Helvetin hellekesä
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nautin 😍
Mikä helteessä rasittaa? Huono kunto, paino, vaihdevuodet, asunnon kuumuus tai jokin muu.
Näihin kaikkiin voit itse vaikuttaa.
Vaatii voimia pusertaa elämäntapamuutos ja alkaa elää toisin.
Mahdollisuutena se tulee ottaa.Tsemppiä ja iloa kesään :)
Vastakysymys, mikä siinä pakkasessa rasittaa!! Olet unohtanut, että lämmönsietokyky on hyvin yksilöllistä samoin kuin kylmänsietokyky!
Ihanaa tää on! Muuta kellariin valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nautin 😍
Mikä helteessä rasittaa? Huono kunto, paino, vaihdevuodet, asunnon kuumuus tai jokin muu.
Ei siihen muita muutoksia tarvita kuin ilmalämpöpumppu ja jonkunmoinen uima-allas pihaan.
Vierailija kirjoitti:
Luontoa käy sääliksi kun on niin kuivaa.
Niin, ja entäs menetetyt sadot!
Ihanaa että kerrankin on lämmintä! Onneksi näin kesäkuussakin on ollut muutama päivä hilkun yli 20 astetta. Kun on auringossa on ihan kivan lämmintä. Tänään 24 täällä pk-rannikolla.
Nyt kun säät muuttuu lähdemme maailman toiselle puolen lämmittelemään 3 vkoksi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nautin 😍
Vastakysymys, mikä siinä pakkasessa rasittaa!! Olet unohtanut, että lämmönsietokyky on hyvin yksilöllistä samoin kuin kylmänsietokyky!
Koittakaa nyt helteenvihaajat tajuta että teillä on ok keli n 11 kuukautta,, meillä 1. Vähän eroa.
Eikä siihen kylmään koskaan totu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nautin 😍
Ei siihen muita muutoksia tarvita kuin ilmalämpöpumppu ja jonkunmoinen uima-allas pihaan.
Ja rahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nautin
Se että hikoilen hyvin helposti naamasta, päänahasta, niskasta ja selästä. Lisäksi kuumuudesta tulee yleisesti epämiellyttävä olo. En ole lihava enkä huonokuntoinen, mitä siis pitäisi tehdä?
Ravinto vaikuttaa yllättävän paljon. Onko ruokavaliossasi paljon eläinkunnantuotteita, sokeria, valkoisia jauhoja, liian vähän kasviksia, huonoja, ei luonnollisia rasvoja, vitamiiniköyhää ravintoa...
Helteillä kannattaa suosia luonnonkuituisia vaatteita. Paljon miellyttävämpi fiilis :)
Samoin patjat, peitot, tyyny ja vuodevaatteet. Ero keinokuituisiin on iso. Keinokuituisia myydään yleensä isosti ja edullisemmin.
Näillä alkua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi jo talvi.
Pöh, nyt on kesän aika ja antaa olla aikansa. Talvi tulee myös vuorollaan.
Komppaan tätä, Mä en kans ymmärrä, kun haluttais vuodenajatkin muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nautin 😍
Pakkasessa ei rasita mikään. On vaatteita ja sisällä lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nautin 😍
Olen normaalipainossa ja reenaan paljon. Helle ahdistaa, tekee tukalan olon ja yli 23 asteessa en pysty urheilemaan. Asuntoon ei saa asentaa jäähdytyslaitetta ja kuumassa en saa nukuttua kuin todella huonosti. Olen kuin zombi pitkään jatkuvissa helteissä kun en saa nukuttua. 15-20 astetta pilvisenä päivänä on paras kesäsää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, nautin
Se että hikoilen hyvin helposti naamasta, päänahasta, niskasta ja selästä. Lisäksi kuumuudesta tulee yleisesti epämiellyttävä olo. En ole lihava enkä huonokuntoinen, mitä siis pitäisi tehdä?
Ravinto vaikuttaa yllättävän paljon. Onko ruokavaliossasi paljon eläinkunnantuotteita, sokeria, valkoisia jauhoja, liian vähän kasviksia, huonoja, ei luonnollisia rasvoja, vitamiiniköyhää ravintoa...
Helteillä kannattaa suosia luonnonkuituisia vaatteita. Paljon miellyttävämpi fiilis :)
Samoin patjat, peitot, tyyny ja vuodevaatteet. Ero keinokuituisiin on iso. Keinokuituisia myydään yleensä isosti ja edullisemmin.
Näillä alkua :)
Olen kasvissyöjä, syön paljon kasviksia, luonnollisia rasvoja, ihan terveellista ja ravinteikasta ruokaa, en ssyö paljoa sokeria. Käytän luonnonkuituisia vaatteita.
Vanhuksille helle on terveydelle vaarallista. Ei se siis voi hyväksi olla nuorillekaan. Keho puskee ulos elektrolyyttejä hien kautta, hiki haisee, tulee auringonpistoksia ja iho palaa. Todella ihanaa.