Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ihmiset uskaltavat harrastaa yhden yön seksiä?

29.06.2018 |

Olen hermostoltani pakenija. Taistele tai pakene -tilanteissa reaktioni on aina pako. Se näkyy myös varautumisena tilanteisiin. Jos vastaani tulee känninen porukka, vaihdan kadun puolta. Jos joku känninen haastaa riitaa jonossa, lähden vetämään ja jätän palvelun sikseen. Jos joku käy minuun käsiksi, en koskaan ensimmäiseksi lyö vaan yritän repiä itseni irti ja lähteä juoksemaan karkuun siitä huolimatta, että olen hyväkuntoinen keskimittaista pitempi mies, jolla on ainakin kohtalaiset edellytykset pärjätä tappelussa.

Omasta näkökulmastani onkin vaikea ymmärtää, että naiset uskaltavat lähteä vieraiden miesten matkaan ja vieläpä humalassa. Minä kun en lähtisi vieraiden humalaisten miesten matkaan edes selvinpäin.

Alkoholi on huumaava aine. Se nimetään laillisuutensa vuoksi päihteeksi, mutta silti sillä on erittäin voimakkaasti todellisuutta vääristävä ja estoja poistava vaikutus. Yksi sen tyypillisimmistä vaikutuksista on aggression lisääntyminen. Kun tämän päälle vielä lisätään seksuaalivietti ja tilanteen luomat odotukset, niin riskitaso on korkea.

Omille lapsilleni olen opettanut, että humalaisiin tulee suhtautua samalla tavalla kuin muidenkin huumeiden käyttäjiin. Huumeiden käyttäjät ovat arvaamattomia, epäluotettavia ja mahdollisesti väkivaltaisia. Siksi humalaista seuraa kannattaa välttää muualla kuin suurissa porukoissa, ja niissäkin on syytä olla varuillaan.

Kun naiset ovat fyysisesti miestä heikompi sukupuoli, niin ihmetyttää, mistä naiset saavat luottamuksensa lähteä vieraiden miesten matkaan edes selvinpäin, saati humalassa. Eikö tällainen ole typerää uhkarohkeutta?

Jos olette itse harrastaneet irtoseksiä esimerkiksi raflasta poimitun kumppanin kanssa, niin kuinka olette perustelleet riskit itsellenne?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kai siinä on nainenkin sen verran humalassa ettei käy mitkään riskit edes mielessä. Ja känni lisää panetusta muls naisella eli eipä siinä muuta ajattele kuin että kohta saa seksiä.

Vierailija
2/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän varsinainen einstein olet. 😆 KOSKA SE HUMALA! Suurimmalla osalla nyt on sen verran järkeä päässä ettei selvinpäin tulisi mieleenkään lähteä jonkun randomin matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vaan eletään ja asiota murhehditaan vasta sitten kun ne oikeasti tapahtuu.

Vierailija
4/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen tarvittaisiin päihteitä? En minä ainakaan. Eihän se kalukaan kunnolla edes seiso jos on juovuksissa.

Vierailija
5/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että koska pyöriskelen BDSM-porukoissa, niin en voi kuin ihmetellä senkin jengin hyväuskoisuutta. Jos käy masterin kanssa kahvilla ennen ensimmäistä sessiota, niin jo sitä saatetaan pitää porukoissa turvallisuushakuisena käyttäytymisenä.

Minä en antaisi kenenkään käytännössä täysin vieraan sitoa itseäni ja aiheuttaa minulle kipua ennen pitkää tuntemista.

Ja nämä kohtaamiset eivät tapahdu edes kännissä, mutta ei se sitä tarkoita, että päällisin puolin kunnollinen ihminen ei voisi olla pahasti päävikainen.

Mistä ihmeestä luottamus tulee?

Vierailija
6/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa tai ei. Miksi haluat tietää? Jokaisen täysi-ikäisen oma asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän