Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon painostus.

Surullinen.
30.06.2018 |

Minun vaimoni on kaikessa asioissa minua vastaan,jos sanon jotain mikä ei ole hänen mieleistään niin alkaa hirveä uhkailu,että hänlähtee pois.Jos haluaisin laulaa karaokea kotona,(laulan aika hyvin)siitäkös huuto alkaa,mitä minä teen lähdenkö lätkimään.Olemme jo vanha pari.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lähde. Haukkuva koira ei pure ja lähdöllä uhkaileva vaimo on itse asiassa sinusta henkisesti riippuvainen. Kun seuraavaksi uhkailee lähdöllä, niin vastaat, että eihän sille sitten mitään voi - onnea valitsemalleen tielle..  Jos lähtee ovi paukkuen niin tunnin kuluttua on taas eteisessä..

Vierailija
2/4 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva nasta/piikkari kengät , ettei askel lipsu kun lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lähde. Haukkuva koira ei pure ja lähdöllä uhkaileva vaimo on itse asiassa sinusta henkisesti riippuvainen. Kun seuraavaksi uhkailee lähdöllä, niin vastaat, että eihän sille sitten mitään voi - onnea valitsemalleen tielle..  Jos lähtee ovi paukkuen niin tunnin kuluttua on taas eteisessä..

hmm entäs jos onkin niin että et ole hälle mitään. mille vaimo usein sanonut et no lähde. onko varma etten lähde. saattaa olla ettei miust ooo riippuvainen csi känet ja ldpset elätänkin

Vierailija
4/4 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih! Tunnustan! Kyllä se sinua rakastaa eikä toista huolisi. Teillä on nyt joku ongelma tuossa kommunikoinnissa. Mikä siinä karaokessa häiritsee? Itseni tuntien voisin veikata vaimon kaipaavan huomiotasi ja hänestä olisi kiva tehdä jotain yhdessä, mutta koska ei osaa laulaa niin toivoo, että voisitte esim. rakastella tms. Minä osaan jo sentään itse ymmärtää mitä toivon ja tarvitsen ja sen miehellekin kertoa, muttei se aina ole helppoa varsinkin jos mies hoilaa karaokea mieluummin kuin sisäistää vaimon avautumista. Kuuntele kerralla kuntoon missä vika niin saat varmaan harrastaa sitten mitä haluat. Jos siis haluat suhteen kuntoon ja molempia tyydyttäväksi.