Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan menkat voivat olla myöhässä ilman, että pitää huolestua?

Vierailija
28.06.2018 |

Itselläni nyt päivän myöhässä, ja minulla on aina ollut kuukautiskierto todella säännöllinen, muistaisin että vain kerran olisivat tulleet myöhässä ja silloinkin vain myöhästyivät päivän. Olen ajatellut, että odotan tämän päivän, huomisen ja ylihuomisen, ja jos eivät silloinkaan ala niin pitää ostaa raskaustesti. Onko hyvä idea vai pitäisikö ostaa jo aikaisemmin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet raskaana. Onneksi olkoon.

Vierailija
2/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestua mistä? Jos toivoo raskautta, niin ei kai tuossa mitään huolestumista ole. Ostat testin, kun käyt kaupassa ja teet sen sitten kun teet. Ja parin päivän päästä uudelleen, jos jänskättää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestua mistä? Jos toivoo raskautta, niin ei kai tuossa mitään huolestumista ole. Ostat testin, kun käyt kaupassa ja teet sen sitten kun teet. Ja parin päivän päästä uudelleen, jos jänskättää. 

En toivo, mutta pitäisin kyllä lapsen jos olen raskaana. Mutta olisi pieni shokki.

Ap

Vierailija
4/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet raskaana. Onneksi olkoon.

Ei välttämättä.

Vierailija
5/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut epäsäännölliset menkat ja pitkä kierto, ja joskus jäänyt jopa yhdet välistä.

Vierailija
6/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla todella koskaan ole heittänyt edes päivän? Aika harvinaista varmaan. Lääketieteellisessä mielessä sitä ei edes pidetä epäsäännöllisenä kiertona, jos kierron pituus vaihtelee muutaman päivän sisällä, tyyliin 3-5.

Vierailija
7/7 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkat on myöhässä (ilman raskautta), niin itseasiassa se on ovulaatio joka on viivästynyt, joka taas voi johtua esim. fyysisestä tai henkisestä stressistä, sairastelusta tms. siinä kierron puolivälin maissa. Ihan tavallista tosiaan muutaman päivän sisällä menkkojen "myöhästyä", kerta se on ensimmäinenkin.