Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ratkaisu

Vierailija
01.07.2018 |

Onko tähän miehen käytökseen joku selitys, vai vaadinko ihan oikeasti liikoja? Olemme eläneet kaukosuhteessa jo useamman vuoden, mutta riitoja on todella harvoin. Nyt on minulla ollut todella rankka kevät ja olen moneen otteeseen esittänyt toiveen, että viettäisimme aikaa ihan vain kahdestaan, mutta sitä ei nyt ole järjestynyt, vaan yhteiseloa ovat sotkeneet minun lapset ja miehen kaverit, lapsia hänellä ei ole.
Nyt sitten sain suututettua miehen ja ainoa ratkaisu tähän oli panna suhde tauolle tai kokonaan poikki.Siis mitään muuta ratkaisua tilanteeseen ei hänen mielestä ole. Itse en vain ymmärrä, että toisen voi nostaa narikkaan ennalta määrittelemättömäksi ajaksi ja hautoa tilannetta.
Kun yritin selvittää tilannetta ja miksi siihen ajauduttiin niin sain käsittämättömiä selityksiä. Kyse oli siitä, että hän kyllä sangen avokätisesti jakaa tunnustusta muille ihmisille, kavereilleen, työkavereilleen ja entisille parisuhdekumppaneilleen, mutta minusta hän ei löydä mitään positiivista sanottavaa ja koko yhteiselon aikana hän ei ole kertaakaan saanut sanottua, että rakastaa. Hänelle on vain kuulemma tuo niin ylettömän vaikeaa. Olin aivan hölmönä, että miksi sitten minua vain eukotellaan, mutta muita muistetaan nostaa esille, vaikka millä keinoin. On hän toki huomaavainen minua kohtaan, mutta ei nyt mitenkään ylenpalttisesti. Entisiä on kiikutettu syömään ravintolaan merkkipäivänä, minulle tuodaan kukkia jos niitäkään, lahjat ovat tyyliin, osta itse, maksan sitten. Ei mitään yllättävää tai vain minua ajatellen.
Nyt olenkin sitten epäsuosiossa ja itse päätin olla sitten ottamatta yhteyttä, vaikka joutuisi kaikki kynnet puremaan.
Sanokaas nyt te, olenko kohtuuton vai onko miehen käytös minua kohtaan aivan ansaittua? Itse laitan ja muistan miestä kyllä, rakkaudestakin olen kertonut ja seksi ei ole minulle ongelma.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ja näin takertuva

Sinut on nyt jätetty

Vierailija
2/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ahdistaa naisen vaikeudet. Mutta on tuossa muutakin pielessä. Tosiaan, et ota yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Oletko todella sitä mieltä että olet ansainnut tuollaisen kohtelun?

Jos, niin jatka ihmeessä. Soita ja pyydä anteeksi omaa kohtuuttomuuttasi.

Minä katkaisisin yhteydenpidon välittömästi, tuntui miten pahalta tahansa. Se nimittäin menee ohi. Jos jatkat saat kärsiä pahasta mielestä joka ainoa päivä.

Vierailija
4/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi oudolta käytökseltä tuo kuulostaa. Ei kykene kertomaan sinulle että välittää sinusta? Miksi? Kun on niin estynyt ja ujo? Koska pelkää sitoutumista tai sitä että paljastaa haavoittuvuutensa? Tässä on pointti jota en ymmärrä ihmisessä.

Narikkaan laitto on törkeää ja ilkeää. Minullekin on tehty niin, ja sinne unohduin, kun mies ei saanut kerrottua että olikin palannut yhteen entisensä kanssa.

Jotain kommunikointia ja sopimista kyllä vaaditaan että suhde voi toimia normaalisti.

Vierailija
5/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui tässä ”nyt sitten sain suututettua miehen?” Mitä teit tai sanoit?

Vierailija
6/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei tuosta muutu vaikka miten toivoisit ja haluaisit. Suosittelisin eroamaan, vaikka kipeää tekisikin.

Vierailija
7/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kohtelua ja ei, toista ei voi laittaa narikkaan. Joko ollaan yhdessä tai sitten ei olla.

Vierailija
8/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo narikkaan laittaminen on yksi tapa jättää ihminen. Halutaan jättää hankalat keskustelut käymättä niin ajatellaan että sen suhteen voi laittaa johonkin varastoon ja toivotaan että unohtuu sinne

Vierailija
10/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää sanoa että omat lapset on tiellä..

Vierailija
11/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Omat lapset ovat ilmeisesti tuhannen riesa ap:n ja miehen parisuhteen välissä. Myös tämä ihmeen riita, jonka ap on aiheuttanut, on varmaan saanut miehen miettimään ap:n kanssa jaksamista. En siis yhtään ihmettele, että mies pistää poikki, olisi voinut tehdä sen jo aikaisemminkin, sillä ap ei ole kykenevä olemaan tasapainoinen aikuinen.

Vierailija
12/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Omat lapset ovat ilmeisesti tuhannen riesa ap:n ja miehen parisuhteen välissä. Myös tämä ihmeen riita, jonka ap on aiheuttanut, on varmaan saanut miehen miettimään ap:n kanssa jaksamista. En siis yhtään ihmettele, että mies pistää poikki, olisi voinut tehdä sen jo aikaisemminkin, sillä ap ei ole kykenevä olemaan tasapainoinen aikuinen.

