Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤LOKAMAATUSKAT perjantai pileet...

28.04.2006 |

Huomenta!!!

Pikaisesti tulin käväsee ennen aamulenkkiä..

Tänä aamuna koplasin tytsyn alaikeniä, SINNE ON TULOSSA HAMMAS!!!!!!!!!!! Juhuuuuu...

Nyt mänen laittaa itteni ja tytyn lähtöasemiin..

Aurinkoista päivää, tosin meillä auri paostaa pilven takaa..

-eekkis&anni-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eekkis: Meidänkin kone välillä jekkuilee noiden tekstien kanssa, on tosiaan välillä kissan kokoiset otsakkeet ja välillä ei näy muuta kuin otsakkeet..

Herkkuruoista: Dinalle maistuu parhaiten kaikki jugurtit ja aprikoosirahka on NAMIA! Kunnon ruoka menee nykyään alas vähän niin ja näin... Puuro kyllä kans menee ihan hyvin alas kun siinä vaan on seassa jotain hedelmä/marjasosetta.

Meille käy ainaski Jumbon treffit! On just sopivasti " palkkapäiväkin" sillon! :)

Dina on nukkunut nyt 3 yötä jo hyvin. 2 ekaa yötä nukkui heräämättä kertaakaan aina sinne 6 asti, viime yönä heräili kyllä muutamaan otteeseen tuttia metsästämään mutta söi vasta 5 kieppeillä ja nukahti heti uudestaan ja nukuttiin yli seittemään. Hitsi kun vaan jatkuis näin niin olis kiva jättää se sit huomenna mummille hoitoon ja pääsis sitten vapun jälkeen muuttamaan vihdoin makkarin puolelle itekkin.

Mut nyt meen taas, ihanaa päivää kaikille!

-Mari-

Vierailija
2/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu ihan ihmeellisesti rytmi sekasin tytöllä! Eilen aamulla se heräs ennen kuutta, nukkui parit ihan hyvät päiväunet ja illalla nukahti 17.30 " torkuille" .. Olis varmaan jatkanu ties kuinka kauan, kun isukki oli sen kans kahdestaan kotona. Mä tulin kahdeksalta illalla kotiin (tyttö siis nukkui edelleen!!) ja voi vee että tuli taas mammalta ärräpäitä!!

Ukko vaan sano et " kyl mä koitin sitä herätellä, mut ku.." , joo niin varmaan. Siitä sit vaan typy pystyyn, yöpuku päälle ja velliä naamariin. No senhän tiesi, että ei se heti yöunille nukahda, ja tää aamukin on ollu ihan p***eestä! GRRR!!

Kävisköhän meillekin niin kivasti, että ne hampaat sieltä vihdoin tulis. Alkaa nimittäin toi " turhanpäivänen" kitinä jo riittää. Nytkin tuo huutelee vähän väliä tuolta sängystään, vaikka nyt pitäis nukkua. Ja iltapäiväks ollaan sovittu treffit, että saa nähdä millanen ilopilleri toi tyttö siinä vaiheessa on.. :/

No kai tää tästä, huumorilla jos ei muuten.. :)

Meille on viikonlopuksi tulossa vieraita, eli en varmaan täällä ehdi käydä ainakaan ennen tiistaita. Siksipä toivottelen nyt kaikille ihan mieltsin aurinkoista ja hauskaa vappua!

Tää nuija lähtee nyt nukuttamaan tota herttasta hellanduudelia.. ;)

Pähkis :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto sentään näitä öitä nykyään...sen jälkeen kun ' muutin' takas omaan sänkyyn nimittäin...poika nukkuu hyvin jo miltei kokonaisia öitä mutta mutta...mies kuorsaa kuin mikä enkä todellakaan saa nukutuksi. Potuttaa ihan vietävästi, täytyy varmaan tuo vierasvuode sijoittaa käytävään ja nukkua siinä..jipppiii!

Aamulenkki tehty ja keinussa keinuttu. Ihanasti paistaa taas aurinko ja viikonlopuksikin luvattu hienoa ilmaa!

Pojan kanssa hypätään bussiin parin tunnin kuluttua ja vien hänet isälleen työpaikalle, sitten meikä lähtee shoppailemaan pariksi tunniksi ja sitten leffaan...ihanaa...popcornia ja karkkia! Ja ehkä jaksaa vielä johki syömään sen jälkeen vielä, houkuttelisi Santa Fe´.

Huomenna olisi yhdet 1v-synttärit ja ilta menee ihan perheen kesken. Sunnuntaina meillä sitten ' bileet' vapun kunniaksi.

Tänään tulee itse asiassa vuosi kun ollaan asuttu tässä asunnossa, vitsi miten aika rientää. Hyvä oli muuttaa kun itse ei voinut kantaa mitään kun oli raskaana ja eka issias iskenyt selkään.

- alkaako kellään olemaan jälleen vauvakuumetta? Milloin seuraava saa tulla?

No niin taitaa tuo meidän poju olla nälkäinen joten ruoan lämmittämiseen.

Aurinkoista perjantaita!

Vierailija
4/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin sain tytyn päikkäreille.. Aamulenksut on heitetty, n.1½tuntii. On niiin mukava käpsytellä tuolla luonnon helmassa ja huomata kuinka tosiaan kevät siis kesä tekee tuloaan.

Romi kyseli vauvakuumeesta, no onhan sitä jollain tapaa.. mutta aattelin/aateltii, josko nyt hiven vielä ooteltais, mutta jos tulee " nyt" niin tervetuloa. Töihin kyllä aikomus on mennä tammikuussa2007.

Juu.. kyllä minäkin nuita tytyn kitinöitä " ärsyän" , se saa välillä iteltää tukan nousemaan pystyy, mutta näköjään se syy löytyi sekä huutoihin että syömättömyyteen, on nimittäi vajaan viikon verran syöny ku pien linnun poikanen. Tää päivä on menny, ainakin tähän asti, hyvin verrattuna edellisiin, ei liiempiä kitinöitä, varmaakii helpotti ku hammas puhkes. Yöt on menny kyllä hyvin, nyt kolmatta yötä nukkunut sen 12 tuntii, yhen kerran viime yönä piti tuttia laittaa.

Vetäydyn tässä välin lukemaan höpöhöpö lehden loppuun, seiskapäivää...

siijuuu!!!!!!!!

-eekkis-

Vierailija
5/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötättekö kaura- yms. muut vellit pullosta vai mukista? Meillä aloitetaan iltavellin syönti ensi viikolla ja mietityttää mistä sen antaisin...?

Vierailija
6/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

romi: Mäkin vähän pelkään että miten siinä käy kun muutan takas makkariin.. Joutuuko alkaa ettii isompaa kämppää vai miten sitä selvii.. :/

Mekin keinuttiin eilen Dinan kanssa. :) Dina oli siis mun sylissä kun mä änkesin ison ahterini keinuun ja siinä mentiin sitten " kiikkuu" " kiikkaa" ja kivaa oli. :)

Mä oon pyytäny isännöitsijältä vauvakeinua tohon meidän pihalle mutta eipä ole näkynyt/kuulunut...

Jes, pimu nukahti, taidanpa mennä itekki lepäilemään toviks, sitten pimu kylpyyn ja mamma koirien kanssa ilta lenkille.

Huomenna ollaankin sitten juhlatunnelmissa. :)

Rentoa perjantai iltaa!

-Mari-

Vierailija
7/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSI pikaseen käväsen, vieraita jo ootellaan..

Nasse, meillä velli juodaan pullosta. Meidän neiti on vaan sellanen hienohelma, ettei suostu huolimaan vellituttia, joten mä teen maito-velli-blandiksen, jonka saa siis maitotutista imettyä.. kerrassaan nerokasta. ;)

Nokkamukia meillä vaan ikenillä pureskellaan, joten siitä en oo velliä edes yrittäny tarjota. Maitoa tyttö joi ihan tavallisesta mukista kun annoin hörppyjä, ihan siististi sujui!

Ja napiaisilta (ja nyt en muista kenellä oli se dynamic duo?) on pitäny monesti jo kysyä, että mites teillä sujuu ulkoilut ja kauppareissut ym. kahden kanssa? Ihan uteliaisuuttani kyselen.

No nyt on mentävä, mut bara vatten ja sillee, eli niitä vapuntoivotuksia edelleen!

Pähkis

Vierailija
8/8 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se päiväkin meni kerrassaan vauhdikkaasti, jälleen.

Ens alkuun, NASSE, meillä samalla tavalla juodaan tuo ilta velli kuin PÄHKIKSELLÄ, eli blandaus maitoon, koska tyty ei juo velli " korkista" . Tänä iltana tein blandauksen, 110ml maissivellii ja n.60ml maitoo. Suht kaikki meni. Mutta.. olen myös tehnyt tuohon maito/vesi korkkiin toisen reijän, nuppineulalla, ja hyvin uppoo, tulee hiukan enemmän kerrallaan. Mei tytsystä on vissii tullu sellainen nautiskelija, aikaa kuluu jonkin aikaa kunnes pullo on tyhjä.

Juu nyt pitää mennä ruoan laittoon, jotta saa omankin kuvun ravittua.. palajan ehkä myöhemmin..

Jos en niin yötä tummaa ja kultsun kuvia... ei taida töllöstä tulla mitään mielenkiintoista tänää????????????

-eekkis&anni-