Olenko täysi hirviö? Pakko tunnustaa
Että muutama vuosi sitten humalssa tanssilattialla täydessä tungoksessa mulla alkoi ottaa eteen seistessäni jonkun naisen takana. Sit vähän niinkun tahallaan annoin sen pullotuksen painautua sen takapuolta vasten. Nainen kääntyi ympäri ja näytti keskisormea.
Nyt jälkeenpäin on muistunut mieleen toi tilanne ja ahdistaa ja hävettää suunnattomasti, tuntuu että olen tai olin joku limainen *ervo. Mutta pakko oikeasti jatkaa elämää hyvillä mielin ja kunnollisena ihmisenä, eikai toi nyt koko maailmaa voi kaataa?
Koska kuitenkin jotkut naiset tykkää tosta ja lähtee pyörittelemään mukaan siihen.
Mut oli _pakko_ saada kerrottua tää kännisekoilu.
Kommentit (7)
entäpä se että ravintolan vessassa ollessani istuin paskalla ja tein sukellusvenettä eli paskaa venytetään koko pötkönä niin pitkälle että pää ottaa siis vedenpintaan kiinni toisen pään ollessa vielä perseessä kiinni
sitten heilautetaan päättäväisesti persettä niin että se pötkä jämähtää koko pituudeltaan kiinni pöntönlaitaan ja ikäänkuin jäätyy siihen asentoon
sitten nopeesti perseen pyyhkiminen, paperit talteen ei pönttöön ja nopea poistuminen vetämättä vessaa.
Vierailija kirjoitti:
On tuo rumasti tehty, mutta sattuu sitä naisillekin. '
Olen kerran kännissä myös baarijonossa hirveässä tungoksessa painanut peräni itseäni reilusti nuoremman komistuksen pers*eeseen kiinni. Ja olen keski-ikäinen pulska nainen itse, joten kaipa olen niitä naispuolisia ahdistelij*oita, joista myös puhutaan.
Niinpä olet - mun poikani kaverit ovat muutaman kerran puhuneet näistä keski-ikäisistä pervomummoista (näin teitä nimitellään) ja he ovat todella ahdistavia ja kamalia. Voi olla, että kokemus on pojista vielä ahdistavampi ja ikävämpi, koska tavallaan tytöt osaavat odottaa, että heitä ahdistellaan ja tyttöjen on helpompi puhua asiasta kuin poikien. Tyttäreni, joka on yksillä festareilla juuri nyt töissä, on laittanut jo muutaman tekstarin ällöistä ahdistelijoista. En usko, että poikani edes kertoo kaikista kokemuksistaan, mutta on pari kertaa maininnut, että kokemusta inhottavista mummoista on. Ne nimitykset, mitä meistä keski-ikäisistä naisista käytetään, ovat aika värikkäitä ja vähemmän imartelevia. Se, että jotkut tykkää, ei tarkoita sitä, että kannattaa kaikkiin kokeilla - vähän pelisilmää peliin ja mielellään vaikka sen toisen avausta silmäpelillä.
Ällötys. Vain jos olet varma, että nainen haluaa. Suhteessa hyvä, muuten yök.
On tuo rumasti tehty, mutta sattuu sitä naisillekin. '
Olen kerran kännissä myös baarijonossa hirveässä tungoksessa painanut peräni itseäni reilusti nuoremman komistuksen pers*eeseen kiinni. Ja olen keski-ikäinen pulska nainen itse, joten kaipa olen niitä naispuolisia ahdistelij*oita, joista myös puhutaan.