Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka rajua haukkumista voi sietää?

Vierailija
28.06.2018 |

Ystävä on työtön ja stressaantunut. Lyhytpinnainen hän on ollut aina. Olen kuullut itsestäni nimityksiä, joita ei kannata tähän kirjoittaa, mutta tematiikka liittyy eritteisiin ja ruumiinaukkoihin. Kauniisti sanottuna, olen eritteen täyttämä säkki, anatominen eriteaukko ja paljon muuta iljettävää.

Nyt viimeksi hän mm ilmoitti: "Älä koskaan enää saastuta minua." Saastuttaa. Olen siis epäihminen hänelle. Haudalleni hän on aikonut tulla k****maan, kunhan ensin teen lopun itsestäni

Viimeisen irtioton jälkeen hän pyytää minua muina miehinä kahville. Kun sanon että hänen puheensa ovat menneet yli sietokyvyn, hän sanoo minun haukkuneen häntä samalla lailla. Mikä on törkeä valhe.

Hän osaa jotenkin manipuloida niin, että olen vähällä antaa anteeksi. En tiedä mitä ajatella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on opeteltava asettamaan rajat. Siinä se.

Opettele tekemään selväksi mitä siedät ja mitä kerta kaikkiaan et ota vastaan. Asiallisesti mutta jyrkästi.

Tee selväksi, että jos käytös jatkuu, se oli siinä. Käännä selkä ja kävele pois. Sinun on opeteltava kunnioittamaan itseäsi ja arvostamaan itseäsi. Olet jotenkin rajaton ja samoin ns. ystäväsi. Hän tallaa sinut alleen, sinä annat sen tapahtua! 

Vierailija
2/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä poikki tuo "ystävyys", tuollainen puhe ei ole normaalia. Tyypin pitäisi mennä terapiaan. Haukkuuko siis sua ihan oman pahan olonsa vuoksi? Ei ole oikein!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän on ystäväsi, koska...?

Vierailija
4/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, etten osaa pitää rajojani. Nyt vasta alan kunnolla havahtua siihen, että olen hyväksynyt aivan käsittämättömiä asioita moneltakin ihmiseltä.

Alussa minä ja tämä mies yritimme seurustella, mutta siitä ei tullut mitään. Jonkinmoinen kaveruus jäi, ja olemme olleet välillä paljonkin yhdessä. Joskus tuntuu, että hänessä on jotain outoa, jota en osaa selittää. Alkoholiongelma pahentaa tilannetta.

Olen yrittänyt ihan nätisti puhua terapiaan hakeutumisesta, mutta hän rinnastaa sen omiin haukkumisiinsa. Eli minä olen yhtä karkea häntä kohtaan kuin hän minua. Tai pahempi.

Tuntuu että mitta on nyt täynnä. Jos hän edes kerran pyytäisi anteeksi, mutta se on mahdotonta. Tietty epäaitous ristiriitatilanteissa ärsyttää myös. Hän osaa selvästi laskelmoida paremmin kuin alkuun tajusin.

Pelkään vain, että jos minua ei ole, niin ei häntä kukaan muukaan auta.

Vierailija
5/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt helvettiin tosta ystävyyssuhteesta. Ei ole sinun velvollisuutesi paapoa aikuista miestä.

Vierailija
6/6 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko ystävyys olisi ihan surkea, niin olisin toki häipynyt. Tosin olen nyt sellaisen itseinhon vallassa, etten ole varma mistään. Jos hänen elämänsä jotenkin paranisi niin tilanne voisi muuttua, ennen sentään oli paremmin. Olen nyt vain havahtunut siihen, että näin ei voi jatkua. Samalla aloin pohtia, sietääkö joku ehkä tuollaistakin. Antaa mennä ohi, ei välitä. Kun en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme