naista jolla iso koira..
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tuntemillani kouluttautuneillla ihmisillä on koira.
Kaikilla tuntemillani kouluttamattomilla wtllä on koira. Mutta kaikilla tuntemillani koulutetuilla on kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla tuntemillani kouluttautuneillla ihmisillä on koira.
Kaikilla tuntemillani kouluttamattomilla wtllä on koira. Mutta kaikilla tuntemillani koulutetuilla on kissa.
Niillä kaikkein vakuuttavimmilla wtllä on aina joku pit bull tms. koira lemmikkinä.
Koiraketjut nostavat tunteet pintaan.Ymmärrän. On ihan lemmikkien omistajasta kiinni,minkälaiset karvaturrit kotona asustaa.Itse sinkku ja keskikokoisen koiran omistaja(nainen).Kotona ei kuolaa,eikä karvoja,koti puhdas ja koiralle opetettu peruskoulutus,mikäs olis vieraan vierailulle tulla! Kolmekin koiraa varmaan menee,mutta jos ei koiria ole opetettu,ei varmaan mies viihdy kauaa.Aikaa täytyy antaa miehellekin,mikäli sellaisen haluat.On myös aivan koirarodusta kiinni,haluaako mies kotiisi tulla: Jos koirat isoja ja dominoivia,kyllä ovelta käännös pois ja uusia tuulia kohti.kannattaa pohtia asiaa toisen näkökulmasta.Tai uutta matoa koukkuun.
Mies tietää, että jos naisella on koira niin varmasti sälyttyy sitten kaikenlaista ulkoilutusta ja muonanhakureissua miehelle. Lisäksi koirat sotkevat tiloja sekä kantavat punkkeja ja superbakteereja ihmisten asumuksiin. Eläinlääkäri maksaa maltaita, ja kun naisen rahat meni meikkeihin, niin mies maksaa koiran kalliit klinikkamaksut. Uutena Vuotena mies joutuu lähtemään naisen ja koiran kanssa koirahotelliin rakettien pauketta karkuun, koska hermoheikko koira riehuu peloissaan. Siellä sitten naisen ja muiden koiraihmisten kanssa koirabuffetissa mässyttää keskinkertaisia ruokia ja kuuntelee niitä koirajuttuja. Ymmärrän vallan hyvin, että mies ei koiranaista halua kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää, että jos naisella on koira niin varmasti sälyttyy sitten kaikenlaista ulkoilutusta ja muonanhakureissua miehelle. Lisäksi koirat sotkevat tiloja sekä kantavat punkkeja ja superbakteereja ihmisten asumuksiin. Eläinlääkäri maksaa maltaita, ja kun naisen rahat meni meikkeihin, niin mies maksaa koiran kalliit klinikkamaksut. Uutena Vuotena mies joutuu lähtemään naisen ja koiran kanssa koirahotelliin rakettien pauketta karkuun, koska hermoheikko koira riehuu peloissaan. Siellä sitten naisen ja muiden koiraihmisten kanssa koirabuffetissa mässyttää keskinkertaisia ruokia ja kuuntelee niitä koirajuttuja. Ymmärrän vallan hyvin, että mies ei koiranaista halua kumppanikseen.
Eipä ole koskaan ollut mun elämä tuollaista koiran kanssa. Kaikkea te kuvittelette.
Eräällä deitillä oli neljä (4) koiraa, jotakin "kiinalaisia". Kivoja otuksia sinänsä ja pidän eläimistä kovastikin, mutta hieman liikaa tuntuivat neidon aikaa vievän. Esim. nukkumaan piti laitaa jo pian klo 21 jälkeen, koska kullannuput tapasivat herätä niin aikaisin ja aamutoimissakin (koirien) meni kuulemma aikaa. Yritä siinä sitten riiustella..
Muutaman viikon yritin "kilpailla" koirien kanssa, mutta lopulta oli pakko viheltää peli poikki ja siirtyä eteenpäin. Että terveisiä vaan Oulun seudulle..
Olen itsekin eläinrakas, mutta onhan kolme koiraa aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mun mielestä koira- ja kissaihmiset on niin erilaisia että itse en koskaan seurustelisi ihmisen kanssa jolla on pelkkä kissa tai kissoja. Olen myös allerginen, mutta eniten kyse on siitä että itse olen niin koiraihminen.
Kissanomistajat ovat tutkimusten mukaan älykkäämpiä kuin koiranomistajat. Jo siksi koiranomistaja jää ilman minun seuraa.
Koiranomistajat on tutkimusten mukaan onnellisempia ja elävät pidempään kuin muut ihmiset😊
Johtuu varmasti siitä, että sitten kun aika niistä jättää, niin huomataan, että onnellisuusaste nousi monta pykälää. Nimin. kokemusta on.
Kyse ei ole siitä että ei pidä koirista vaan siitä että nainen jolla on koiria laittaa ne koirat miehen edelle AINA! Kukaan ei rupea seurustelemaan ihmisen kanssa joka ei laita sitä seurustelukumppania elämänsä tärkeimmäksi asiaksi.