Jäi jäätelöt tänään ostamatta - myyjät näpyttelivät puhelimia!
Näin siis suuren kaupungin keskustassa joka kioskissa, johon ei sillä hetkellä ollut jonoa. Ei mitään tietoa asiakaspalveluhenkisyydestä. Harmittaa, kun tietää, että noihinkin paikkoihin on varmasti ollut enemmän hakijoita kuin paikkoja, ja fiksummat hakijat jääneet sivuun noiden puhelinriippuvaisten tieltä.
Ällöttää ajatuskin, että sitä vessassa ja bussissa näplättyä puhelinta sormeillaan ruoan tekemisen välissä.
Kommentit (10)
Mitä heidän olisi mielestäsi pitänyt tehdä? Seistä asennossa katse tiukasti yläviistoon asiakkaida odotellessa? Järjestää upeita myyntipuheita? Mitä itse tekisit, jos olisit kioskissa myyjänä ja asiakkaita ei näy eikä kuulu? Veikkaisin, että roikkuisit av-palstalla.
Välillä on pakko ilmoittaa työnantajalle jostain tärkeästä asiasta (ja joskus asiakas esim. pyytää hänen numeroaan eli asiakkaankin pyynnöstä voi joutua puhelinta käyttämään), mutta varmasti löytyy noita turhaan näpräilijöitä. Tietenkin pesen tuollaisten tilanteiden jälkeen huolellisesti kädet ja käsidesi on ahkerasti käytössä, enkä muutenkaan koske vohveleihin ikinä paljain käsin vaan paperia käyttäen.
Ja tottahan tuo tietysti on, että noihinkin paikkoihin riittää paljon hakijoita ja kännykkäriippuvaisia löytyy maailmasta runsaasti.
Terkuin "Jäätelötäti"
Vierailija kirjoitti:
Näin siis suuren kaupungin keskustassa joka kioskissa, johon ei sillä hetkellä ollut jonoa. Ei mitään tietoa asiakaspalveluhenkisyydestä. Harmittaa, kun tietää, että noihinkin paikkoihin on varmasti ollut enemmän hakijoita kuin paikkoja, ja fiksummat hakijat jääneet sivuun noiden puhelinriippuvaisten tieltä.
Ällöttää ajatuskin, että sitä vessassa ja bussissa näplättyä puhelinta sormeillaan ruoan tekemisen välissä.
Ajattele niin että siinä on helppo uhrii tulevaisuuuden firmallesi aivopestävkksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niin että siinä on helppo uhrii tulevaisuuuden firmallesi aivopestävkksi
Kuun biisi bänggäää niin it s time to.........!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä heidän olisi mielestäsi pitänyt tehdä? Seistä asennossa katse tiukasti yläviistoon asiakkaida odotellessa? Järjestää upeita myyntipuheita? Mitä itse tekisit, jos olisit kioskissa myyjänä ja asiakkaita ei näy eikä kuulu? Veikkaisin, että roikkuisit av-palstalla.
Hymyillä potentiaalisille asiakkaille ja olla lähestyttävissä. Olen itsekin asiakaspalvelualalla, istunut mm. hiljaisen kaupan kassalla 6 h vuoroja joiden aikana käy 1-2 asiakasta tunnissa ja jolloin vanhemmat työntekijät jätttivät siihen päivystämään (= ei saa poistua muuten kuin tauoille kun muut hyllyttävät), mutta ei puhettakaan mistään puhelimen käytöstä. Se on sitä työtä, josta maksetaan, olla palveluvalmis asiakkaan tullessa.
- AP
Mulla oli teininä oma matkatelkkari siellä kioskissa, että sai katsella olympialaisia ja muuta kivaa. Ei kukaan valittanut koskaan, mutta moni kyllä halusi tietää jonkun lajin tilanteen tms. Nykyäänhän tuollainen ei varmaan tulisi kuuloonkaan vaan jäätelönmyyntikin on niin helvetin vakava ja tärkeä juttu, että pitäisi asennossa seistä odottamassa asiakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyillä potentiaalisille asiakkaille ja olla lähestyttävissä. Olen itsekin asiakaspalvelualalla, istunut mm. hiljaisen kaupan kassalla 6 h vuoroja joiden aikana käy 1-2 asiakasta tunnissa ja jolloin vanhemmat työntekijät jätttivät siihen päivystämään (= ei saa poistua muuten kuin tauoille kun muut hyllyttävät), mutta ei puhettakaan mistään puhelimen käytöstä. Se on sitä työtä, josta maksetaan, olla palveluvalmis asiakkaan tullessa.
- AP
Jooo mutta suun palkkkahan on ihan petseestä. Sonuuun tuleee perustaaa yritys joka saaa kilpailiasi itsemrrhan partaaalle.
Voi voi mikä murhe. Mä oon tällä hetkellä Ranskassa suht pienellä paikkakunnalla, ja en saa juurikaan missään minkäänlaista palvelua kun en puhu ranskaa... Katsovat kuin halpaa makkaraa ja nakkelevat niskojaan. Voi, on jo ikävä Suomeen ja suomalaisten asiakaspalvelijoiden luokse. Vaikka näpyttelisivät sitä puhelinta!
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla kateellinen jäätelömyyjien töistä. Ei niille kuitenkaan makseta palkkoja kuten kuuluu.
Ehkä nekin tuli tänne avautuu ku ei ollut asiakkaita?