Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko "kamalampi" kuin omat teinisi?

70-luvun kasvatti
28.06.2018 |

Mä itse ainakin oon ollut kauhukakara omiin teineihin verraten. Kerron sen heille sit kun viimeinenkin on täysikäinen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole teinien vanhempia kuulolla?

Vierailija
2/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalampi kuin esikoiseni, mutta pikkuinen enkeli verrattuna meidän junioriin,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Meidän teini ei ole vielä dokannu eikä polta tupakkaa. Eikä ryynää muutenkaan kylillä.

Vierailija
4/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti olin, alkoholia maistelin jo 16- vuotiaana, karkasin kotoa (eikä ollut kännyköitä) 15-v. pariksi viikoksi... Mutta kyllä mä luulen että mun vanhemmatkin oli erilaisia siihen aikaan, ehkä hiukan "vähemmän huolissaan" kuin nykyään.

Vierailija
5/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi kauhukakara. Omat lapseni ovat olleet ihania itseeni verrattuna.

Toisaalta, vanhempani vähättelivät ja mollasivat minua jatkuvasti. Ihan koko ajan tunsin olevani luuseri ja epäonnistuja, en osannut heidän mielestään yhtään mitään. Tuotin vanhemmilleni jatkuvaa häpeää.

Omat lapseni ovat olleet keskitason yläpuolella koulussa, eivät kuitenkaan hikareita. Meillä on ihanat välit ja olemme jatkuvasti tekemisissä. Olen kannustanut ja kuunnellut ja yrittänyt ymmärtää. Olen tarjonnut neuvoja tuomitsematta. Se kantaa nyt hedelmää ja olen ylpeä siitä.

Vierailija
6/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt moni luulee liikoja. Ei ne nykyteinit kotona kaikkea kerro, niinkuin ei kerrottu mekään silloin joskus.

Vierailija
7/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin alkoholin käyttö on varmaan vähentynyt nuorison keskuudessa. Eikä noita tuolla kadulla näe sätkä suussa.

Eikä kaupungin keskustat ole viikonloppuisin täynnä alaikäisiä, niin kuin oli vielä 80-luvulla.

Vierailija
8/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt moni luulee liikoja. Ei ne nykyteinit kotona kaikkea kerro, niinkuin ei kerrottu mekään silloin joskus.

Kyllä ne kertoo, koska ilmapiiri avautumiselle on ihan eri kuin minun nuoruudessani. Kyllä tiedän tasan tarkkaan teinien elämän. Minun aikanani kukaan ei ollut edes kiinnostunut,

Vierailija
9/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin myös meillä. Omat lapset ovat kyllä ihan eri maata kuin olen itse ollut. Ja kyllä sen tietää jos käyvät koulussa ja harrastuksissa sekä toisinaan kavereiden kanssa leffassa ym.

Vierailija
10/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paljon kamalampi. Onnistuin tosin salaamaan hölmöilyni vanhemmilta hyvillä (tai "hyvillä) alibeilla. Omia teinejä ei tahdo saada pois koneilta edes käymään ulkona, vaikea uskoa että siinä ehtisi ryypätä, polttaa ja harrastaa seksiä.

Vierailija
11/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse join ja poltin jo 13-vuotiaana. Neitsyyskin meni, kun hain epätoivoisesti hyväksyntää. Huonot kotiolot.

Oma tyttö kohta 15. Ei ole vielä juonut eikä polta. Eikä kuljua missään myöhään vkl iltaisin. On iisi ja ihana murkku. Pahin juttu joku oven lujaa kiinni laittaminen, ei ees paisko. Ja joskus sanonut että voi paska, jos jotain ei ole saanut periksi. Olin varautunut oman kokemukseni kautta pahempaan.

Vierailija
12/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kyllä todellinen enkeli verrattuna omiin. Eivät sentään juo (ainakaan salaa) eivätkä polta, mutta muuten käytös on välillä aivan käsittämätöntä.

Vierailija
13/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ovat järkevämpiä dokaus, rööki ja seksi ei ole niin aikaisen kokeilun väärti kuin ennen. Sen sijaan ulkonäkökeskeisyys ja samassa muotissa toistensa kopioina kulkeminen on nykyteinien synti.

Vierailija
14/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta jos olisi, niin ei heidän olisi edes mahdollista olla kiltimpiä kuin minä olin. Kiroilinkin ensimmäisen kerran vasta kolmikymppisenä.

Vierailija
15/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paljon pahempi kuin teinini joka on jo 21v. Join viinaa jo 14 vuotiaana ja poltin tupakkaa. Nykyisin tosin olen lakimies isossa yrityksessä.

Vierailija
16/18 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin paljon pahempi kuin teinini joka on jo 21v. Join viinaa jo 14 vuotiaana ja poltin tupakkaa. Nykyisin tosin olen lakimies isossa yrityksessä.

Joo, ei tuo alkoholin ja tupakan käyttö nuorena poissulje sitä että elämässä pärjää. Meitäkin oli 5 tytön jengi ja kaikki on pärjänneet elämässä.

Vierailija
17/18 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/18 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kamalia teineja ja niiden kamalia vanhempia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi