Kasvojen pinnallinen ruusu vai ihottuma?
Mikä on. Aina kuumottaa ja punottaa ja menee turpeeks, sit taas menee ohi.
Meenkö huomenna tk-päivystykseen vai tilaanko ajan.
Kommentit (9)
Ruusu ei mene nuin vain ohi. Minulla ollut ruusu kaksi vuotta ja siis ei mene koskaan pois. "Vähenee" muttei poistu
Vierailija kirjoitti:
Ruusu ei mene nuin vain ohi. Minulla ollut ruusu kaksi vuotta ja siis ei mene koskaan pois. "Vähenee" muttei poistu
Minullakin taitaa olla. Pitääpi mennä lääkäriin. Aiheuttaakohan pahoja vaurioita, kun tässä on? Kasvot ei siis hetkeäkään tunnu normaalilta, kokoajan kipua kuumotusta ja siis ihan silminnähden huomattavia eroja,päiväkohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin taitaa olla. Pitääpi mennä lääkäriin. Aiheuttaakohan pahoja vaurioita, kun tässä on? Kasvot ei siis hetkeäkään tunnu normaalilta, kokoajan kipua kuumotusta ja siis ihan silminnähden huomattavia eroja,päiväkohtaisia.
Mutta lääkärit vaan valittavat, ei sinulla mtn ole.
Ruusu vaatii antibioottikuurin eikä mene ihan noin vaan välillä pois. Joskus se uusiutuu monta kertaa ja aina tarvitaan antibiootit. Estolääkitys sitten, jos kovin usein tulee. Ruusu on kivulias bakteerin aiheuttama sairaus, jossa on yleensä voimakkaat yleisoireetkin.
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa jos on ollut ruusu kaksi vuotta! Kai sinua hoidetaan jatkuvalla antibiootilla?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla ruusufinni?
Se voi todellakin oireilla noin, mutta ruusu ei .
Up