Sain naapurin rouvalta ilmaiseksi vaatteita ja laitoin ne myyntiin nettiin
Kommentit (20)
Törkeää. Tyypillistä siipeilijöiden toimintaa. Haalivat muilta rahaa.
Nehän on sun nyt, miksi se ketään vaivaisi?
Vierailija kirjoitti:
Törkeää. Tyypillistä siipeilijöiden toimintaa. Haalivat muilta rahaa.
Mikä tuossa on törkeää?
No jos sait ne omaksi niin kai saat tehdä niillä mitä haluat?
Hyvä, haluatko lisää? En jaksa itse myydä. Hienoa, kun menevät kiertoon. Turha heittää roskiin hyviä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, haluatko lisää? En jaksa itse myydä. Hienoa, kun menevät kiertoon. Turha heittää roskiin hyviä vaatteita.
Just näin
Kerro tarkemmin.
Miksi sait ne ja millaisia ne oli?
"Ota sinä nää rytkyt, mulla ei mahdu kaapinovet kiinni enkä viitsi itse kierrättää."
> myyminen ok.
"Saat tämän ihanan vintage-vaatteen joka kuului äidilleni. Annan sen sulle koska olet ystäväni ja ihailet vaatetta ja haluat käyttää sitä."
> myyminen törkeä temppu.
Pari pussillista vaatetta, jotka kuulemma olisi hyviä lapselleni 6v. En kuitenkaan tykkää naapurin rouvan lastenvaatetyylistä yhtään! Mukana oli myös pari Marimekon raitapaitaa, jotka ei naapurille mahtunut, koska on lihonut. Minun tyyliini taas ei Marimekko sovi vaan olen enemmän bisnesstyylinen nainen. -Ap
Mua ei kiinnosta, mitä tavaroille tapahtuu kun olen antanut ne pois. Ellei kyseessä ole esine, jonka olen pyynnöstä antanut, koska sillä on tunnearvoa.
Vierailija kirjoitti:
Kerroitko naapurin rouvalle?
En. Pitää kehitellä joku tekosyy, jos kyselee, miksei ne vaatteet ole käytössä.... -Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Sain naapurin rouvalta pildeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette?
Sain naapurin rouvalta pildeä
Älä viitsi
Ootkohan mun kaveri, joka lainasi vaatteita juhliin ja hups ne vaatteet hukku? Ihan lainaksi niitä pyysit, en antanut niitä omaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan mun kaveri, joka lainasi vaatteita juhliin ja hups ne vaatteet hukku? Ihan lainaksi niitä pyysit, en antanut niitä omaksi.
En
0/5