Kuinka usein +30 miehet runkkaa?
Omani ei suoraan kerro, mutta jos rivien välistä oikein ymmärsin niin noin kerran viikkoon jos ei saa pillua.
Pillua hän kyllä sais aina kun vaan haluaa, mutta eipä tunnu kiinnostavan kuin ehkä kolmesti kuussa. Siksi epäilenkin että runkkaa ainakin paristi viikossa ja siks ei pillu enää kiinnosta. Ärsyttää kun itse haluisin saada kullia ainakin kerran viikkoon, mieluiten kahdesti, mutta kun ei niin ei
Kommentit (208)
Asun yksin, vaikka välillä on jotain sutinaa. Normaalisti runkkaan joka päivä, usein useamman kerran päivässä, esim aamulla, päivällä ja illalla.
Vähintään kerran päivässä on pakko, yleensä aamulla suihkussa vaimolta ja perheeltä piilossa. Muuten ei juuri omaa aikaa ole että ehtis, joskus duunis myös vessas nopeet. Mies 37
1-2 krt vko......seksii 2-3 krt vko........runkkaus ei ole pois seksistä....
Joo ei seksi tosiaan vähennä ainakaan itsellä runkkauksen määrää, joskus jopa tuntuu et alkaa panettaa vielä enemmän kun on ollu seksiä vaimon kans. Ja käsi käy vielä enemmän. Aamustondis joka tapaukses päivittäin ja aamurutiini itsellä aina vetää käteen sängyssä kun vaimo suihkussa tai sit ku käyn ite suihkussa. M37
Joka päivä. Ei vaikuta mitenkään omaan haluamiseen vaimon kanssa. Voin rouvan kanssa telmiä useamman kerran päivässä vaikka olisin omaa kovaakin harrastanut. Ei sitä omaa kivaa tarvitsisi, jos yhteistä olisi riittävästi. Sitä ei kuitenkaan ole joka päivä valitettavasti
No tää Korona kyllä lisännyt, kolmas kerta itellä jo tänään ja taas seisoo. Alkaa jo päässä sumeta tämä vetäminen mutta jotenkin vaan tekee mieli koko ajan, eikä rouva jaksa koko aikaa panna. Mies 38
Lähes päivittäin. Parisuhteessa ollessakin seksin lisäksi tuli taputeltua. Hyvä seksi on parempaa kuin hyvä runkkaus, mutta voimakkaimmat orkut olen silti saanut omin käsin.
M33
Kiinnostaisi tietää miten te viettelette/ ehdottelette vaimoillenne kun koko ajan saatte pakit? Oletteko jotenkin liian agressiivisia tai vähän vihamielisiä? Minä olen myö vaimo ja naimisissa ollut kauan, yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat kun annoin pakit koko yhdessäolon aikana. Yksi kerta oli kovan riitelyn jälkeen, mulla oli niin huono oli sen jälkeen ettei vaan seksi napannut kun oli selvittämätön asia kesken. Toinen kerta kun olin yliväsynyt vauva tississä kiinni ja ukko toisessa tississä, en jaksanut. Muuten on aina halutessaan saanut ja olen itsekin aloitteentekijä. Peiliin katsomisen paikka?
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla totta jos mies sanoo ettei runkkaa oikeastaan koskaan? Kertoo että nuorempana kyllä mutta harvoin silloinkaan.
Meillä on seksiä 2 krt viikossa, olisi enemmänkin mutta mies ei jaksa/ halua.
On kyllä näillä kerroilla herkkä saamaan joten sikäli voin uskoakin tuon ettei koskaan tee mitään..
Ikää hänellä 40v ja ei mitenkään terveelliset elämäntavat, jos se nyt tähän vaikuttaa.
Voi olla totta.
Päivittäin. Seksiä meillä on keskimäärin pari kertaa viikossa.
Ehkä myös pari kertaa viikossa vaimoni antaa sen runkun minulle kädellä tai flesulla, tai ottaa suihin. Loput kerran sitten itsekseen joko kädellä tai flesulla. Päivittäin siis tulee lauettua. Vaikka tietäisin, että illemmalla naidaan, runkkaan myös ennen sitä. Näin jaksaa naida huomattavasti pidempään.
Joskus kerran viikossa vain, mutta joskus kolmesti päivässä. Yleensä 4-5 kertaa viikossa. Ikää on 54 ja kunto hyvä.
Olen tällä hetkellä sinkkuna kylläkin, mutta pääsääntöisesti 3-5 kertaa viikossa, joskus 2-3 kertaa päivässä. Kun useamman kerran tulee päivän aikana, käy joskus niin, ettei jaksa enää laueta, vaikka muna seisoisikin, ja sitten täytyy pitää parin päivän tauko.
M33
M33 jatkaa, että pisin runkkusessio on ollut seitsemän tunnin mittainen.
Oma 31-vuotias mies runkkaa joka päivä, jos meillä ei ole seksiä. Laukeaa siis päivittäin, toisinaan kolmekin kertaa päivässä jos on seksiä. Niinpä päivinä kun on seksiä, ei runkkaa.
Käyttäjä33378 kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää miten te viettelette/ ehdottelette vaimoillenne kun koko ajan saatte pakit? Oletteko jotenkin liian agressiivisia tai vähän vihamielisiä? Minä olen myö vaimo ja naimisissa ollut kauan, yhden käden sormilla voi laskea ne kerrat kun annoin pakit koko yhdessäolon aikana. Yksi kerta oli kovan riitelyn jälkeen, mulla oli niin huono oli sen jälkeen ettei vaan seksi napannut kun oli selvittämätön asia kesken. Toinen kerta kun olin yliväsynyt vauva tississä kiinni ja ukko toisessa tississä, en jaksanut. Muuten on aina halutessaan saanut ja olen itsekin aloitteentekijä. Peiliin katsomisen paikka?
Kiinnostaa sama asia! Minä luulen täällä lukemani perusteella, että valitettavasti miehissä on vikaa..tässä asiassa. Ei sellainen vaimo joka saa ihanaa seksiä pihtaa jyllä. Mutta jos saa vaan sen jyystön, ei muuta ja aina samaa..kyllä sitä lakkaa haluamasta. Eikö miehet mieti lainkaan tätä? Tosi surullista ja kamalaa lukea täällä enimmäkseen naisten karmasevia kirjoituksia siitä, miten mies aina vaan tekee kuten HÄN haluaa, ja vaikka se vaimo kuinka kertoo mitä haluaa. ei tapahdu. mies vaan itsekkäästi tekee mitä huvittaa. AINA! Ei voikun valittaa mieten omaa tyhmyyttä ja siiitähän sitten maksatte itse - ja se vaimo valitettavasti myös. Ja nyt odottelemaan niitä miesten alapeukkuja...
Ei tarvi ihmetellä miesten erektio /seksiongelmia kun elämä on jatkuvaa ruudulle tumputusta.
7 kertaa oon runkannu siemensyöksyyn saakka vuorokauden sisällä joinakin yksittäisinä päivinä. Jos varsinkin jäänyt päivä tai kaksi välistä, ettei oo saanu helpotusta. M45
Päivittäin, muuten alkaa sotkemaan unissaan
Tumputtajien vaimot ei muuta kun isoja dildoja tilailemaan kunnon kokoelma,muistakaa vertailla niitä ystävien kesken ja linkkailkaa isomunasia miehiä jättäkää selaushistoria näkyville.