Lue keskustelun säännöt.
Miespuolinen tuttu meni tänään naimisiin
29.06.2018 |
Laittoi kuvan faceen morsiamensa kanssa vihkipaikan ovella ja tekstiksi ”vittu se on siinä”
Ihanaa!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla