Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni painosti hänen uuteen kalliiseen ravintolaan. Menin paikalle enkä saanut mitään alennusta tai ylimääräisiä shotteja!!!

Vierailija
01.07.2018 |

Nyt minua ei huvita mennä enään uudelleen ja minkälainen ystävä ei kaada edes tarpeeksi viiniä lasiin. Join ravintolassa yhteensä 9lasia viiniä ja kaksi shortsit, jouduin maksamaan niistä KAIKISTA täyden hinnan. Mielestäni paikka on ylihinnoiteltu, jossain muussa baarissa olisin saanu kaiken puolella hinnalla ja tämä oli kuitenkin YSTÄVÄNI ravintola!! Olen kyllä nyt sitä mieltä etten mene enään uudelleen...Eikö hänelle tullut mieleenkään antaa jokin ystävä alennus kun kuitenkin painosti minut sinne baariin. Nyt minulla ei ole loppuviikkoon ruokaa kaapissa tuon laskun takia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan

Vierailija
22/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pullot kotiin, tai anna setien juottaa sut jurriin ennen panoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne viinilasilliset maksoivat? Entä shortsit? Oliko kyseessä perseshortsit? Ei mikään kallis ravintola ole sellainen, että siellä vedetään toista pulloa viiniä ilman ruokaa. 

En enään muista mutta toisessa baarissa on ollut puolta pienempi lasku Ap

Vierailija
24/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajua se nyt viimeistään, s@@tanan vatipää, että jos sanot enään, niin lyödään nenään!! Sivistymätön k*rpäkasa!!

Vierailija
25/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on sunnuntai niin se loppuviikko on vain 4 tuntia.

Vierailija
26/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ravintola kauan pysy pystyssä, jos kaikille kamuille tarttee tarjota jotain.

Vierailija
27/27 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ravintola kauan pysy pystyssä, jos kaikille kamuille tarttee tarjota jotain.

No silloin ei pidä myöskään painostaa ketään ystävää sinne ravintolaan!