Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein +30 miehet runkkaa?

Vierailija
27.06.2018 |

Omani ei suoraan kerro, mutta jos rivien välistä oikein ymmärsin niin noin kerran viikkoon jos ei saa pillua.
Pillua hän kyllä sais aina kun vaan haluaa, mutta eipä tunnu kiinnostavan kuin ehkä kolmesti kuussa. Siksi epäilenkin että runkkaa ainakin paristi viikossa ja siks ei pillu enää kiinnosta. Ärsyttää kun itse haluisin saada kullia ainakin kerran viikkoon, mieluiten kahdesti, mutta kun ei niin ei

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sängyssä sellainen hienohelma, jota pitää aina vaan viihdyttää ja sen oma osallistuminen on minimaalista. Haluaisin kokeilla enemmän eri juttuja, mutta kaikki on hyi. Mieluummin runkkaan kuin viihdytän koko päivän vaimoa, jotta pääsen viihdyttämään häntä sänkyyn.

Vierailija
22/34 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan 0-5 kertaa viikossa. Täysin vaihtelee kuinka seksuaalinen aikakausi on. Minulle runkkaus ei ole naisen korvike. Saan kyllä aina pillua, suihinoton ja mitä vaan vaimoltani pyydän. Minusta on kiva runkkailla ja haaveilla vaimostani ja ottaa hänet heti kun tilaisuus tulee. Jos tiedän että menee yli puoli päivää siihen että saan vaimoani niin runkkaan loppuun saakka ja jos tiedän saavani häntä kohta niin en koskettele itseäni loppuun saakka vaan vaan siihen rajoille. Runkkaamalla seksuaalisuus pysyy aktiivisena ja varsinaiset seksihalut pysyy paremmin yllä kiiruullisessa arjessa missä joskus hankala löytää sopiva hetki töiden ja lastenhoidon välissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30, 2-3 kertaa/ päivä jos ei saa. Jos saa, niin vain kerran, ellei päivän aikana ole useammin.

Vierailija
24/34 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se runkkaan 5-6 kertaa päivässä, vaikka äiti sanoi että kertakin riittäis.

t:M43

Vierailija
25/34 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina runkkannut paljon , vielä vaikka on jo ikää 64 v niin runkkaan yleensä kolme kertaa päivässä ja joka kerta tulee sperma . Runkkaaminen on minun paras harrastus ja nautinto.

M 64 CD 💃

Vierailija
26/34 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla: 30+ eikä +30.

Vierailija
27/34 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolta saanut viimeksi vuonna 2020, joten tulehan tuota käsitöitä tehtyä useamman kerran viikossa.

M56

Vierailija
28/34 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä lähes päivittäin. Olen sinkku ja rakastellut viimmeksi viimme keväällä/kesällä. Kaipaan kovasti naisen kosketusta, hellyytä ja seksiä, keskusteluita. M46

Vierailija
29/34 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointitiheys on kääntäen verrannollinen työn ja aktiivisuuden määrään. Kiireisinä aikoina voi mennä viikko tai parikin ilman mitään tumputusta. Toimettomana sitten jopa muutama kerta päivässä.

Vierailija
30/34 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin joka toinen päivä, tosin se ei aina jakaudu tasaisesti. Joskus oikein kiireessä voi mennä viikko ilman, mutta sitten alkaa jo meisseli ilmoittaa, että jotain tarttis tehdä. Joskus sitten on kausia, jolloin runkkaan joka päivä tai pari-kolme kertaa päivässä.

Vierailija
31/34 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 42, enkä enää +30, mutta muistaakseni liian usein.

Vierailija
32/34 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä suihkussa, jos ei ole ollut seksiä ja on ilmiselvää ettei ole suihkun jälkeenkään.

Vierailija
33/34 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itsetyydytys laajemmassa merkityksessä koostuu useammasta eri teosta. 

Tavallisin on tietysti se, että riisutaan vähintään alaosattomaksi ja sitten liu'uttelen itseni orgasmiin joissakin minuuteissa. 

Aamulla usein jään hetkeksi makaamaan peiton alle ilman alushousuja ja keskityn fantasioihin. Tuolloin saatan hieman tunnustella penistä ja pusseja; siinä on jännityksenä se, että vasta kädellä kokeilemalla tuntee täysin, mitä yöllisistä erektioista ja lämmöistä on jäljellä. Vain kädellä koskemalla tietää, että missä olotilassa paikat tarkalleen ovat. Tuon ohella saatan jäädä hetkeksi odottamaan, että saisin kehitettyä jonkinlaisen erektion ilman käsiä ja sen jälkeen nousen sängystä pois istuen ensin sängyn reunalla, jolloin luon katseen laajentuneeseen penikseen, jolloin päivä alkaa mukavasti, kun tuo näky tuntuu mukavalta.

Päivän mittaan saatan myös vapaana hetkenä laskea housuja peilin edessä, jos on lämmin. Pitkänä rentojen ja selväpiirteisten kivesten yllä huojuvan peniksen näkeminen peilistä tuntuu hyvältä ja tuolloin saatan vähän 'twerkata' sivusuunnata lantiota, jolloin syntyy liikettä, mikä on miellyttävää. Joskus taas sopivana hetkenä saatan peiliä tai kameraa käyttäen istua tuolilla tai sohvalla ja hyväilen sen maksimipituuteen, saatan ehkä ottaa kuvan muistoksi ja sitten vedän housut takaisin jalkaan enkä tavoittele laukeamista, vaan jätän sen myöhemmäksi. 

Jos pidit kuvausta kiihottavana, vastaa, jos haluat lukea lisää. 

Vierailija
34/34 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 kertaa viikossa. Vaimo jaksoo vuain kerran viikossa rakastelle.

M59