Minkä takia te asperger-miehet haluatte parisuhteen neutotyypillisen naisen kanssa?
Kommentit (27)
Ovat vissiin niin tossuja, että menevät päällepäsmäritätien kanssa suhteeseen! T. Asperger nainen
Viistoista miestä arkulla vainaan, huh-hah-hei ja rommia pullo
Montako yötä on jouluun? Alkakaapa köyhät säästää ajoissa!!
Vierailija kirjoitti:
Asperger-naiset ovat yleisesti ottaen ns. "epänaisellisia". Eivät meikkaa, eivät välitä vaatteista tai ulkonäöstään. Hyvä jos deodoranttia käyttävät ja kampaavat hiuksensa. Kukapa mies sellaisia huolisi, jos on mahdollisuus parempaan?
Olisko antaa lähdettä tämmöiseen tutkimukseen? Taisi perustua omiin stereotyyppisiin kuvitelmiisi tämä. T. Meikkaan ja pukeudun nätisti, vaikka olen autismikirjolla
Miksei kirjoon kuuluvat vois olla romanttisessa suhteessa neurotyypillisen kanssa? Kukaan ei oo täydellinen muutenkaan.
En tajunnut ennen naimisiinmenoa, että olen ehkä assi.
Nyt liittoni on kriisissä. Olisiko assi-nainen jotenkin parempi kumppani?
m
Mä olen assi nainen. Olen korkeasti koulutettu, kaunis ja muutenkin ihana. Mulle kyllä kelpais assi mies, jos olisin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen assi nainen. Olen korkeasti koulutettu, kaunis ja muutenkin ihana. Mulle kyllä kelpais assi mies, jos olisin sinkku.
Millaisia intohimon kohteita sulla on?
Miten suhtaudut seksiin?
Mikä on neutotyypillinen tai neurotyypillinen nainen? Kertoisiko joku? Epäillen seukkaavani assipiirteisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia intohimon kohteita sulla on?
Miten suhtaudut seksiin?
Tykkään harrastaa seksiä ihmisen kanssa, josta välitän ja hän välittää myös. Irtosuhteita en harrasta, enkä ottaisi sellaista miestäkään. Intohimona on liikunta.
Ovatko Asperger-miehet luotettavia parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ovat vissiin niin tossuja, että menevät päällepäsmäritätien kanssa suhteeseen! T. Asperger nainen
No en ainakaan minä. Enemmänkin kapinallinen ja vastarinnan kiiski. Näen yksityiskohtia kaikkialla. En käytä päihteitä, intohimona liikunta ja en harrasta irtosuhteita. Kova sexdrive silti. Siitin ollut koko päivän pystyssä ja en meinaa poistaa painetta vaan kerryttää taas monen päivän edestä, koska nautin siitä viriilistä ja ärhäkästä tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet? Lojaalimpaa ja oikeudenmukaisempaa ihmistä on vaikeampi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ainakaan minä. Enemmänkin kapinallinen ja vastarinnan kiiski. Näen yksityiskohtia kaikkialla. En käytä päihteitä, intohimona liikunta ja en harrasta irtosuhteita. Kova sexdrive silti. Siitin ollut koko päivän pystyssä ja en meinaa poistaa painetta vaan kerryttää taas monen päivän edestä, koska nautin siitä viriilistä ja ärhäkästä tunteesta.
Haluaisitko tutustua? Ystävällisin terveisin As-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästäsi ja mistä päin olet?
Kyllä tänään on taas aspergerista jankattu pitkin päivää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästäsi ja mistä päin olet?
mistä itse?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut 16 vuotta uskollinen. Vaimo ja lapset ovat minulle todella tärkeitä. Samoin harvat ystäväni.
A-M
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tänään on taas aspergerista jankattu pitkin päivää...
Ja näköjään tänäänkin.
Asperger-naisia ei käytännössä ole olemassa. Tai siis toki on, mutta niin vähän, että olisi epärealistista etsiä sellaisia ja vain tuollaisen ominaisuuden takia.
Suurin osa asperger-miehistä taitaa seurustella ihan 'tavallisten' naisten kanssa.