Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole todellista enää

Vierailija
28.06.2018 |

En voi enää käsittää tätä tyh myyden määrää tällä palstalla. Sama ilkeyden ja piittaamattomuuden suhteen. Täällä on täysin ihmisyydestä ja elämästä vieraantunutta porukkaa. Jotain ty periä pikku-ho roja jotka ivaa ja huutaa kuorossa kun joku on hätää kärsimässä. Huh mitä pohjasakkaa, onnea id arit...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valopäät, tulkaa nyt pätemään vai menikö pupu pöksyyn?

Vierailija
2/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa turhak keelle vai vautua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin alanuolettaja kulti? Kerro rohkeesti vaan. Paitsi että eihän sulla ole mitään sanottavaa saati rohkeutta. Haukkua kyllä osaatte ap inat mutta kun pitäs sitten vastata, on pa skat heti housussa. Jatkossa kannattaa varmaan pitää pienempää ääntä sitten.

Vierailija
4/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on jotain järkevää tekemistä ovat tuolla jossain ulkomaailmassa. Täällä ollaan vain me tylsistyneet ihmisvihaajat. Totuus on tuolla ulkona.

Vierailija
5/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa. Kuule mä veikkaan että sä olet tuhat kertaa turhempi ja huonompi kuin minä, voin vannoa sen. Mä en sentään alennu teidän tasolle. En ikinä ilkkuisi ketään, joka kärsii, en ikinä! Sietäisitte saada kaikki kunnon selkäsaunan.

Vierailija
6/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Täysin samaa.

Vierailija
7/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa. Kuule mä veikkaan että sä olet tuhat kertaa turhempi ja huonompi kuin minä, voin vannoa sen. Mä en sentään alennu teidän tasolle. En ikinä ilkkuisi ketään, joka kärsii, en ikinä! Sietäisitte saada kaikki kunnon selkäsaunan.

Jaxuhalit sietäisit saada

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä