Ahdistaa kun ei voi mennä puhumaan naisille...
vaikka haluaisi, pakit tulee heti kun tutustuu minuun paremmin.
Kommentit (10)
Vihje: tämä sadististen mammojen palsta on viho viimeinen paikka tuollaiselle viestille. Jos et ole täysi masokisti, älä jatka.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa on sellaista mikä karkottaa naiset?
En uskalla kertoa koska häpeä ja ahdistus olisi heti pällä jos ihan tuntemattomanakin netissä siitä kertoisi.
Oletko siis tehnyt menneisyydessäsi jotain mikä karkottaa naiset kun saavat tietää vai onko persoonassasi jotain mistä naiset eivät pidä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis tehnyt menneisyydessäsi jotain mikä karkottaa naiset kun saavat tietää vai onko persoonassasi jotain mistä naiset eivät pidä?
En ole tehnyt mitään, no osittain minusta mutta enempää uskalla sanoa.
Pystytkö puhumaan miehille vai ahdistaako sinua vain naisille puhuminen?
Tiedän tunteen kuomaseni.. itse vähän sellainen ujompi aluksi ja hymyilevä eli kiltin näköinen niin karkoittaa naiset. Mitä oon kattonut noita naapurien naisten miehiä niin ovat joko varakkaita tai sitten koviksen näköisijä jotka heiluvat huumeissa/humalassa. Noo kattellaan kattellaan jos tällä maailmalla olisi edes yksi nainen antaa minulle rakastettavaksi. Monella miehellä on monta naista joita petetään, minä haluan vain yhden, yhden!!
Vierailija kirjoitti:
Puhuminen ei ole ongelma, pari asiaa vaan on semmoisia että niistä ei uskalla puhua vaikka joku täällä haluaisi tietää/auttaa mutta alkaisia kumminkin nauramaan jos kertoisin. Siksi en voi kertoa mistä johtuu. Miksi sitten puhun tästä vaikken kerro mitään, no ehkä edes vähän avautuminen auttaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuminen ei ole ongelma, pari asiaa vaan on semmoisia että niistä ei uskalla puhua vaikka joku täällä haluaisi tietää/auttaa mutta alkaisia kumminkin nauramaan jos kertoisin. Siksi en voi kertoa mistä johtuu. Miksi sitten puhun tästä vaikken kerro mitään, no ehkä edes vähän avautuminen auttaa minua.
Siis... ei kai sun tarvi niistä vaikeista asioista puhua naisille, joihin haluat tutustua? Oletko harkinnut terapiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis... ei kai sun tarvi niistä vaikeista asioista puhua naisille, joihin haluat tutustua? Oletko harkinnut terapiaa?
Pitäisi selittää jo aika tarkasti mistä kyse mutta siinä selviäisi jo syyt ja sitten alkaa pelkäämään että joku vielä tunnistaisi kaiken naurun, häpeän ja ahdistuksen lisäksi vaikka kuulostaa jo hullulta. Osittain tekisi mieli selittää mutta ei pysty. Käyn joo terapiassa mutta enempää en tarkenna.
Mikä sinussa on sellaista mikä karkottaa naiset?