Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pituusero ja kun mies on päällä

Vierailija
29.06.2018 |

Pystytteks te suuteleen? Tuntuu että mä vaan "hukun" miehen alle kokonaan.

Saan siinä silti nii ihania orkkuja etten malttaisi luopua...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippa nappa.. meilläkin on varmaan se 20 cm ja vääntäydytään jotta saadaan huulet kohdakkain.:)

Vierailija
2/14 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jostain kummasta syystä kiihottaa ihan hulluna olla kokonaan miehen alla vaikka ei pystyttäis suutelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin se kihnuttaa just oikeisiin paikkoihin kun mies on päällä. Aina ollut niin. Nykyinen kaveri on kanssa isompi ja pitempi ja välillä tuntuu että mä "hukun" sinne alle. Sit taas suudellaan kun mies nousee vähän ylemmäs ja taivuttaa itteensä. Mut joo ei onnistu koko ajan pusutella. 

Vierailija
4/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas miestä tuntuu sytyttävän tosi paljon se kun mä pienikokoisena jään kokonaan hänen alleen ja itekin syttyy miehen mukana. Sama myös että hän nousee suutelemaan. 

Vierailija
5/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suositaankin muita asentoja juuri tosta syystä

Vierailija
6/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa että mies tulee makoilemaan päälle vasta loppua kohti ja teette jotain muuta sitä ennen missä pystytte suuteleen, esim seinää vasten tai istualteen sylikkäin... mä ymmärrän toisaalta noita teidän miehiä kun mun miehellekin se on tärkeää että pääsee lopulta kunnolla tulemaan mun päälle:)

Vierailija
7/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa hyvät naiset teidän miehet kuntokuurille treenaamaan käsilihaksia. On se kumma että pitää pienen naisen päällä röhnöttää koko painollaan koko ajan. Mukavaahan se on läheisyys mutta ei koko ajan ja niin että naiseen sattuu. Me tehdään niin että vasta loppukiihdytyksen aikana ollaan ihan kiinni toisissamme ja lauetaan lopuksi yhtä aikaa.

Vierailija
8/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 28cm pidempi ja yli kaksi kertaa painavampi. Lusikka toimii hienosti, mutta tuossa normaali suuteleminen on hieman vaikeaa. Mies on selvästi kuumana tästä kokoerosta. Itsekin pidän isoista miehistä vaikka olen pieni.

Vierailija
9/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että se kiihottaa niin paljon (itseänikin) kun isompi mies on päällä, vaikka toisaalta se pakosti vähän sattuukin. Jotenkin se pienen kivun tai ei se oikeastaan ole edes kipua siinä tilanteessa, vaan tuntemusta toisen vartalosta ja nautinnon yhdistelmä, on niin kiehtovaa. Ja se tunne kun mies haluaa ja hallitsee sua tavallaan vapauttaa kaikesta nykyajan paineista. Saa olla hento nainen, ei tarvitse olla vahva ja voimakas kun ei sitä fyysisesti ole. Mies saa toteuttaa maskuliinisuuttaan ja peitellä sut, "suojella" allaan. 

Vierailija
10/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopikaa että mies tulee makoilemaan päälle vasta loppua kohti ja teette jotain muuta sitä ennen missä pystytte suuteleen, esim seinää vasten tai istualteen sylikkäin... mä ymmärrän toisaalta noita teidän miehiä kun mun miehellekin se on tärkeää että pääsee lopulta kunnolla tulemaan mun päälle:)

Ääni tälle!

Vierailija
11/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jostain kummasta syystä kiihottaa ihan hulluna olla kokonaan miehen alla vaikka ei pystyttäis suutelemaan

Sama täällä, mitään järkevää syytä tolle en kyl keksi. Riippuu silti miehestä. Jotkut hallitsee semmosen pehmeen dominoinnin luonnostaan ja silloin on ihanaa alistua 

Vierailija
12/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 28cm pidempi ja yli kaksi kertaa painavampi. Lusikka toimii hienosti, mutta tuossa normaali suuteleminen on hieman vaikeaa. Mies on selvästi kuumana tästä kokoerosta. Itsekin pidän isoista miehistä vaikka olen pieni.

Toi kokoero kiihottaa muakin. Mies on selkeästi ei puolta metriä mut kuiteskin mua pitempi ja muutenkin isompi ja mä oon tämmönen aika siro ja pieni nainen. Kun rakastellaan lähärissä jään täysin alle ja se vaan kiihottaa lisää. Jotenkin se miehen koko ja lihakset siinä päällä.. niin kuumaa. Eikä haittaa vaikkei pysty suutelemaan kuin miehen rintakehää ja solisluita :D

Vierailija
13/14 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia rautakangen nielaisseita joidenkin miehet jos ei pituuserosta huolimatta pysty pussailla lähetyssaarnaajassa. ;)

Enkä ymmärrä miksi naista alla ollessa sattuu. Makaako mies päällä kuin perunasäkki?

Oma mieheni on 29cm pitempi kuin minä ja painaa liki 100kg, minä 50kg. Hyvin onnistuu pussailla lähetyssaarnaajassa eikä koskaan tunnu liian painavalta päällä. Välillä pitää tavallaan puristuksissa käsivarsiensa välissä koska tykkään tuntea hänen voimansa sillä tavalla. Pystyn myös puskemaan lantiotani häntä vasten hänen ollessa päälläni.

Enemmän nuo on mielestäni kiinni tavasta liikkua ja siitä jaksaako mies kannatella itseään tietyllä tavalla siinä päällä. Ei pituuserosta ole haittaa kuin takaapäin seisaaltaan rakastellessa, tällöin seison pienen jakkaran päällä niin ei ole sekään poissuljettu vaihtoehto. :)

Vierailija
14/14 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Enemmän nuo on mielestäni kiinni tavasta liikkua ja siitä jaksaako mies kannatella itseään tietyllä tavalla siinä päällä.

Just nimenomaan se ettei makaa koko ajan ihan koko painollaan ja nousee vähän että voidaan suudella, katsoa silmiin ja niin edespäin. Musta se läheisyys on niin parasta. Ja se ettei työntele pelkästään ylös-alas ja paina mua samalla patjaan vaan liukuu päällä eteen-taakse ja siirtää tavallaan samalla joka työnnöllä painoa vähän pois musta. Mun mies hallitsee ton tekniikan ja samalla klitta saa kosketusta..