Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoiskykyjä teillä on?

Vierailija
28.06.2018 |

Kiinnostaa! Osaatko esimerkiksi puhua sujuvasti yhdeksää eri kieltä, kykenetkö kenties kävelemään käsilläsi portaat ylös vai omaatko jonkin ihan todella kummallisen taidon?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä.

Vierailija
2/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noota, ja sen lisäksi näen paljon ihmisten kanssa samaa unta, pystyn aistimaan outoja kuttuja ku muu ei tunne eikä koe ja sillee, mulla on nii sanottu kuudes aisti, ja sen lisäksi, mulla on kaksoisolento. Josta en tiennyt ennenkuin tapahtui pari vuotta sitten yksi juttu ku olin 9 tai 10. Nyt siis oon 13 ja tyttö siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän puoleeni kakkiaisia.

Vierailija
4/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kertotaulun 50:een saakka. Siis 27 x 36 tulee yhtä sujuvasti kuin taviksilta 6 x 7. Tavoitteena tietenkin venyttää taito sataseen saakka. Miksi? No ihan vain aivojumpan takia.

Vierailija
5/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tuhlata kaikki rahani ennen seuraavia kolautuksia.

Vierailija
6/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ryypätä ilman kunnon krapulaa.

Vierailija
7/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn nukkumaan lähes loputtomasti. Herään kyllä välissä, mutta saan itseni rauhoitettua takaisin uneen. Mitta ei tule täyteen, ennenkuin on syytä herätä. Helposti 14 tuntia.

Muistan myös uneni hyvin. Parhaiten ne, jotka ovat aamun viimeisiä.

Vierailija
8/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja kykyjä teillä! :D :D Toi kertotaulujuttu on oikeasti cool. Mä olen molempikätinen, eli pystyn kirjoittamaan sekä oikealla että vasemmalla kädellä.

Vierailija
9/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole erikoiskykyjä, mutta puolisoni osaa näemmä lukea ajatuksiani. Tietää aina paremmin kun minä itse, mitä sanomisillani milloinkin oikeasti tarkoitan.

Vierailija
10/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan naisen kuin naisen katoamaan.

Baarissa, baaritiskillä lauma naisia ja ei tarvitse kuin mennä lähelle kaikki katoavat.

Lounasruokalassakin pöydällinen naisia johon menen syömään ja vaikka jättäisin tyhjän paikan väliin katoavat naiset pöydästä.

Nämä ihan kokeiltuja juttuja.

Olen ihan normaali mies en edes haise paskalle.

En tiedä mitä tapahtuisi jos horolta yrittäisi ostaa pildeä??

Vierailija
11/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minä saan naisen kuin naisen katoamaan.

Baarissa, baaritiskillä lauma naisia ja ei tarvitse kuin mennä lähelle kaikki katoavat.

Lounasruokalassakin pöydällinen naisia johon menen syömään ja vaikka jättäisin tyhjän paikan väliin katoavat naiset pöydästä.

Nämä ihan kokeiltuja juttuja.

Olen ihan normaali mies en edes haise paskalle.

En tiedä mitä tapahtuisi jos horolta yrittäisi ostaa pildeä??

Nainen ja rahasi katoaisivat...?!

Vierailija
12/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miranda kirjoitti:

Olen noota, ja sen lisäksi näen paljon ihmisten kanssa samaa unta, pystyn aistimaan outoja kuttuja ku muu ei tunne eikä koe ja sillee, mulla on nii sanottu kuudes aisti, ja sen lisäksi, mulla on kaksoisolento. Josta en tiennyt ennenkuin tapahtui pari vuotta sitten yksi juttu ku olin 9 tai 10. Nyt siis oon 13 ja tyttö siis.

Aistitko ollenkaan outoja kilejä tai pukkeja? Kuulostaa jännältä.!

Vierailija
13/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole erikoiskykyjä, mutta puolisoni osaa näemmä lukea ajatuksiani. Tietää aina paremmin kun minä itse, mitä sanomisillani milloinkin oikeasti tarkoitan.

Ai sullakin tämmönen ihmemies!

Vierailija
14/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan raapia takamustani ja röyhtäistä äänekkäästi samaan aikaan!

T: Sinkku-Mies

Vierailija
15/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska vitsi.

Minä oikeasti "luen", vaistoan - tai mikä sana sitä nyt parhaiten kuvaisikaan - muiden ajatuksia. Ei ole kivaa enkä haluaisi. En aina ja kaikkea, mutta varsinkin vähän kielteisiä juttuja, ei siis välttämättä (onneksi) liity minuun, mutta on kiusallista.

Vierailija
16/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko erityiskyky, mutta absoluuttinen sävelkorva.

Vierailija
17/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen tyttäreni kanssa samaa unta yhtaikaa. Näen naamasta, onko rikas vai köyhä, en vaatteista. Näen mitä ihmiset ajattelevat. Tiedän etukäteen, jos joku tuttu kuolee. Ei puhuta miehen kanssa juuri mitään. Näen hänen ajatuksensa.

Vierailija
18/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miranda kirjoitti:

Aistitko ollenkaan outoja kilejä tai pukkeja? Kuulostaa jännältä.!

Kaupunkilaiset ei tajuu😁

Vierailija
19/19 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan ryypätä ilman kunnon krapulaa.

Pöh. Eihän tähän tarvita kuin se että ryystää tarpeeksi vettä myös ja pitää jonkun tolkun alkkohoolin määrässä. Ei lasketa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä