Lue keskustelun säännöt.
PANTHER JUNIOR - active plus
27.04.2006 |
Kaipailen vielä näistäkin kolmipyöräisistä kokemuksia. On tää valitseminen niin vaikeeta!
Kommentit (2)
Käyttökokemukset ovat vain hyviä. Yhdeksän kuukautta lykitty, eikä mitään ongelmia. Kuusiasentoinen selkänoja on tukeva ja siinä lapsi ei " valu" niinkuin monissa muissa rattaissa. Kääntyvä etupyörä on aivan ehdoton erityisesti kaupoissa ym. Minä taas pidän kasausmekanismia jopa helpompana kuin matkiksissa ja rattaat menevät kakkosautomme pieneen tavaratilaan kuin unelma.
Kankaat eivät likaannu, kun rattaat " seisovat" kasattuina.
En omiani pois anna.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
amppari04:
Eli näyttäisi, että kuomu on pienempi kuin Comforteissa (ei suojaa auringolta ja tuulelta kovinkaan hyvin eikä varsinkaan makuuasennossa-jos nämä siis menee makuutasoon?). Ovat Comforteja 1,6 kg kevyemmät ja pienen kuomun ansiosta näyttävät kasautuvan vielä vähän pienempään pakettiin. Tärkeimmät osat on valmistettu metallista, joten kestää Suomen pakkaset.
Eli Panthereiden paras ominaisuus on, että ovat erittäin mukavat ja kevyet työnnellä ja käännellä ja eturenkaan lukitus toimii hyvin. Comfort Plussa mielestäni korvaa jo kuomurattaita todella hyvin, jos niissä on lämpöpussi tai pehmeä kantokoppa. Mukava myöskin, että ratasosa on käännettävissä kumpaan suuntaan vain. Myöskin kankaat erittäin laadukkaat ja muutenkin kärryjen ulkonäkö on onnistuneesti toteutettu.
Mutta minä erehdyin sitten ostamaan nämä rattaat vähän niinkuin matkarattaiden tilalle ja kasattavuus on mielestäni tähän hommaan liian monimutkainen. Eli jos kovasti liikkuu autolla ja pitäisi äkkiä kasailla, niin sitten on väärä ratas...lisäksi meidän tyttö on ihan liian pieni näihin...ellei käytä koko ajan sitä kantokoppaa.
Mutta siis jos haluaa loistavat cityrattaat ja kompaktiin tilaan autoon silloin, kun harvemmin autoilee, niin on taas loistava valinta. Eli näillä pärjää yksinomaan silloin tai sitten vielä matkarattaat lisäksi.
Eli minun myynti-ilmoitukseni Comfort Plussista löytyy tuolta myyntipalstalta, jos joku kiinnostui näistä...