Huhhuh miten hyvännäköinen nainen oli salilla
Onneksi olen kuitenkin 36v, niin pystyin näkemään hänen hienovaraiset naismanööveerit. Osasi mennä jotenkin seksikkäästi jopa kyykkyräkkiin tangon alle. Heilautti päätä niin, että ponnari siirtyi toiselle puolelle samalla kun meni selkä notkossa ja perse pystyssä matalampaan asentoon, jotta saa tangon hartioille.
Jos olisi alle 30, niin olisin kuvitellut, että tuossa on täydellinen nainen. Nyt kuitenkin otin liskoaivoni alun dopaminöiniryöpyn jälkeen haltuun ja järkeilin, että tuo nainen on kehittänyt itselleen poikkeuksellisen tehokkaat miestenhoukuttelemismanööverit, koska ne melkein tehosivat minuunkin. Hän jopa hymyili minulle, rumalle ja lyhyelle miehelle. Tästäkin ymmärsin, että hän elää miesten huomiosta ja kiusaamisesta, eli on kaukana vaimomatskusta.
Tämä nainen jäi kuitenkin vahvasti joka tapauksessa mieleeni, koska nyt siitä tännekin viestin tulin kirjoittamaan. Ihminen ei siis pysty pakenemaan ohjelmointiansa. Jotkut asiat tekevät vaikutuksen ja ne jäävät vahvasti mieleen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat fiksulta mieheltä. Ei sitä koskaan tiedä vaikka tuo nainen olisikin pitänyt myös sinua seksynä. Minä pidän itse lyhyistä, jopa itseäni lyhyemmistä miehistä. Kyllä meitäkin siis on ja tuskin minä olen ainoa laatuani.
N31
Et ole tod. Olin salilla kaverini kanssa kerran ja siellä oli nainen kuin suoraan Sports Illustratedin kannesta. Tämä nainen pyysi kaveriani ulos. Kaverini ei suostunut. Kuuntelin kahden metrin päässä, kun sano, no en mä nyt oikee jaksa lähtee.. Itkin verta sisäisesti ja huusin hiljaa mielessäni että mitä vttua sä urpo just sanoit tolle. Lähde nyt heti kun se pyytää. Mentiin pukkariin, niin kysyin et mitä sä niiku nyt oikee mietit. Mikä läppä toi nyt oli. Tollasen naisen jalkoja ihmiset suorastaan nuolee ja unelmoi. Kaveri sanoi ettei kehdannut lähtee. Liian kaunis nainen ja en ole sen tyylinen. Olin kysymysmerkkiä. Sanoin, että niin tossahan tais käydä niin että tämä nainenhan pyysi sinua et sinä häntä. Eli sehän selvästi näki sussa jotain. Voit vielä paikata tilanteen menemällä takaisin.. EI se menny. Se nainen pyysi uudelleen parin viikon päästä eikä siltikään menny. Kaverilla on niin huono itsetunto ja hän näkee itsensä ihan erilailla kuin muut
Jotkut miehet pakoilevat myös niitä tavallisempia laitettuja, nättejä ja hoikkia naisia - sellaiset ujommat, jotka kuitenkin kiinnostaisivat monia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat fiksulta mieheltä. Ei sitä koskaan tiedä vaikka tuo nainen olisikin pitänyt myös sinua seksynä. Minä pidän itse lyhyistä, jopa itseäni lyhyemmistä miehistä. Kyllä meitäkin siis on ja tuskin minä olen ainoa laatuani.
N31
Et ole tod. Olin salilla kaverini kanssa kerran ja siellä oli nainen kuin suoraan Sports Illustratedin kannesta. Tämä nainen pyysi kaveriani ulos. Kaverini ei suostunut. Kuuntelin kahden metrin päässä, kun sano, no en mä nyt oikee jaksa lähtee.. Itkin verta sisäisesti ja huusin hiljaa mielessäni että mitä vttua sä urpo just sanoit tolle. Lähde nyt heti kun se pyytää. Mentiin pukkariin, niin kysyin et mitä sä niiku nyt oikee mietit. Mikä läppä toi nyt oli. Tollasen naisen jalkoja ihmiset suorastaan nuolee ja unelmoi. Kaveri sanoi ettei kehdannut lähtee. Liian kaunis nainen ja en ole sen tyylinen. Olin kysymysmerkkiä. Sanoin, että niin tossahan tais käydä niin että tämä nainenhan pyysi sinua et sinä häntä. Eli sehän selvästi näki sussa jotain. Voit vielä paikata tilanteen menemällä takaisin.. EI se menny. Se nainen pyysi uudelleen parin viikon päästä eikä siltikään menny. Kaverilla on niin huono itsetunto ja hän näkee itsensä ihan erilailla kuin muut
Ei riitä että tohon hommaan lähtijällä on ihan hyvä itsetunto. Pitää olla rautainen.
Mua pyysi joskus todella naurettavan komea mies ulos - siis oikeasti tyyliä silmiin sattuu- ja tunnusti olleensa ihastunut jo pitkään. Kieltäydyin kohteliaasti. Mulla ei itsetunnossa ole häikkää mutta fakta on että olen vähän sen näköinen ettei geenilotossa tullut täysosumaa ja kebabbia on tullut maisteltua. Tiedostan että täysin epäsuhtaisen kumppanin kanssa saisin jatkuvasti ihmetteleviä kommentteja ja katseita jotka lopulta tuntuisivat veitseniskuilta.
Ei näköjään saa nuori nainen kuntoilla rauhassa ilman tuomitsemista. Tuttu ilmiö. Miksi kaiken pitää olla miesten kanssa jotain seksuaalista tai parinmuodostukseen liittyvää? Epävarmuus ja epätoivo siitä ettei saa hyvännäköisiä naisia omakseen/sänkyynsä estää näköjään monilta kaiken muun ajattelun. Oletteko eläimiä? Kysymys retorinen.