Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tuijottavat minua? Olen niin tavallinen kuin olla vaan voi

Vierailija
01.07.2018 |

Olen kolmekymppinen nainen, 165cm/60kg, vaaleahkot hiukset olkapäille. En ole ruma, mutten kauniskaan. Pukeudun tavallisesti, tilanteesta riippuen farkut/verkkarit/mustat siistit housut, t-paitoja, toppeja, huppareita.

Silti minne tahansa menen niin tuntuu että todella moni tuijottaa minua ja jotkut jäävät katsomaan peräänkin.

Minulla ei siis ole mitään huomiota herättävää kampausta/meikkiä eikä ollenkaan tatuointeja tai lävistyksiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he aavistavat sinusta sen yhden jutun, jota et uskalla tunnustaa itsellesikään.

Vierailija
2/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vainoharhainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet mielestäsi "vain tavallisen näköinen" koska olet tottunut kasvoihisi mutta ihmiset katsovat sinua siksi että oletkin heidän mielestään nätti? Varsinkin moni mies pitää "puhdasta" naista kauniina siis ei lävistyksiä ja tatuointeja kuten mainitsit.

Vierailija
4/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. Ehkä alipukeudut tai menet rönttövaatteissa. Mm. nyt on kesä, missä haalarit, mekot ja shortsit?

Ehkä tossa kiinnitti huomion toi huppari, verkkarit.. kotiasuna ok.

Vierailija
5/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet olevasi jotain erityistä. Se on hyvin yleistä nykypäivänä, kun kuka tahansa ilman mitään taitoja haluaa julkisuuteen ihan vain julkisuuden vuoksi. Suurin osa youtubettajista on tällaisia. Sinä et taida tubettaa, joten sinun täytyy muuten saada kuvitella olevasi erityinen.

Miksi me ihmiset olemme nykyään tällaisia?

Minä minä minä ja vielä kerran minä...

Vierailija
6/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet mielestäsi "vain tavallisen näköinen" koska olet tottunut kasvoihisi mutta ihmiset katsovat sinua siksi että oletkin heidän mielestään nätti? Varsinkin moni mies pitää "puhdasta" naista kauniina siis ei lävistyksiä ja tatuointeja kuten mainitsit.

Kun vastaa itse itselleen saa juuri sellaisen vastauksen kuin haluaa.

Vierailija
7/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Oulussa, niin ihan normaalia. Täällä kaikki tuijottaa toisia eikä sitä edes osata hävetä.

Vierailija
8/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sä olet Uniikki Lumihiutale...

Vierailija
9/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää sen vessapaperin pois vasemman jalan kengänpohjasta, niin loppuu turha tuijottelu.

Vierailija
10/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun nimenomaan en ole. Vastaan tulee päivittäin ainakin 20 samannäköistä- ja tyylistä ihmistä.

ap

Vierailija
11/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin tavallisen näköinen, että ihmiset jäävät tuijottamaan missä ovat nähneet sinut aiemmin. Muistutat kaikkien mielestä jotain tuttua.

Vierailija
12/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikuttaako mitään jos et ota seuraavalla kerralla sitä kirjavaa papukaijaa olallesi keikkumaan. Saattaa olla, että se on salaa vinkannut vastaantulijoita katsomaan sinua.

Vierailija
13/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pistää lääkitys kuntoon.

Vierailija
14/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun nimenomaan en ole. Vastaan tulee päivittäin ainakin 20 samannäköistä- ja tyylistä ihmistä.

ap

Vaikutat siltä että arvotat itsesi vähän liiaksi sen mukaan kuinka muut sinut noteeraavat. Mitä jos kokeilisit vaihteeksi ns. maanläheisempää näkökulmaa? Pitäisikö sinun hetkeksi miettiä miksi sinua kiinnostaa niin kovasti tarkkailla ympäristöäsi tarkistaaksesi kuinka moni sinua katselee? Minä itse olin nuorempana ja epävarmana sellainen, että tarkkailin jatkuvasti ympärilleni että katsooko joku minua, ja jos katsoo, niin millä tavalla.

Nykyään en enää edes osaisi vastata kysymykseen "Katselevatko muut ihmiset sinua?" Sillä en tiedä, en tarkkaile muiden mahdollisia katseita. Jos joku haluaa katsoa, katsokoon. En sitä varmaan edes huomaisi ja jos sattumalta huomaisin, ei minulla olisi tarvetta lähteä analysoimaan sitä tarkemmin. Ihmiset ihan liikaa keskittyvät itseensä ja omaan mahdolliseen erityisyytensä, kun sen sijaan pitäisi keskittyä siihen kuinka muita kohtelee ja kuinka saa heidän olonsa mukavaksi.

Tässä ajattelemisen aihetta jokaiseen tupaan.

Vierailija
15/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun vastaa itse itselleen saa juuri sellaisen vastauksen kuin haluaa.

Hopeakettu julistaa!

Vierailija
16/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n parasta antia!

Vierailija
17/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastaus. Et näe itse omia kasvojasi, joten et tiennyt, että liikkuessasi ihmisten ilmoilla kurtistat kasvojasi jotenkin niin, että otsanahkaasi muodostuu vagina. Se näyttää muista hauskalta ja he katsovat. Voit yrittää katsoa peilistä, mutta tilanne ja psyykkinen olotilasi ei ole sama, joten itse et vaginaa tule näkemään.