Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai satiaiset uimahallin saunan lauteilta!

Vierailija
28.06.2018 |

Voisi kaupunki vähän paremmin huolehtia uimahalliensa siisteydestä. Ihmettelin viikko sitten kun alapäätä kutittaa niin vimmatusti. Menin työpaikkalääkärille, joka totesi, että minulla on satiaiset.

Kysyin mieheltä, kun en ole itse uimahalleissa ollut enkä seksuaalisessa kanssakäymisessä muitten kanssa, että mikä on kun on satiaiset. Mies kertoi olleensa muutamaa viikkoa aiemmin uimahallissa meidän esikoisen kanssa ja kyllähän minä muistankin sen tapauksen, oli harjoiteltu kellukkeiden kanssa sammakkouinnin potkuja oikein.

Aion kirjoittaa uimahallin johtajalle meilin, jossa vaadin ainakin satiaissamppoosta korvauksia!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ne tarttuu mieheltä miehellekkin. Naista tuskin pystyy mitenkään salakuljettamaan miestenpuolen lauteille satiaisia jakamaan. Toivottavasti mukulanne on ollut sillä aikaa sentään suihkussa kun isäpappa on tämän tartunnan hankkinut!

Kyllä minä ainakin sain satiaiset yhdeltä naisen kanssa naimisissa olevalta mieheltä.

Epäilen että sen vaimo oli pettänyt sitä.

T: Homo

Vierailija
22/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas kävi niin että juuri kun tulin uimahallista kuulin että joku oli kakannut salaa altaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sai entinen isäntäkin tippurin, kun kalareissulla kaatui, housut kastui ja lainasi kalakaverin housuja. Emäntä vain ihmettelim että miksi piti lainata alushousujakin.

Vierailija
24/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kaulaani huulipuntarahran kaupan kassajonossa.

Olin asettamassa kassahihnalle tavaroita ja lööppejö lukeva rouva törmäsi minuun.

Myöhemmin kotimatkalla vihainen naakka kävi kimppuuni ja teki naarmuja molemmille puolille selkääni.

Vierailija
25/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole satiaisia. Ne raukat kuolee pallihien lemuun 👍

Vierailija
26/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, uimahallit ovat kyllä yksiä tautipesäkkeitä! Ainakin kasarin lopusta lähtien (mun muistaakseni) kaikki mahdolliset ja mahdottomat sukupuoliteitse tarttuvat taudit aina HIV:in asti ovat olleet lähtöisin Suomen uimahallien saunojen lauteilta! Erikoista tässä on tietysti se, että uimahallien lauteet tartuttavat tauteja lähinnä varattuihin miehiin, mutta ei anneta pikkujuttujen häiritä mielenrauhaamme...

Kyllä nyt jo vihdoin pitäisi saada nää meidän julkisten tilojen saunojen lauteet kuntoon! Ihmeellistä ettei kolmessa vuosikymmenessä ole mitään tapahtunut! 😂😂

Vierailija
27/40 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole satiaisia. Ne raukat kuolee pallihien lemuun 👍

Luonnon oma biodynaaminen torjunta-aine. Sen takia vehkeita ei passaa pestä niin usein. Pysyy riittävästi suojakerrointa kesäyön seikkailun vaaroihin. Semmoinen kitkerä jahtimakkara on immuuni öttiäisille.

Vierailija
28/40 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow

Vierailija
29/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hahhah. Uskoo ken tahtoo. Miehes on käyny maksullisissa ja sillä sipuli.

Satiaiset voi tarttua vaikkapa pyyhkeestä. Mietippä sitä seur. kerran kun hotellissa nappaat sen ihanan pehmeän ja pörheän, lämmitetyn pyyhkeen siitä hyllyltä. Ah ihanaa!

No just joo! Se pyyhe on pesty 60 -asteessa ja käynyt kuumassa kuivurissa. Siinä ei ole mitään elävää enää. 

Vierailija
30/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras provo.

Vierailija
31/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia. Sellaista sattuu.

Joo niin sattuu. Ihan kaikille voi sattua joskus.

Vierailija
33/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks pakko huutaa!

Vierailija
34/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex vaimokin sai aftoja suuhunsa ihan itsestään, no jonkin ajan kuluttua paljastui että imi töissä pomon kusista munaa iltakahvitauolla, varmaan aika mytinyttä lerppistä

Vierailija
35/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satiaisia ei ole enää kuin jossain kehitysmaissa. Alkaa olla sukupuuton partaalla kun posliinipimperot yleistyy.

Du märkte tydligen inte att texten var på finska? 

Vierailija
36/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerran kusinn uimahallissa saunan kiukaalle, siinä oli ihmettelemistä ihmisillä kun koko halli alkoi kärytä ihan tajuttomalle löyhkälle. Tässä vaiheessa kun hälinä alkoi, olin jo yläkerrassa vaihtamassa vaatteita. 

Vierailija
37/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Hotelli Ilveksen vessasta voi saada klamydian. Mies sai sen pari vuotta sitten kun oli horjahtanut pisuaaria vasten!

Vierailija
38/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain satiaisia armeijassa alushousujen vaihdossa. Pari suihkausta hyönteismyrkkyä jalkoväliin ja se oli siinä.

Vierailija
39/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun akka tuli raskaaksi ku kävi naisten saunan lauteilla, maksan nyt sit elareita siitä. :(

Vierailija
40/40 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pipeli psui Igorin pippelin kanssa vahingossa yhteen Moskovan assan vessassa ja sain tippurin. Joku tuli huutelemaan ja käännyttiin vahingossa vastakkain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi