Ei onnistu lapsen puhelinliittymän vaihtamimen
Liittymä isänsä nimellä ja minä äitinä en kuulemma pysty sitä vaihtamaan. Miten voi olla näin hankalaa?
Kommentit (10)
Etkö voi pyytää lapsen isää vaihtamaan liittymää. Mieti nyt ite. Et tietenkään voi muutella toisen henkilön nimellä olevaa liittymää. Johan sen järkikin pitäisi sanoa!
Voi olla niinkin että mies ei ole edes ilmoittanut Elinalle että liittymän käyttäjä on lapsi vaan se vain on hänen omissa nimissään.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voi pyytää lapsen isää vaihtamaan liittymää. Mieti nyt ite. Et tietenkään voi muutella toisen henkilön nimellä olevaa liittymää. Johan sen järkikin pitäisi sanoa!
Voin ja olen pyytänyt. Hän on samaa mieltä että liittymä vaihdetaan mutta ei kuulemma jaksa soittaa telialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin ja olen pyytänyt. Hän on samaa mieltä että liittymä vaihdetaan mutta ei kuulemma jaksa soittaa telialle.
Se onnistuu netissäkin, ei tarvitse soitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onnistuu netissäkin, ei tarvitse soitella.
Joo mutta ei sitä saa sinnekään.
No hommaa uus liittymä omalla nimelläsi lapselle ja ilmoita isälle, ettei kyseistä liittymää enää käytetä, sulkekoot ite sen tai maksakoot turhasta
Vierailija kirjoitti:
Olishan se mukavaa, jos naapurin Jorma voisi vaihdella liittymääsi miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suattooppi olla sitten enemmän miehen vika kuin Telian...
Vierailija kirjoitti:
Voi olla niinkin että mies ei ole edes ilmoittanut Elinalle että liittymän käyttäjä on lapsi vaan se vain on hänen omissa nimissään.
Elinaa varmaan kauheesti asia kiinnostaa.
Oletko isän kanssa pari? Meillä on littymät jostain historiallisesta syystä minun nimissäni, mutta olen antanut Telialle valtuutuksen, että mieheni saa hoitaa kaikkia niihin liittyviä asioita.
Jos tämä ei ole mahdollista teidän tapauksessanne, niin sitten isä hoitaa tai sinä avaat pojallesi uuden liittymän sinun nimissäsi.