No onhan tuo nyt jo kummaa että lapset on tiellä ja kaverit on tiellä jos etäsuhteessa eletään muutenkin. Ja eukottelua..? Ei taida kummallakaan olla kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
13/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tämän aloittanut ihminen, riita syntyi siitä, kun menin arvostelemaan miehen työtä tai työn mukana tulevia kissanristiäisiä. Hän on siis  virkamies ja minä olen sitä mieltä, että jos osallistuu yksiinkin kissanristiäisiin työajalla, vaikka kuinka kuuluisi asiakaskunnan suhteitten hoitamiseen, niin silloin on osallistuttava kaikkiin ja tämä on yhden suuntaista voitelua. Kestitsijä haluaa muokata virkamiesten mielipiteitä ja tietysti sitä, miten tämä suhtautuu asiakkaittensa päätöksiin..

Tulihan epäselvästi sanottua, mutta menin sanomaan mielipiteeni hänen työstään. Ja veti siitä herneen nenäänsä. 

Minua häiritsee tässä tuo, että joka kerta kun tulee näitä ristiriitoja, on suhde heti katkolla tai siihen pitää taukoa pitää. 

Lapseni ovat jo pääsääntöisesti aikuisia, nyt on vain ollut niin paljon tapaamisia, jolloin ovat olleet mukana tai on pitänyt elää heidän menojensa mukaan, että sitä kahdenkeskistä aikaa on ollut aika vähän. Samaa on ollut sitten miehenkin kotona, kun on ollut saunailtaa kavereitten kanssa ja joku hemmetin vimma etsiä kaikki koulukaverit ja kylänmiehet kymmenien vuosien takaa. Itse en tällaista kaipaa, mutta toki hyväksyn jos toinen oikeasti heidän kanssaan tahtoo elämää jakaa, mutta tuntuu vain, että olen jäänyt tässä sitä kakkosviulua soittelemaan.

Niin, lasten kanssa on ollut säätämistä, koska isänsä on käsittänyt asian niin,että tapaamissopimus velvoittaa minua vaan ei häntä, eli ottaa lapset tai ei ota, mutta ilmoittamiset tulevat tosi lyhyellä varoajalla, joten siinä menee äkkiä suunnitelmat uusiksi. Juhannuksestakin ilmoitti torstaina, ettei ota. 

Vierailija
14/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on miehen vika, kun sun lapset on parisuhteen tiellä?

Vierailija
15/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on miehen vika, kun sun lapset on parisuhteen tiellä?

Kumman niistä? 

Toki soisin, että lasten isä noudattaa tapaamissopimusta ja viettää aikaa lastensa kanssa, mutta eivät he varsinaisesti ole missään tiellä, vaan aina on heitäkin huomioitava, vaikka ovatkin jo ihan kohtuullisen kokoisia. Ei siis puhuta pikkulapsista, vaan oikeasti murkkuikäisistä.

Meillä ollessamme vietämme hyvin perhekeskeistä aikaa, joten mistään heitteillejätöstä ei nyt ole kysymys. Mutta joskus olisi mukavaa olla vain kahdestaankin, mutta sellaista aikaa ei nyt ole ollut johtuen juurikin tuosta, etteivät lapset ole menneet isälleen sovittuina aikoina tai sitten mies on halunnut viettää aikaansa kavereittensa ja omien harrastustensa parissa.  Aikataulut eivät ole toimineet.

Vierailija
16/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odottelen aplta selitystä mitä hyvää suhteessanne on?

Huonoa

- mies ei erityisesti halua viettää aikaa kanssasi kaksin

- mies ei rakasta

-mies uhkailee tauolla tai suhteen lopettamisella sen sijaan että suostuisi keskustelemaan ongelmista

-hemmottelee exiä enemmän kuin nykyistä

Eli täytynee olla paljon hyvääkin että kannattaa jatkaa?

Vierailija
17/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odottelen aplta selitystä mitä hyvää suhteessanne on?

Huonoa

- mies ei erityisesti halua viettää aikaa kanssasi kaksin

- mies ei rakasta

-mies uhkailee tauolla tai suhteen lopettamisella sen sijaan että suostuisi keskustelemaan ongelmista

-hemmottelee exiä enemmän kuin nykyistä

Eli täytynee olla paljon hyvääkin että kannattaa jatkaa?

Panitpa minut miettimään. Oikeasti.

Seksi on hyvää. Pääsääntöisesti viihdymme yhdessä  ja häneen voi luottaa, pitää sanansa. 

Tuo exien hemmotteluilla kehuminen on minulle ollut koko suhteen aikana sellainen, mikä saa silmät soikeiksi, siis eihän niistä tarvitsisi minulle edes kertoa, jolloin en voisi vertailla, eikä minulla olisi mitään tarvetta tuntea itseni huonommaksi kuin edeltäjät.

Meillä on toki yhteisiäkin tekemisiä ja hän ottaa loistavasti minun lapseni huomioon.

Nuo nyt tulevat alkuunsa mieleen. Onhan hänen taso minusta paljon korkeammalla, kun on hyväkuntoinen ja varakas, minulla taas synnynnäinen vamma ja olen tuloni sijoittanut loistavasti lapsiin, ei suurempia säästöjä, mutta tulemme omillamme toimeen.

Hiljaisuutta on kestänyt, vaikka minulla tällainen tekee kyllä jo pahaa. En vain voi ymmärtää, miten suhteen voi panna tauolle, tuollainen syö kyllä naista.

Kai sitä on vain parempi hyväksyä, että näin tässä kävi ja tämä on tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi