Olenko tankki?
Ostin alennuksesta kokoa 44 olevan takin, joka meni juuri ja juuri kiinni rintojen kohdalta. Vyötäröä olisi voinut vielä kiristää kapeimmasta nappivaihtoehdosta. Housut ovat kokoa 44 mutta hameista voi mennä koko 42 päälle.
Olen luustoltani leveäharteinen ja rinnanympärykseni on suuri luuston eikä A-kupin rintojen vuoksi. Rintaliivien löytyminen on yhtä tuskaa. Pienten rintojen vuoksi vyötäröni näyttää yhdeltä pötkylältä kun sen yhdistää kapeaan lantioon. Pitäisi varmasti laihduttaa mutta kuinka paljon? Masentavinta on se, etten ole edes hoikkana näyttänyt sirolta koska tarvin silloinkin leveiden hartioiden vuoksi puseron kokoa 40 kun taas alaosat olivat kokoa 36-38.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ei koko 44 oo läheskään mikään tankki. Sit sä oot tankki kun naisten koot loppuu kesken ja joudut käyttämään miesten vaatteita.
Kuitenkin tunnen olevani roteva koska hartian ovat paljon leveämmät kuin monella miehellä. Sen huomaa ihan silmämääräisesti kun takit ovat naulakossa.
En ymmärrä niitä naisia, jotka surevat takapuolensa tai reisiensä rasvaa koska heillä on siro yläosa, joka saa näyttämään naiselliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koko 44 oo läheskään mikään tankki. Sit sä oot tankki kun naisten koot loppuu kesken ja joudut käyttämään miesten vaatteita.
Kuitenkin tunnen olevani roteva koska hartian ovat paljon leveämmät kuin monella miehellä. Sen huomaa ihan silmämääräisesti kun takit ovat naulakossa.
En ymmärrä niitä naisia, jotka surevat takapuolensa tai reisiensä rasvaa koska heillä on siro yläosa, joka saa näyttämään naiselliselta.
No minulla on reitevä, persevä ja paksu alaosa, ja iso ja leveä yläosa hartioiden ja rintakehän kohdalta. Selkeä vyötärö minulla kyllä on. Tosin olen ylipainoinen, joten se ei auta asiaa yhtään. Yritänkin pudottaa painoa normilukemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, tuosta sun vartalon kuvailusta tuli mieleen naispuoliset painonnostajat ja kuulantyöntäjät, joskin toki voi olla että ymmärsin kuvailusi ihan väärin. Mutta ei se sun vartalo nyt mikään maailmanloppu ole. Tärkeintä kai kuitenkin että vartalo on terve ja toimiva. Kaikkia kadulla kulkijoita ei tarvitse miellyttää ja tärkeimpiä miehiä voi miellyttää muutoinkin kuin vain piukoilla muodoilla. Moni iso nainen näyttää siltä että ne on löytänyt tosi kivan itselleen sopivan tyylin... vissiin ne vaan on joutunut etsimään sitä tyyliä enemmän ja luovemmin kuin piukat naiset. Tai eihän piukoilla naisilla usein edes mitään kunnon tyyliä ole - laittavat mitä vain paljastavaa päälle.
Jotta nainen kelpaa mulle ulkonäkönsä puolesta, mulla on vain kaksi toivetta: kasvojen tulisi olla edes hieman nätit (koska niitä minä enimmäkseen katson) ja vartalo ei saisi olla jättimäinen (luuni murskaantuisivat jättinaisen 200kg painon alla). Sä et oo läheskään liian iso. Jos sun kasvot ei oo pahat niin sä kyllä kelpaisit mulle oikein hyvin.
Terveisin, 30v mies, ihan hyvännäköinen, hieman pienikokoinen.
No voithan sä vyötäröön ja rintoihin ym vaikuttaa kuntoilulla ja laihduttamalla ja vaatteilla. Vaatteilla voi huijata vaikka kuinka paljon. Leveisiin harteisiin sä et voi vaikuttaa. Mutta ehkei ne hartiat yhtikäs mitään haittaa. Miehet tapaa tuijotella ihan muita muotoja. Hartiat on maailman pienin ongelma naisen vartalossa vaikka ne olis maailman suurimmat hartiat.