Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskooko joku oikeasti, että olisi paljonkin vapaaehtoisia työttömiä?

Vierailija
01.07.2018 |

En voi ymmärtää, miksi kukaan valitsisi työttömyyttä. Ehkä pari kuukautta kesällä voisi olla hauskaa, joskus, mutta aivan sairas kuvitelma muuten.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luonteeltaan laiska, niin se päivittäinen kahdeksantuntinen sorvin äärellä tuntuu silkalta kidutukselta.

Ei ihme, että monet työssäkäyvätkin mittaavat vaan jatkuvasti aikaa seuraavaan taukoon, ruokatuntiin, kotiinlähtöön, viikonloppuun, lomaan, eläkkeeseen...

Vierailija
2/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko niitä on mutta muutamaan olen törmännyt. Kun ovat olleet haastattelussa ovat selvästi sanoneet etteivät oikein haluasi tulla (kun on niin pitkä matka tai on niin pieni lapsi tai muuten vaan). Olen ollut kyllä täysin yllättynyt, että esim. 30 km työmatka on liian pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mikä on sitten paljon. Minä ainakin tunnen useampia.

Vierailija
4/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa niitä oikeassa elämässä. Netissä tuntuu jokainen tuntevan pelkästään sellasia, mutta itse en tiedä yhtäkään. Työttömien joukkohan vaihtelee vielä koko ajan, joten vähä-älyisethän ne noita työttömiä solvaavia juttuja kirjoittelevat. Joka viikko työttömiä kuitenkin työllistyy ja uusia jää työttömäksi. Oma lukunsa ne entiset työttömät, jotka kuvittelevat olevansa ainoa työtä halunnut ja työllistynyt työtön. Silloin aina ajattelee, että eipä tuossakaan tapauksessa ole ihan sitä penaalin terävintä kynää palkattu.

Itse en ole työtön. Sekin oma lukunsa, että kun olen kirjoittanut jotain tällaista, pitää muistaa mainita, etten ole työtön, Muuten porukka automaattisesti päättelee minun olevan työtön. Toivottavasti eivät tee loogista päättelyä vaativaa työtä, koska siinä ratkaisu ei ole aina se todennäköisin. Eikä minun viesteistäni edes ilmene mistään kohti, että olisin työtön.

Vierailija
5/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tuttuni joka on työttömänä on vapaaehtoisesti työtön. Niillä ei ole mitään haluja töihin ja taas kaikki tuttuni jotka on töissä niin ovat olleet max pari viikkoa työttömänä töiden välissä.

Vierailija
6/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on paljon.

Tuet on niin hyviä että liian moni valitsee elää tuilla koska onhan se helpompaa.

Vierailija
7/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää, miksi kukaan valitsisi työttömyyttä. Ehkä pari kuukautta kesällä voisi olla hauskaa, joskus, mutta aivan sairas kuvitelma muuten.

Ei kukaan järkevä tuohon uskokaan, silti työllistymispolitiikka perustetaan tuohon oletukseen.

Kertoo kaiken nykyhallituksesta leikkauksineen.

Vierailija
8/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on. Ovat juuri näitä tekosyiden keksijöitä. Aina löytyy joku syy A) olla hakematta työtä tai jos on hakenutkin niin sitten ottamasta vastaan työtä.

Vierailija
9/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisitko sinä ap siitä, että esim. hyllyttäisit kaupassa tavaraa kaikki päivät ja saisit palkkaa jonkun tonni viisisataa kuussa?

Hyllyttäminen on äärettömän puuduttavaa ja yksitoikkoista työtä eikä tarjoa mitään älyllistä stimulanssia tai mahdollista oman luovuuden käyttöä.

Vierailija
10/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita.

Vierailija
11/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just 2015 tuli 40 tuhatta työtöntä. Eivät mene koskaan duuniin, kun ovat tajunneet että kännyköistä lähtien tulee kaikki tarjottimella. Vai meinaako joku että Lähi-Idästä lähetetään niille puhlaskut ja liksat tänne. Merkkikledjut päällä painaa menee uudet iphonet handuissa.

Vierailija
12/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, vaan tiedän, että osa on ihan omasta halusta ja toiveesta työttömänä. Noin 30% työttömistä on juuri näitä, joille työnteko on rangaistus.

Vierailija
13/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttisitko sinä ap siitä, että esim. hyllyttäisit kaupassa tavaraa kaikki päivät ja saisit palkkaa jonkun tonni viisisataa kuussa?

Hyllyttäminen on äärettömän puuduttavaa ja yksitoikkoista työtä eikä tarjoa mitään älyllistä stimulanssia tai mahdollista oman luovuuden käyttöä.

Ei työnteosta tarvitse nauttia. Itsekin teen paskahommia kunnalla. Jostain sitä rahaa täytyy kuitenkin saada.

Vierailija
14/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäisessä Helsigissä näitä on monta kerrostalollista

Vierailija
15/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just 2015 tuli 40 tuhatta työtöntä. Eivät mene koskaan duuniin, kun ovat tajunneet että kännyköistä lähtien tulee kaikki tarjottimella. Vai meinaako joku että Lähi-Idästä lähetetään niille puhlaskut ja liksat tänne. Merkkikledjut päällä painaa menee uudet iphonet handuissa.

Älypuhelinkateus pongattu!

Vierailija
16/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä jälleen yksi työnvieroksuja. Minä ottaisin työttömänä tuonkin työn vastaan jos toista tarjousta ei samaan aikaan olisi.

Vierailija
17/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tänään yhdenkin keskustelun, jossa henkilö teki päätelmän että työtä vieroksutaan siinä vaikka yksikään työtön ei kommentoinut asiaan mitään negatiivista. Kunhan sai pontta keskustalaiselle agendalleen jostain ihan tyhjästä.

Vierailija
18/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas yksi "hyvä" tekosyy. Työnvieroksujilla on aina joku syy miksi jotain työtä ei voi tehdä. Joko se on liian tylsää, liian raskasta, liian pieni palkka tai näiden yhdistelmä.

Maailmalla ja jopa suomessakin on useita ihmisiä jotka elättävät itseään älykkyydellään tai luovuudellaan. Tosin sekin vaatii työtä, joten ei laiska paska siihen taivu :)

Vierailija
19/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että olen olemassa

T: Vapaaehtoistyötön, joka ei joudu koskaan menemään töihin

Vierailija
20/37 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas yksi "hyvä" tekosyy. Työnvieroksujilla on aina joku syy miksi jotain työtä ei voi tehdä. Joko se on liian tylsää, liian raskasta, liian pieni palkka tai näiden yhdistelmä.

Maailmalla ja jopa suomessakin on useita ihmisiä jotka elättävät itseään älykkyydellään tai luovuudellaan. Tosin sekin vaatii työtä, joten ei laiska paska siihen taivu :)

Kyllä nyt joltain menee yöunet kun sinä pidät laiskana paskana.

Etkö ymmärrä, että kiviäkään ei kiinnosta mitä sinä ajattelet yhtään mistään. Eikä taatusti kukaan tee minuuttiakaan töitä sinua miellyttääkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi