Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 54-vuotiaalla postmenopaussi-ikäisellä voivat kuukautiset alkaa uudestaan?

Vierailija
28.06.2018 |

Ihanassa rauhassa sain elää kaksi vuotta ja nyt ovat sitten tulleet kahdet kuukautiset. Olin jo unohtanut minkälaista kärsimystä tämä kuukautisten kanssa kituminen on. Onneksi meillä pidetään vessan kaapissa vanhoja siteitä lähinnä kyläilijöitä varten.

Kävin gynellä ja hän otti joitain näytteitä mutta oli kirjoittanut epikriisiin että hieman tiputteluvuotoa edellisellä viikolla. Näytteiden tuloksista voin soittaa kahden viikon päästä gynelle ja aion mainita, ettei kummallakaan kertaa ole ollut kyse tiputtelusta.

Voivatko hormonit mennä tosiaankin jostain syystä sekaisin ja kuukautiset alkaa uudestaan minun ikäiselläni?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan et ole vielä postmenopaussivaiheessa, vaikka niin luulitkin.

Vierailija
2/4 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran voivat tulla pitkänkin tauon jälkeen ennen lopullista loppumista, se on normaalia. Itselläni on tullut myös kahdesti.

Jos alkaa vallan kerran kuussa tai useammin tulla, sitten kannattaa hakeutua tarkempiin tutkimuksiin.

Olen 55 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan et ole vielä postmenopaussivaiheessa, vaikka niin luulitkin.

Tk-lääkäri lähetti tutkimuksiin vuosi sitten ja sanoi, että olen postmenopaussi-ikäinen. Eli olen jo ohittanut vaihdevuosivaivatkin ja lähinnä kuivat limakalvot ovat riesana.

Vierailija
4/4 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppuivat menkat 56 vuotiaana. 2-3 vuotta vuotoa oli satunnaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän