Ei ole todellista enää
En voi enää käsittää tätä tyh myyden määrää tällä palstalla. Sama ilkeyden ja piittaamattomuuden suhteen. Täällä on täysin ihmisyydestä ja elämästä vieraantunutta porukkaa. Jotain ty periä pikku-ho roja jotka ivaa ja huutaa kuorossa kun joku on hätää kärsimässä. Huh mitä pohjasakkaa, onnea id arit...
Kommentit (7)
Niin alanuolettaja kulti? Kerro rohkeesti vaan. Paitsi että eihän sulla ole mitään sanottavaa saati rohkeutta. Haukkua kyllä osaatte ap inat mutta kun pitäs sitten vastata, on pa skat heti housussa. Jatkossa kannattaa varmaan pitää pienempää ääntä sitten.
Ne joilla on jotain järkevää tekemistä ovat tuolla jossain ulkomaailmassa. Täällä ollaan vain me tylsistyneet ihmisvihaajat. Totuus on tuolla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa turhak keelle vai vautua
Hahaa. Kuule mä veikkaan että sä olet tuhat kertaa turhempi ja huonompi kuin minä, voin vannoa sen. Mä en sentään alennu teidän tasolle. En ikinä ilkkuisi ketään, joka kärsii, en ikinä! Sietäisitte saada kaikki kunnon selkäsaunan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa turhak keelle vai vautua
Hahaa. Kuule mä veikkaan että sä olet tuhat kertaa turhempi ja huonompi kuin minä, voin vannoa sen. Mä en sentään alennu teidän tasolle. En ikinä ilkkuisi ketään, joka kärsii, en ikinä! Sietäisitte saada kaikki kunnon selkäsaunan.
Jaxuhalit sietäisit saada
No valopäät, tulkaa nyt pätemään vai menikö pupu pöksyyn?