Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomat, kertokaa upeasta elämästänne!

Vierailija
29.06.2018 |

Perjantain kevennykseksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä onko tämä erityisen upeaa mutta aikaa itselle ja parisuhteelle on enemmän kuin perheellisellä. Sekä rahaa tietysti joka mahdollistaa vähän enemmän arjen luksuksia.

Vierailija
2/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin upeasta?

Aika moni lapseton on sitä tahattomasti, vaikka velat tai heitä symppaavat tahot äänekkäimpiä ovatkin.

Mutta jostain se on ilo revittävä - oma aika, oma tupa ja lupa  -  niin siinä joitain etuja lapsettomilla, sinkullakin.

Olemisen sietämätön keveys ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei oikein mitään raportoitavaa. Olen pakkaillut, kun muutan kolmannen kerran neljän vuoden aikana maasta toiseen. Bonukset työsopimuksen loppumisesta ja kahden kesälomakuukauden palkat tuli tilille. Voisi vaikka matkustella seuraavat kaksi kuukautta.

Vierailija
4/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pakastepitsaa ja katon telkkaria. Niiiiin ihanaa

Vierailija
5/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että saa aamulla nukkua kun ei ole kakaroita rääkymässä.

Vierailija
6/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisikaan kuvailla tätä stressivapaata vapautta 😍

Vierailija
7/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat ovat aina onnellisempia kuin perheelliset. Kouluttamattomia ei tietenkään lasketa.

Vierailija
8/8 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tämä niin hienoa. Mutta kun lähisuvussa on tiettyjä sairauksia nini ne kaksi naista, joiden kanssa olen lasten hankkimisesta jutellut, ovat neuvoneet minua lisääntymään keskenäni (ei tietenkään kahden kesken vaan kavereiden edessä tottakai, se on se naisten tapa harjoittaa väkivaltaa). Olen oppinut tyytymään osaani vaikka se välillä harmittaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä