Naiset miksei miehetkin. Kumman ottaisit...
JOS et voisi saada omia lapsia. Luovutetut sukusolut vai adoptio.
Luovutetut sukusolut, joko naisen oma munasolu ja vieras siittiö tai luovutettu munasolu ja oma siittiö.
Kommentit (8)
En tiedä, mitä tarkoittaa luovutetut sukusolut, onks ne jonkun vieraan ihmisen ihan kokonaan? Et muokattaisiinko niihin jotain mun juttuja?
Jos ne ois kokonaan vieraat, haluisin ne joltain mun sukulaiselta.
Meinaatko että ekoilla tregfeillä iskisit tälllaisen asian tiskiin. Siiinä voisiii vähänn rieytaampikin sonni häkeltyäää.
En tiedä. Raskaus on itselleni ollut pakollinen paha, jonka olisin voinut jättää väliin. Sitten taas adoptio, yleensä sitä kautta ei saa vauvaa, vaan vanhemman traumatisoituneen lapsen. Jos olisi mahdollista saada vauva adoption kautta, se olisi ykkösvaihtoehtl.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä tarkoittaa luovutetut sukusolut, onks ne jonkun vieraan ihmisen ihan kokonaan? Et muokattaisiinko niihin jotain mun juttuja?
Luovutetut tarkoittaa ulkopuolisen ihmisen sukusoluja. Joko munasoluja tai siitiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että ekoilla tregfeillä iskisit tälllaisen asian tiskiin. Siiinä voisiii vähänn rieytaampikin sonni häkeltyäää.
Ettrttää juhlaoöytä olisi katettu näillä antimilla. Se oliisi see you to morgou maybe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutetut tarkoittaa ulkopuolisen ihmisen sukusoluja. Joko munasoluja tai siitiöitä.
Siellä oliisi moni jossakin kopissda vempannu menemäään ja siemennnestepurkkki ojennnetaan labraaan ja sieltä sittten tuotetaaan uusia virkailijoita.
En kumpaakaan. JOS olisin lapsirakas ja haluaisin omaa lasta mutta en saisi, antaisin olla.
Ei lapsi ole mikän ihmisoikeus. Elämä on luopumista ja uuden löytämistä.
luovutetut ehkäpä niin olisi edes puoliksi omani.