Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tontti/rasitteet?

Naapuri
28.06.2018 |

Olen ajatellut aidata meidän tontin millilleen, ei ole mitään rasitteita, mutta kahteen naapuritaloon menevät tiet ovat osittain meidän tontilla ja teiden alle jäävä osa vähennetään meidän rakennusoikeudesta.
Kulkekoot naapurit sen jälkeen mistä haluavat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/5 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rasitteita mutta kuitenkin teiden alle jäävä alue vähennetään teidän rakennusoikeudesta? Ettei kuitenkin olisi tierasite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kirjoitti:

Olen ajatellut aidata meidän tontin millilleen, ei ole mitään rasitteita, mutta kahteen naapuritaloon menevät tiet ovat osittain meidän tontilla ja teiden alle jäävä osa vähennetään meidän rakennusoikeudesta.

Hienoa että ajattelet naapureitasi, jos ennen heidän oli pakko käyttää tietä, nyt he voivat halutessaan kulkea vaikka olohuoneesi läpi.

Vierailija
4/5 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae pois ne mahdolliset tierasitteet etenkin jos naapureilla on mihin tehdä omat polkunsa.

Vierailija
5/5 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kirjoitti:

Selvitä nyt hyvä ihminen itsellesi mitä se rasite tarkoittaa, selvästikään et sitä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi