Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi sanoi, että me ollaan niin sotkuisia. Missä on käytöstavat?

Vierailija
01.07.2018 |

Jos minä olen toisen kotona vieraana, en ikinä avaa suutani ja moiti toisen kotia. Tekeekö vanheneminen ihmisen päteväksi arvostelemaan toisten tyyliä? Me olemme tosiaankin melko sotkuisia. Likaista meillä ei ole, koska kerran viikossa imuroidaan ja pestään kaikki lattiat, pestään vessa jne. Meillä on 5-henkinen perhe, ja lapset jättävät tavaraa minne sattuu. Pyykkiä pestään ahkerasti, mutta kodinhoitohuoneeseen ne puhtaat pyykit jää lojumaan päiväkausiksi. Minä käyn töissä, illalla laitan ruuan ja hoidan tiskihommat ja haluan myös rentoutua esim. katsomalla leffan tai käymällä pyörälenkillä tai leikkipuistossa illalla. Minua ei haittaa, jos hammastahnaroiskeita on vessan peilissä tai kengät on sikin sokin eteisessä. Mies ei edes huomaa moisia sotkuja. Anoppi siellä taas konttasi pitkin eteistä ja järjesti kenkiä siisteihin riveihin parijonoon. Teki mieli sanoa pari valittua sanaa käytöstavoista. Mitä sitten jos me ollaan sotkuisia, tämä on meidän koti.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran avaat sen suusi ja tulet sen jälkeen tähän samaan ketjuun kertomaan mitä anoppi teki. Paaljoon mielenkiintoisempi tarinasi sitten. Nyt se on vaan tavanomainen ruikutusketju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi