Ystäväni painosti hänen uuteen kalliiseen ravintolaan. Menin paikalle enkä saanut mitään alennusta tai ylimääräisiä shotteja!!!
Nyt minua ei huvita mennä enään uudelleen ja minkälainen ystävä ei kaada edes tarpeeksi viiniä lasiin. Join ravintolassa yhteensä 9lasia viiniä ja kaksi shortsit, jouduin maksamaan niistä KAIKISTA täyden hinnan. Mielestäni paikka on ylihinnoiteltu, jossain muussa baarissa olisin saanu kaiken puolella hinnalla ja tämä oli kuitenkin YSTÄVÄNI ravintola!! Olen kyllä nyt sitä mieltä etten mene enään uudelleen...Eikö hänelle tullut mieleenkään antaa jokin ystävä alennus kun kuitenkin painosti minut sinne baariin. Nyt minulla ei ole loppuviikkoon ruokaa kaapissa tuon laskun takia.
Kommentit (27)
Osta pullot kotiin, tai anna setien juottaa sut jurriin ennen panoja
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne viinilasilliset maksoivat? Entä shortsit? Oliko kyseessä perseshortsit? Ei mikään kallis ravintola ole sellainen, että siellä vedetään toista pulloa viiniä ilman ruokaa.
En enään muista mutta toisessa baarissa on ollut puolta pienempi lasku Ap
Tajua se nyt viimeistään, s@@tanan vatipää, että jos sanot enään, niin lyödään nenään!! Sivistymätön k*rpäkasa!!
Onneks on sunnuntai niin se loppuviikko on vain 4 tuntia.
Ei se ravintola kauan pysy pystyssä, jos kaikille kamuille tarttee tarjota jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ravintola kauan pysy pystyssä, jos kaikille kamuille tarttee tarjota jotain.
No silloin ei pidä myöskään painostaa ketään ystävää sinne ravintolaan!
Opettele kirjoittamaan